AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Del Skrevet 9. november 2023 Så koselig at xxxxx kommer. han trenger ikke å ta med gave. Det holder med hans deltakelse i bursdagen Anonymkode: d1114...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Del Skrevet 9. november 2023 Det er korrekt norsk, men siste setninga høres kanskje litt for formell ut? Anonymkode: f93a6...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er korrekt norsk, men siste setninga høres kanskje litt for formell ut? Anonymkode: f93a6...0ef Hvis det er typ en uformell tekstmelding eller lignende, så tenker jeg at den andre setninngen egentlig er overflødig. Anonymkode: 5a12b...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er korrekt norsk, men siste setninga høres kanskje litt for formell ut? Anonymkode: f93a6...0ef Gjør den det?😄 ja det føler jeg også Det er noen som spør hva jeg ønsker til bursdag og jeg svarer at jeg setter pris på at du kommer. Trenger ingen gave Anonymkode: d1114...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå