Gå til innhold

Vaskemaskin fylles med vann så stopper den

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

har en gammel electrolux vaskemaskin som ikke vil vaske. Den fyller seg med vann opp til døren, så stopper den og feil elsing E10 vises på skjermen, som i følge brukermanualen betyr at maskinen ikke får vann, noe den gjør?? 
det er ingen programmer som fungerer, eneste jeg får til er å tømme den for vann. 

jeg har sjekket filteret, jeg har sjekket vanninntakslangen i begge ender, jeg har prøvd å dra ut kontakten for å restarte den og jeg har prøvd alle programmene. Det er ingenting som fungerer! Er det noen som har peiling her?? 
hadde samme problem for et år siden, men jeg husker ikke hva jeg gjorde! 

Anonymkode: 81fe2...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei!

har en gammel electrolux vaskemaskin som ikke vil vaske. Den fyller seg med vann opp til døren, så stopper den og feil elsing E10 vises på skjermen, som i følge brukermanualen betyr at maskinen ikke får vann, noe den gjør?? 
det er ingen programmer som fungerer, eneste jeg får til er å tømme den for vann. 

jeg har sjekket filteret, jeg har sjekket vanninntakslangen i begge ender, jeg har prøvd å dra ut kontakten for å restarte den og jeg har prøvd alle programmene. Det er ingenting som fungerer! Er det noen som har peiling her?? 
hadde samme problem for et år siden, men jeg husker ikke hva jeg gjorde! 

Mener å huske at det er en sensor koplet til en slange som registrerer at vannet når riktig nivå..Kanskje sjekke at ingen ledning eller slange har hoppet av nedi der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadeJarl skrev (14 minutter siden):

Mener å huske at det er en sensor koplet til en slange som registrerer at vannet når riktig nivå..Kanskje sjekke at ingen ledning eller slange har hoppet av nedi der?

Nei jeg ser ikke at det er noe slanger som har hoppet av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadeJarl skrev (14 minutter siden):

Nei jeg ser ikke at det er noe slanger som har hoppet av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...