Gå til innhold

Haster!! Dere som har litt peiling på mob, kan dere hjelpe meg plz??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://mobilmarked.no/produkt/samsung-galaxy-s21-plus-5g-g996b-ds/?attribute_pa_farge=black&attribute_pa_lagring=256gb&attribute_pa_tilstand=b&utm_term=31572&gad=1&gclid=CjwKCAiA6byqBhAWEiwAnGCA4ELwQqQrVnBdz-QBHuGAKFh5Tlnvt7TztIGPYbvZQaDNEZJgZNNbshoCJOAQAvD_BwE

Trenger ny mobil. Alltid hatt samsung. Akkurat nå har jeg samsung Galaxy S10. Tenker å kjøpe brukt og har sett på denne mobilen. Hva syns dere om den? Den er kanskje 2-3 år gammel modell. Og ligger på 5500. Burde jeg kjøpe brukt eller nytt??

Håper på at flere som svarer 🙂🙂

Er dette et bra kjøp for 

Anonymkode: 15f6a...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med newman01 her. Skal du først brukte rundt 5k, så kan du kjøpe helt ny :)

Anonymkode: a8a72...98f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Enig med newman01 her. Skal du først brukte rundt 5k, så kan du kjøpe helt ny :)

Anonymkode: a8a72...98f

Poenget mitt var at det var dumt av trådstarter å betale 5500 for en brukt S21 når man kan kjøpe den ny for samme pris. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elkjøp vil snart selge Pixel 7 under "black week" for 4490 kr, så lenge du er medlem i deres kundeklubb. Det er en helt ny mobil og det er Google sin egen mobil, så du får mange kule funksjoner som automatisk registrering av navnet på låter som har blitt spilt av rundt mobilen.

Det er lurt med helt ny mobil, min erfaring er at batteri og resten blir "slitt" slik at den blir tregere og dårligere over tid. Det skjedde med min Galaxy.

Det er også et godt tilbud for en ny mobil som du kan bruke i mange år om du behandler den pent. Den vil få oppdateringer til Oktober 2027 og kan brukes en del år etter det, og da vil du sikkert ha skaffet deg ny mobil uansett. Har selv Pixel og er veldig fornøyd med hva jeg får for pengene.

Endret av Gjest5656
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...