Gå til innhold

Kjedespising, ahrg!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvorfor er veien til kjøleskapet så lett å gå når man kjeder seg?

Hvorfor sitter jeg foran PC`n nesten konstant med en frukt eller et glass drikke? (juice/vann/toddy) Og hvorfor blir man aldri METT foran PC`n?? :o

Denne nye uvanen må brytes. Her&nå, hardt&brutalt!

Gikk en runde med meg selv på dette for et par år siden, og har aldri hatt problemer med vekta siden. (Har aldri vært overvektig, det er mer de to-tre siste "kosekiloene" det er snakk om :ler: )

Nå som jeg er gravid vil jeg ikke legge på meg mer enn det som er naturlig mht svangerskapet. Og det kan være enten 10 eller 30 kilo, hva vet jeg?? Bare jeg har god samvittighet for måltidene og maten i forhold til meg selv, så kan kiloene bare renne på. For da er det naturlig.

Måtte bare skrive dette ned et sted.

Vektproblemer har jeg INGEN planer om å slite med!!

*og herved spiser Vinga aldri ved PC`n igjen*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Vinga!

Jeg er også en typisk "kjedespiser". En må bare bestemme seg for å slutte med det, og holde seg til måltidene. Dersom en spiser nok, og mange nok måltider (4-5), er det ikke så vanskelig. Ikke vær redd for å legge på deg nå som du er gravid. Jeg la på med 16 kilo da jeg var gravid, og gikk ned 26 kilo på litt over et halvt år. Du trenger litt å gå på til ammingen. Jeg ble nesten for tynn jeg.

Gi kroppen din det den trenger. Vann kan du drikke så mye du vil av mellom måltidene, og noen frukter skader heller ikke.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...