AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Del Skrevet 5. november 2023 Noen som har erfaring med denne? Og hva slags erfaring sitter du med? Anonymkode: 0d18b...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Del Skrevet 5. november 2023 Min erfaring er at man får veldig svak strek på de før IKM selv om de skal være tidligtester. Fikk selv så vidt synlig strek på Metode tidligtest, mens jeg fikk svak men tydelig strek på Make Sure strimmeltest (ikke tidligtest) samme dag. Men mine Metode-tester har vært helt hvite når de var negative, så sånn sett opplever jeg dem som pålitelige Anonymkode: 70418...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Del Skrevet 5. november 2023 Fikk positiv test rundt 9-10 dpo, så var absolutt tidlig test. Har ikke fått noe form for strek når jeg ikke var gravid. Men nyttig å huske at ingen slike strimler er laget for å sammenligne hvor sterk streken er, med alle jeg har testet vil strekene kunne variere ganske mye, selv om de er tatt fra samme urinprøveglass samtidig. Men til å bekrefte/avkrefte graviditet like ikm er den super vil jeg si! Anonymkode: 0fbd9...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Del Skrevet 6. november 2023 Ja, jeg har erfaring med tidligtester. Jeg har hørt at de kan være ganske pålitelige, men husk at resultatene kan variere, og det er viktig å være tålmodig og teste igjen hvis du er usikker.😊 Anonymkode: 35dae...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå