Gjest Diva Skrevet 7. november 2002 #21 Del Skrevet 7. november 2002 Hm. Jeg har faktisk proteinshake med jordbærsmak:) Kjøpt i Sverige! Kanskje jeg skal ta en liten drink med den. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 7. november 2002 #22 Del Skrevet 7. november 2002 Har også protein drikker..jordbær og sjokolade. Men de smaker ikke godt for 5 øre. (bruker det før/etter trening bare*grøsse) Nei, holder meg til ordentlig sjokolade. Har ikke tatt skade av det ennå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. november 2002 #23 Del Skrevet 7. november 2002 Opera Mints, jeg bare MÅ ha Opera Mints!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 7. november 2002 #24 Del Skrevet 7. november 2002 Operamints er YUM : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 7. november 2002 #25 Del Skrevet 7. november 2002 Åh gud, det er alt for lenge siden sist jeg nøt opera mints.. *sikle som besatt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 7. november 2002 #26 Del Skrevet 7. november 2002 TAKK KATTEPUS!! *Propper i meg masse godteri! -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 8. november 2002 #27 Del Skrevet 8. november 2002 Herlig tråd dette her. Trodde jeg var alene om godtesuget mitt, som har toppet seg nå i det siste! Denne uka har jeg spist snop HVER dag... Det er bare forferdelig! Unnskyldningen min er at jeg har hatt uka mi, men dette har vært ekstremt. Jeg har tenkt litt på om det kan være tiden vi er inne i nå, mørketid, og "innekos-tid" Håper det går over snart, før rumpa vokser fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackie Skrevet 8. november 2002 #28 Del Skrevet 8. november 2002 Hei der! Når man endelig får en sjokolade etter å ha vært godtesyk en stund er nærmest orgasmisk! Og hvorfor skal man hele tiden være så fordømt sunn? En sjokolade hjelper på humøret mitt!! Men det er klart at blir det alt for ofte så legger de seg et visst sted. Jeg har etter hvert kommet til den oppfatningen at skal man hele tiden nekte seg det en har lyst på, hvor bra blir livet da? Men har også funnet ut at det hjelper å ha lettyoughurt i kjøleskapet... Prøver altså å moderere meg litt, men har like mye sprekker som en gammel narkoman. Æsj, nå fikk jeg lyst og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå