Gå til innhold

Jeg fridde til han

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og han satt bare der og måpte. 
Så begynte han og le litt. Deretter beklagde han seg og sa at han at han ble tatt litt på senga her, og om vi kunne snakke om dette litt senere.

Jeg var så flau og lei meg og forsvant inn på soverommet. Etter denne episoden har vi nesten ikke snakket sammen. Bare det helt nødvendige. 
Jeg tør ikke bringe det på bane igjen. Jeg er for flau. 
Jeg hadde ingen ring, men jeg sa noe som at det var han jeg ønsket og leve resten av livet sammen med. Jeg har ingen tvil når det gjelder meg og han, og jeg ønsker og virkelig binde meg for alltid. Hva tenker du om at vi gifter oss.

Nå er vi der at vi helst ønsker og unngå hverandre her hjemme. Vært sammen i 3 år. 
Hva gjør jeg? 

Anonymkode: 9e432...76d

• Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du var tøff!

Høres ut som om han trenger å komme ut av den evinnelige,  jævlige macho-bobla.

Anonymkode: c22d8...53a

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfør deg normalt og så snakk med ham igjen i morgen kveld.

Si at du forstår det kom brått på, men at dere må kunne snakke sammen om det.

Om dere ikke kan snakke sammen om det så vil dere jo ikke fungere senere heller om dere opplever motgang.

Ikke gi ham opp, men snakk med ham!

Anonymkode: 3bbcb...a49

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oppfør deg normalt og så snakk med ham igjen i morgen kveld.

Si at du forstår det kom brått på, men at dere må kunne snakke sammen om det.

Om dere ikke kan snakke sammen om det så vil dere jo ikke fungere senere heller om dere opplever motgang.

Ikke gi ham opp, men snakk med ham!

Anonymkode: 3bbcb...a49

Det er så kleint akkurat nå at det er til og ta og føle på. 
Hvis ikke han tar det opp så tror jeg faktisk ikke jeg greier det. Ikke enda. Men det må jo selvfølgelig gjøres en eller annen gang. Ts

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Du skal ikke være flau heller stolt ♥️

Takk, men føler meg heller veldig liten. I kveld var det bare et kjapt god natt og sov godt fra han. Ingenting mer. 
Som om jeg har gjort noe galt. Jeg fortjener ikke dette. 

• Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere/han trenger parterapi for å lære å kommunisere. 

Anonymkode: d0ed7...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at et langt liv sammen byr på langt større utfordringer enn dette. Her må dere bare lære dere å prate sammen. Klarer dere ikke det selv bør dere oppsøke parterapi.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor flau? Finn heller ut hvorfor han reagerte som han gjorde.

Anonymkode: 0d9ca...4f9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at han hadde tenkt til å være den som frir og derfor ble litt satt ut? Tenker uansett at dette er noe dere må snakke om, og du trenger absolutt ikke være flau. Hans reaksjon kan han være litt flau over. 

Anonymkode: cd9c4...821

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk, men føler meg heller veldig liten. I kveld var det bare et kjapt god natt og sov godt fra han. Ingenting mer. 
Som om jeg har gjort noe galt. Jeg fortjener ikke dette. 

Usj da ☹️ du har ikke gjort noe galt og nei du fortjener det ikke enig i den ☹️ jeg ville blitt glad om noen gjorde det for meg 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke er at han ikke har lyst til å gifte seg. 

Anonymkode: 8484b...bc0

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tidsfordriv2023
13 hours ago, AnonymBruker said:

Og han satt bare der og måpte. 
Så begynte han og le litt. Deretter beklagde han seg og sa at han at han ble tatt litt på senga her, og om vi kunne snakke om dette litt senere.

Jeg var så flau og lei meg og forsvant inn på soverommet. Etter denne episoden har vi nesten ikke snakket sammen. Bare det helt nødvendige. 
Jeg tør ikke bringe det på bane igjen. Jeg er for flau. 
Jeg hadde ingen ring, men jeg sa noe som at det var han jeg ønsket og leve resten av livet sammen med. Jeg har ingen tvil når det gjelder meg og han, og jeg ønsker og virkelig binde meg for alltid. Hva tenker du om at vi gifter oss.

Nå er vi der at vi helst ønsker og unngå hverandre her hjemme. Vært sammen i 3 år. 
Hva gjør jeg? 

The fuck??? Hvorfor gjorde du det??? Ikke rart han ble stum. Du kunne i det minste fridd med en laptop eller lignende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke fikser dette så har ikke forholdet noen framtid. Jeg hadde i hvert fall ikke orket å være sammen med noen som så på det som et problem at jeg var dønn ærlig på at jeg ønsket å gifte meg med han.

Men er dette den første gangen dere har snakket sammen om hva dere synes om ekteskap generelt? For det er jo litt spesielt at dere i løpet av 3 år ikke vet om den andre er tilhenger av ekteskap.

Anonymkode: bd197...2cd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker det er veldig rart og fri slikt uten at giftemål og ekteskap er drøftet på forhånd for å vite hvor man står. Alle har ikke lyst til å gifte seg, og det kan være ulike grunner til det. Ikke rart han føler seg tatt på senga.

du burde absolutt ikke gjort det du gjorde så sant du ikke hadde klare indikasjoner på at han ønsker et ekteskap, men han burde adressert det senere på kvelden. Dere burde begge være voksne nok til å prate om dette. Dere høres barnslige ut begge to, som ikke prater ut.

Anonymkode: 07d24...a98

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor gamle er dere? Har dere barn sammen?

Anonymkode: 8a0a2...89b

Jeg midten av 30 årene. Han rett over 40. 
Ikke barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis han ikke fikser dette så har ikke forholdet noen framtid. Jeg hadde i hvert fall ikke orket å være sammen med noen som så på det som et problem at jeg var dønn ærlig på at jeg ønsket å gifte meg med han.

Men er dette den første gangen dere har snakket sammen om hva dere synes om ekteskap generelt? For det er jo litt spesielt at dere i løpet av 3 år ikke vet om den andre er tilhenger av ekteskap.

Anonymkode: bd197...2cd

Nei vi har faktisk ikke hatt denne praten tidligere. Men vi har hatt det så utrolig fint og behagelig sammen at jeg tenkte det ville ende med ekteskap.

Det tok jeg feil. Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Syns du var tøff!

Høres ut som om han trenger å komme ut av den evinnelige,  jævlige macho-bobla.

Anonymkode: c22d8...53a

Dette har ikke noe med macho å gjøre. Vet du hvor mange menn som har blitt avvist på brutal og naiv måte når de prøver å fri?

Anonymkode: 61f35...04f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...