Gå til innhold

Poll: Hva er verst, Pro Israel eller Pro trump?

Castor Troy

Poll: Hva er verst, Pro Israel eller Pro trump?  

125 stemmer

1. 1. Poll: Hva er verst, Pro Israel eller Pro Trump?

• Pro Trump
      84
    • Pro Israel
      41

Anbefalte innlegg

LadeJarl skrev (På 18.11.2023 den 21.10):

Tullingen trakk USA fra Parisavtalen og drepte indirekte hundretusener av mennesker..trolig millioner hvis ikke verre.

Trump er den dummeste presidenten USA noensinne har hatt ..ever!

Politisk korrekt tull du kommer med her.

Og apropos IQ, så er er vel Joe Biden kjent for ikke å være blant de skarpeste knivene i skuffen....Plagierte som student, og er gjennomkorrupt som politiker. Hadde aldri klart seg i det private næringsliv han.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lothlorien- skrev (38 minutter siden):

Politisk korrekt tull du kommer med her.

Og apropos IQ, så er er vel Joe Biden kjent for ikke å være blant de skarpeste knivene i skuffen....Plagierte som student, og er gjennomkorrupt som politiker. Hadde aldri klart seg i det private næringsliv han.

Ja er kjent for å være politisk korrekt jeg..😂...Å velge en lavpanna idiot som Trump til president sier litt om intelligensen hos rednecksa som valgte inn tullingen..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten1 skrev (1 time siden):

En avtale som ville kostet usa dyrt, de hadde ingenting å tjene på denne avtalen. Hvem mener du han indirekte har drept?

Har du hørt om klimaendringer?... Potensiale for antall mennesker Trump indirekte drepte da han meldte USA ut av Parisavtalen og brukte statlige penger på å booste i gang fossilindustrien er 8 milliarder....Tenk å plassere en sånn idiot i verdens mektigste embete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, LadeJarl said:

Har du hørt om klimaendringer?... Potensiale for antall mennesker Trump indirekte drepte da han meldte USA ut av Parisavtalen og brukte statlige penger på å booste i gang fossilindustrien er 8 milliarder....Tenk å plassere en sånn idiot i verdens mektigste embete..

Skal man gjøre klimaet statisk?

Jeg har alltid lurt på hva det «perfekte» været er for det ikke lengre skal være klimaendringer. 
Blir det lov med sol og varme? Blir det kvote dager på været?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duraton skrev (21 minutter siden):

Skal man gjøre klimaet statisk?

Jeg har alltid lurt på hva det «perfekte» været er for det ikke lengre skal være klimaendringer. 

Hva med den tørreste sommeren i europa på titusenvis av år?... Den varmeste i kina på titusenvis av år? Hva med det høyeste CO2 innholdet i atmosfæren på 20 millioner år..minst? 

Hva med flere og større branner på alle bebodde kontinenter på kloden enn vi noen gang har registrert? 

Hvordan er det å dyrke matvarer på  jord som enten ikke har sett en regndråpe på måneder eller en jord som står under 1 meter vann tror du? Spør Spanske, Italienske, Kinesiske, amerikanske bønder så får du svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, LadeJarl said:

Hva med den tørreste sommeren i europa på titusenvis av år?... Den varmeste i kina på titusenvis av år? Hva med det høyeste CO2 innholdet i atmosfæren på 20 millioner år..minst? 

Hva med flere og større branner på alle bebodde kontinenter på kloden enn vi noen gang har registrert? 

Hvordan er det å dyrke matvarer på  jord som enten ikke har sett en regndråpe på måneder eller en jord som står under 1 meter vann tror du? Spør Spanske, Italienske, Kinesiske, amerikanske bønder så får du svaret!

Jeg vet ikke hva du tenkte at du svarte på, men her er nå det jeg lurte på.

Skal man gjøre klimaet statisk?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duraton skrev (10 timer siden):

Jeg vet ikke hva du tenkte at du svarte på, men her er nå det jeg lurte på.

Skal man gjøre klimaet statisk?

Du bare slipper noen ord ned i en gryte og rører sammen svada..Vet du ikke forskjellen på vær og klima?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, LadeJarl said:

Du bare slipper noen ord ned i en gryte og rører sammen svada..Vet du ikke forskjellen på vær og klima?

Jeg måtte sjekke, men det er faktisk spørsmålstegn bak spørsmålene mine. 
Kan ikke jeg ta og svare på ditt spørsmål sånn etter at du har svart på mine?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vi egentlig være pro Bidens eller pro Trump. Vi er ikke en USA stat, vi er ikke engang på samme kontinent ! Det er rart og små tragisk faktisk at vi vet så mye om USA politikk men har ikke peiling hvem som er statsoverhoder i mange europeiske land...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (På 19.11.2023 den 10.14):

Jeg vet ikke hvordan en idiot kan bli mangemiljoner. Men Trump arvet jo mange milioner, som han nå har sløst bort. Det er imponerende å få så mye gratis som han har, og allikevel ikke greie å holde liv i bedriftene. Han har jo gått konk omigjen og omigjen, han eier ikke Trump tårnet selv en gang. 

.....

Endret av Solskinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solskinn skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke han var en idiot. Han var en stor forretningsmann en gang i tiden. Ikke en bra mann, det mener jeg ikke men en forretningsmann likevel.

Men jeg tror noe alvorlig har skjedd med ham de siste årene og at han i dag er alvorlig (psykisk) syk. Å storme kongressen og hevde valget stjået slik han gjorde og har holdt fast med er ikke friskt. Jeg tror det å være president ble for mye for psyken hans, eller så har noe hjerne-relarert rammet ham. Ser man tilbake var han ikke slik han har vært de siste årene. 

Hva leger du i stor? En god forretningsmann går ikke konk omigjen og omigjen... Det er ufattelig å arve så mye penger som Trump har og allikevel ikke greie å få ting til å gå rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...