AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Del Skrevet 9. november 2023 Hei. TV2 skal ha 400 kroner i måneden for at jeg skal få tilgang til å se fotball. Det er for dyrt. Derfor har jeg besluttet at jeg heller skal begynne å følge med på Allsvenskan (som er den billigste fotballigaen på det norske markedet) fra og med neste sesong. Jeg har ingen særlig tilknytning til Sverige, og må derfor velge meg et lag "i blinde". Hvilke lag er det spennende å holde med i denne ligaen? Anonymkode: 33038...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Del Skrevet 9. november 2023 Jeg trodde vi ble enige om å boykotte Eliteserien sammen. Som et lag! Ja ja, enkelte har det bare i kjeften nå til dags 😞 Anonymkode: 33038...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Del Skrevet 9. november 2023 *boykotte TV2 mente jeg Anonymkode: 33038...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #4 Del Skrevet 10. november 2023 Vet du hva? Dere har ingen rett til å holde med engelske lag. Britene synes nordmenn som kommer på fotballtur er dritharry! Liverpool og Manchester og Tottenham og Arsenal. Der klarer dere å velge et lag... men naboland, det går ikke. Dere har glemt hvorfor vi begynte å se engelsk fotball i utgangspunktet. Dere er ikke interessert i fotball i det hele tatt! Håper noen leser, men driter i det hvis dere ikke gjør det.. Anonymkode: 33038...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #5 Del Skrevet 10. november 2023 Har jeg blitt usynlig eller? Så bra da! Så bra for da kan jeg snike meg inn i damegarderoben uten at noen merker noe! Kan til og med r*nke!! Anonymkode: 33038...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #6 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet du hva? Dere har ingen rett til å holde med engelske lag. Britene synes nordmenn som kommer på fotballtur er dritharry! Liverpool og Manchester og Tottenham og Arsenal. Der klarer dere å velge et lag... men naboland, det går ikke. Dere har glemt hvorfor vi begynte å se engelsk fotball i utgangspunktet. Dere er ikke interessert i fotball i det hele tatt! Håper noen leser, men driter i det hvis dere ikke gjør det.. Anonymkode: 33038...c4d Lol? Man har rett til å like akkurat det laget man vil. Anonymkode: 63f58...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #7 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lol? Man har rett til å like akkurat det laget man vil. Anonymkode: 63f58...800 Ja greit, så var jeg kanskje litt streng. Jeg følte meg litt oversett og usynlig siden ingen ville svare på innlegget mitt. Fotball betyr mye for meg, og dette valget kommer til å bety mye i årene framover. Anonymkode: 33038...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #8 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 3.03): Hei. TV2 skal ha 400 kroner i måneden for at jeg skal få tilgang til å se fotball. Det er for dyrt. Derfor har jeg besluttet at jeg heller skal begynne å følge med på Allsvenskan (som er den billigste fotballigaen på det norske markedet) fra og med neste sesong. Jeg har ingen særlig tilknytning til Sverige, og må derfor velge meg et lag "i blinde". Hvilke lag er det spennende å holde med i denne ligaen? Anonymkode: 33038...c4d Tja, regjerende seriemester Häcken kanskje? De ble riktignok knust 8-2 over 2 kamper av Molde i Europa League og med tanke på Moldes dårlige formkurve i eliteserien (dog er Molde et godt lag) så sier det mye om det elendige nivået Allsvenskan ligger på, så betal litt ekstra eller dropp det er min anbefaling 😅 Du har ikke favorittlag i eliteserien forstår jeg, for da hadde du ikke jaktet lag i en dårligere liga for å spare 200 kr! Anonymkode: 97a95...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #9 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har ikke favorittlag i eliteserien forstår jeg, for da hadde du ikke jaktet lag i en dårligere liga for å spare 200 kr! Anonymkode: 97a95...814 Her trekker man konklusjoner over en lav sko merker jeg. Men jo jeg har selvfølgelig et favorittlag i farslandet mitt. Det er RBK. Og hadde det bare vært om å gjøre å spare 200 kr skulle jeg vært kar til å betale for det. Men her er det snakk om å spare 2400 kr hvert år! Det er mynt i kassa det... Men ellers takk for tips. Hvis ingen kommer med motargumenter innen 24 timer skal jeg fra nå og denne dag bli en stolt Häckengutt. Anonymkode: 33038...c4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. juni #10 Del Skrevet 30. juni Brommapojkarna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå