AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #1 Del Skrevet 7. november 2023 Dumt spm, men jeg lurer.. Med mine to første barn fikk jeg positiv test kjempe tidlig. Jeg er en veldig fruktbar person, har også mista 3 ganger med barnefar for de to jeg har fra før. Nå har jeg ny partner og jeg får super svake tester. Skal ha tante rød på besøk rundt fredag. Så har det noe å si på forskjellige partnere? Anonymkode: 4b349...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 7. november 2023 #2 Del Skrevet 7. november 2023 Hgc er jo det du produkter etter egget har festet seg. Partner er jo sædcelle. Kan jo bare være at kroppen din forandre seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #3 Del Skrevet 7. november 2023 Nei det har ikke noe å si. Men hvis du forventer mens på fredag og har allerede svar test, da får du uansett ikke hcg seint. Veldig mange tester ikke positivt før IKM dag. Gratulerer Anonymkode: ccf59...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå