Sola de Skrevet 6. november 2023 #1 Del Skrevet 6. november 2023 Hvem er det som synger denne sangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 6. november 2023 #2 Del Skrevet 6. november 2023 Den er visst spesialkomponert av reklamebyrået, dessverre. https://www.reklammusik.se/efterlysningar/97163/ Anonym, tis, 16 november 2021 kl. 18:33 Har varit i kontakt med deras kundtjänst som svarade så här: Jullåten som spelas är specialkomponerad för oss och finns så ledes inte på Spotify eller liknade, men visst är den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 #3 Del Skrevet 6. november 2023 Den sangen som dukker mest opp når jeg søker på tekstene er denne, kan ha vært en remix av den kanskje da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. november 2023 #4 Del Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Den sangen som dukker mest opp når jeg søker på tekstene er denne, kan ha vært en remix av den kanskje da. Dette var det nærmeste jeg kom også. Det er nok som Googlebox sier over her at låra er komponert til denne reklamen spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. november 2023 #5 Del Skrevet 6. november 2023 Dette er rett og slett noe lureri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (51 minutter siden): Den sangen som dukker mest opp når jeg søker på tekstene er denne, kan ha vært en remix av den kanskje da. Denne var hva jeg også fikk opp, men ikke lik i det hele tatt Dumt den er laget til reklamen. Kunne vært en fin julelåt på radioen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. november 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 6. november 2023 Gogglebox skrev (58 minutter siden): Den er visst spesialkomponert av reklamebyrået, dessverre. https://www.reklammusik.se/efterlysningar/97163/ Anonym, tis, 16 november 2021 kl. 18:33 Har varit i kontakt med deras kundtjänst som svarade så här: Jullåten som spelas är specialkomponerad för oss och finns så ledes inte på Spotify eller liknade, men visst är den bra? Kjedelig. Synes den er veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå