AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Del Skrevet 5. november 2023 Hvordan bruker dere lutinus? 3 ganger daglig? Ligger dere i sengen ei stund etter dere har tatt den? Anonymkode: 6404f...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 5. november 2023 #2 Del Skrevet 5. november 2023 Prøvde å få tatt dem med ca 8t mellomrom. Når jeg våknet, når jeg kom hjem fra jobb, eller på jobb alt etter hvor lenge jeg jobbet og dagens planer, og den siste rett før jeg la meg. Jeg opplevde ikke særlig med griseri fra Lutinus når jeg hadde mulighet til å ligge en stund etterpå, men var litt mer gris hvis de ble tatt litt sånn på farta. Men varierer hvor mye griseri man opplever med Lutinus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Del Skrevet 5. november 2023 Lutinus brukes vanligvis vaginalt. Hvis legen har foreskrevet tre doser per dag, kan du ta dem med jevne mellomrom gjennom dagen. Du kan ligge i sengen en stund etter å ha tatt Lutinus, men det er best å følge legens spesifikke instruksjoner angående aktivitet etter bruk. Anonymkode: 11958...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå