AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #1 Del Skrevet 8. november 2023 Altså, sannsynligvis finnes det ikke, men finnes det treningstøy som ikke strammer, men likevel holder på plass? Jeg har en ganske dissete mage. Underdeler er viktigst, men leter også etter lange overdeler. Syns mange tights er ekstremt ubehagelige, kjenner stoffet hele tiden og føler meg nesten naken i tillegg. Noen som var tettsittende rundt livet og videre og mer romslig nedover, gjerne 7/8 lengde og ikke flagrende, gjerne inntil nederst - mange krav jeg vet Anonymkode: a4c5e...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #2 Del Skrevet 8. november 2023 Treningstightser fra kari traa er skikkelig gode. Har en og den er min favoritt å bruke på trening. Den kostet litt da. Tror jeg betalte 300 kr for den men har hatt den i flere år og blitt brukt mye, men ser fortsatt like fin ut så er absolutt verdt pengene. Anonymkode: a0202...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #3 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg har litt "mammamage" etter 4 svangerskap, og bruker wearefit tights, ribbed seamless, den har veldig godt hold. Jeg er ganske sensitiv, så liker at den er seamless. Den har litt høyt liv, så den sitter så godt over magen. Og den sitter nederst. Men den sitter hele veien, så ikke alle kravene da. Anonymkode: f293d...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå