Gå til innhold

Poll: Hvem håper du vinner det neste amerikanske presidentvalget?

Castor Troy

Hvem håper du vinner det neste amerikanske presidentvalget?  

180 stemmer

1. 1. Biden vs Trump

• Joe Biden
      120
    • Donald Trump
      60

Anbefalte innlegg

jabx skrev (11 timer siden):

Hvilke kriger startet Biden og Obama?

Mr dronestrike som skulle ut av Afghanistan og Iraq som et av de mest sentrale valgløftene?

Eller den senile fyren i det hvite hus som fremdeles tror han jobber under Obama?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 hours ago, Batteri said:

Donald Trump er farligere for verden enn Putin, Netanyahu og Jinping til sammen. 

😳

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen. Begge er dårlige valg. Biden har åpenbart store helseproblemer, og egentlig veldig rart han får lov til å være president med en slik helse. 

Også har man trump, som er totalt uberegnelig med psykopatiske og narsissitiske trekk, umulig å vite hva han finner på. 

Har taper USA uansett resultat

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lavpanna erkeidiot eller en senil gamling ?.. plasser 100 tilfeldig utvalgte mennesker i et rom og 99 av de hadde vært bedre egnet som president.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athod skrev (På 13.11.2023 den 8.15):

Tror jeg hadde valgt en uavhengig kandidat gitt. Hadde ikke fått meg til å stemme på noen av de.

Vi får håpe på en uavhengig kandidat som stjeler tilstrekkelig med republikanerstemmer, slik som Ross Perot i 1992.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på Trump, fordi han er mest amerikansk, handlekraftig, og skaper fred og ro. Skoleeksempelet var hvordan han kneblet Nord-Korea. Han ville kneblet Putin også. I hvert fall unngått det vi nå er havnet i. Trump kommenterte jo tidlig at Europa var komplette idioter som gjorde seg avhengige av energi fra Russland. 

Det er også fint om alle som er hjernevasket av medias hatkampanje mot Trump må bite i gresset. 

Men, som mange andre, jeg skulle gjerne sett bedre kandidater. Selv om det er vanskelig å vurdere dem da media ikke er i stand til å formidle nøytral informasjon lenger.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideelt sett ville jeg sett to andre kandidater. Trump er det verste utfallet, men Biden er for gammel og syk. En annen moderat demokratisk kandidat hadde vært å foretrekke.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste er at USA forblir USA, dvs seier til Republikanerne. Demokratene er alt for tøflete til å holde USA stort og samlet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bysummerfall skrev (2 minutter siden):

Med tanke på deres svært høye alder er det ikke utenkelig at de ikke lever neste år.

Eller at de har fått slag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ænema skrev (1 time siden):

Heier på patrioter. Folk som setter landet sitt først. 

Trump burde blitt tiltalt for forbrytelser mot menneskeheten da han trakk USA fra parisavtalen, tar gjerne en republikaner men ikke den dummeste presidenten i USA's historie om igjen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biden er svært gammel, fyller 87 i 2024, mens Trump skal i fengsel..

Jeg mener det finnes bedre alternativer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...