Gå til innhold

Hva synes du lukter godt, som kan virke sært å like lukten av?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klor! Synes det ikke er så sært selv, men har innsett at andre folk ikke pleier å like det 😛 hyggelig å se en over her som er enig med meg 

Anonymkode: 1791c...39c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyklipt gress, diesellukt på ei ferge, og  lukten av kjæresten som nettopp har kost seg med en sigarett, da må jeg kysse henne❤️.

Anonymkode: 9256d...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvilke sære lukter liker dere?

Lukten av øyerusket til hunden min. Og så er jeg veldig glad i den lukten mange mennesker har like under nesetippen. 

Anonymkode: 05035...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak sigarettrøyk og labbesvetten til hunden. Når datteren min var liten elsket hun lukten av klærne mine når jeg hadde jobbet med svart stål.

Anonymkode: 0e3eb...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I ungdommen synes jeg brent 2taktsolje luktet skikkelig herlig. Lenge siden jeg har kjent på den.

Ellers synes jeg bensin lukter godt. Som noen over sa: Svak tobakkslukt - UTE

Nye produkter. (Esker,plastikk etc) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Svak sigarettrøyk

Anonymkode: 43536...0d0

Enig, og urøykt rulletobakk .

Nei, jeg røyker ikke.

Anonymkode: d5ae0...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gode lukta når du drar ned kvistluka som slår imot deg. Lukter koselig, og litt jul, men er egentlig lukten av noe "rått" og kaldt. 🎅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjær! Elsker lukta av fersk gjær, og kjøper av og til en pakke, bare for å ha til å lukte på 

Anonymkode: fdd00...ce1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

que123 skrev (44 minutter siden):

ingenting lukter bedre enn brukte fyrstikker, og stål kuttet med vinkelsliper

Stål kuttet med vinkelsliper 🤢 

Jeg er veldig glad i lukta av gamle, mekaniske verksteder (uten vinkelsliperlukt). Vet ikke nøyaktig hva det er som lukter, men alle sånne verksted jeg har tilbragt mye tid på har samme lukt: skoleverkstedet på videregående, maskinverkstedet på verftet der jeg var lærling og møtte samboeren min, diverse bilverksteder hvor jeg har hatt bilen min og verkstedet der jeg jobber nå, dessverre på kontor. Tror den lukta vekker gode minner fra noen år tilbake, hehe 🥰

Anonymkode: 191d8...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varm bakke, som jord og lyng en varm sommerkveld på fjellet er min favorittlukt

Anonymkode: bbbe5...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potene til hundene mine 😂 

Lukten av melkeerstatning som gis til kalver. Minner meg om barndommen, en av de få gode minnene jeg har. 

Lukten av svømmehall/klor. Igjen, en av de få gode minnene jeg har fra barndommen. 

Snø og vedfyring ute, kombinert med iskald vinterluft. 

Anonymkode: 2c6d9...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cannabis 😅 Har backpacket en del, og da satt de ofte og røyket rundt om. Ikke noe jeg har opplevd i Norge 😄 Bensin lukter godt, men det skjønner jeg det er flere som liker. Mannen min elsker flaska med klorinspray, jeg hater det og er livredd for å puste inn når han har brukt den. Liker faktisk også lukten av makrell i tomat. Våt ull. Hund.

En av de verste luktene jeg vet og som jeg føler de fleste derimot liker, er bål. Jeg elsker teltturer og friluftsliv, men hater bål. Kan ikke tenke meg noe verre å ha på verandaen enn ei bålpanne, og misliker sterkt når folk absolutt skal fyre opp sånt på kvelden når vi sitter ute og koser oss med et glass.

Endret av Rosa Dartle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...