Rosa Sløyfe Skrevet 21. november 2023 Forfatter #21 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): I min region inkluderer aktiviteter jeg med enkelhet gratis kan låne utstyr til: fridykking, snorkling, svømming, padling, sup, vindsurfing, kajakk, diskgolf, vanlig golf (jeg har dog ikke tilgang gratis til en bane), frisbee, tennis, badminton, ethvert ballspill, sykling, skateboard, skøyter, langrenn, slalåm, randone, snowboard, fjelltur, telting, gåtur, trugetur, hengekøye-tur, elsykling, elsparkesykkel, buldring (dog begrenset tilgang til innendørs arena), fjellklatring etc. Om du inkluderer en minimal kost til innkjøp av materialer på bruktmarkedet kan ting som hekling, strikking, snekring, dyrking av hage eller inneplanter, tegning, maling etc også være aktuelt. Det er vesentlig lettere å finne aktiviteter du kan gjøre gratis enn de du ikke kan gjøre gratis. Når folk betaler penger for hobbyene sine er det som oftest fordi de ønsker kjøpe ting, ikke fordi de må. Når man sier «jeg må» så mener man som oftest egentlig «jeg ønsker å kjøpe dette, og lager meg en beleilig men dårlig bortforklaring». Der beste er å si «jeg ønsker». Anonymkode: 10107...349 jeg har jo råd til og kjøpe utstyr til den aktiviteten men ikke betale noe fat i mnd ikke har jeg lyst til og ha noe man føler man må dra på bare fordi man betaler for det men jeg tenke noe jeg og han kan gjøre sammen som begge syns er gøy og er en form for trening uten og måtte betale for treningssenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 2. desember 2023 #22 Del Skrevet 2. desember 2023 - Om dere har en tuftepark i nærheten kan dere benytte den. - trene ute - mange øvelser man kan bruke naturen til med minimalt utstyr, bare bruk det som finnes i naturen allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå