Gå til innhold

Jeg hater snø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som skammer seg fordi man ikke liker snø? Jeg synes det er pinlig å si at jeg hater snø. Fordi da sier folk at snø er så lyst og fint. Og snø er så vakkert. Og at det må være hvit jul osv osv. Vell jeg synes snø ikke er vakkert, ikke noe positivt med snø. Jeg vil ha grønn jul. 

Når jeg skriver dette på Facebook så får jeg bare så mye kommentarer om at snø er så fint og vakkert. 

Jeg hater vinter. Jeg hater snø. Sånn er det bare og jeg kan ikke noe får det. Jeg synes bare denne årstiden ikke er noe tiltalende i det hele tatt. 

Er det flere som er sånn? Og som skammer seg?

Anonymkode: 56793...9c8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skriver du det på Facebook?

Anonymkode: 85e89...6fd

Det er ikke bare på Facebook jeg sier det. Jeg sier det muntlig også og da skal folk overtale meg med at snø og vinter er så fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk snakker jo om vær og vind overalt og det er jo det som snakkes om i alle setinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke bare på Facebook jeg sier det. Jeg sier det muntlig også og da skal folk overtale meg med at snø og vinter er så fint.

Det forstår jeg, men jeg ønsker gjerne å vite motivasjonen din for å skrive det på Facebook :)

Er endog enig i at snø ikke er så fint som folk flest skal ha det til, men skammer meg ikke. Majoriteten tar som regdl feil.

Anonymkode: 85e89...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det flere enn meg som skammer seg fordi man ikke liker snø? Jeg synes det er pinlig å si at jeg hater snø. Fordi da sier folk at snø er så lyst og fint. Og snø er så vakkert. Og at det må være hvit jul osv osv. Vell jeg synes snø ikke er vakkert, ikke noe positivt med snø. Jeg vil ha grønn jul. 

Når jeg skriver dette på Facebook så får jeg bare så mye kommentarer om at snø er så fint og vakkert. 

Jeg hater vinter. Jeg hater snø. Sånn er det bare og jeg kan ikke noe får det. Jeg synes bare denne årstiden ikke er noe tiltalende i det hele tatt. 

Må du brøyte og skuffe mye snø pr dag? Hvis ikke så har du ingenting å klage over. 

Anonymkode: 90f77...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/9/2023 at 7:47 PM, AnonymBruker said:

Jeg HATER snø og jeg skammer ikke meg ! Det er ikke vakkert i tillegg. Kansje fersk snø men hvor lenge forblir det hvit i byen ? Og på landet, bare trist, alle fargene forsvinner.. alt er død, umulig å gå i skogen.. nei takk til snø.

Endret av NatNat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menelaos

Er det noe å skamme seg over?

Jeg personlig har ikke noe i mot snø.

Men å skamme seg fordi man ikke liker snø er bare idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 19.47):

Altså jeg er ikke glad i snø, det ser fint ut, men jeg liker ikke kulde.  Snøen kan godt komme 23 desember og forsvinne 25. Men er da virkelig ikke poeng i å skrive det på Facebook 

Anonymkode: d6d93...33a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett er det slitsomt med mennesker som klager, spesielt om de klager på været. Det virker så negativt og kan dra andre ned.

I tillegg er det jo bare deg det går ut over med en slik holdning. Du kan ikke gjøre noe med hvorvidt det snør eller ikke. Ved å være negativ til det så gjør du bare hverdagen verre for deg selv - og evt andre som du klager til.

Anonymkode: c95ca...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker snøen hvis jeg slipper å flytte på den eller kjøre på den. Hadde jeg vært pensjonist eller ufør så hadde det kunnet snø alt det ville for meg, for da hadde jeg vært hjemme eller gått på føttene om jeg skulle ut. 

Anonymkode: 90f77...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater det sjøl bortsett fra når jeg skal brøyte og frese 😀 da renner lappene inn og dieselen renner ut ☹️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mother Dirt

Jeg vil heller ha mye snø hele vinteren,enn at det skifter mellom kaldt og varmt , sånn at det bare er speilglatt i flere måneder. 

Endret av Mother Dirt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 19.47):

Tusen takk for oppdatering. Hva med å flytte et annet sted? 

Anonymkode: da24c...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tusen takk for oppdatering. Hva med å flytte et annet sted? 

Anonymkode: da24c...011

Hvor da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor da? 

Timbuktu 

Anonymkode: 82e57...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe å skamme seg over, helt greit å ikke like snø.  Selv er jeg veldig glad i snø, men det bety ikke at jeg mener noen bør skamme seg over ikle å like den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...