Gå til innhold

Beste jeans?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Fornarina og Dolce Gabbana (D&G) sitter godt på meg. Fornarina har dessuten mange lekre jeans med dekor.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sverget til Levis i mange år, selv om jeg ikke har funnet noen som passer skikkelig.

Men så fant jeg en bukse fra Poco Loco som er perfekt til meg. Billige er de også og har mye bedre kvalitet enn Levis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sansen for diesel, jeg. Og for ...trur det er sisters yndlingsbuksa mi kommer ifra, men der har jeg bare funnet denne ene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette var et interessant tema!! Har lenge lett etter de perfekte jeans!

Men gidder dere å oppgi hvilken kroppsfasong dere har??

Det er så forskjellig hvilke typer bukser som passer til de som er runde, tynne, lange, korte osv.....

Selv er jeg ganske slank, men med brede hofter...... Håpløst å finne jeans som passer bra til en slik figur.... :(

Har brukt mye Diesel, men har lyst å prøve noe nytt. Helst noen som er litt myke i stoffet.... Noen forslag?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprang for å sjekke sikkert yndlingsbuksa mi sitt merke nå: sisters point. Sen er i olafarget stoff, med stretch - kjempedeilig"! :D

Den er en helt normal fasong på, litt høy i livet kan hende.

Min fasong er forøvrig innmari guttete. Null hofter....synest jeg da. Noen andre ville kanskje si noe annet.

Har helst en forkjærlighet for bukser som er relativt lave i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par bukser fra sisters point, flotte bukser!

Og c-girl, de har laaange bukser :D

Ellers er jo levis en klassisk favoritt..men har ingen levisbukser som passer akkurat nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa-Beth, uinnlogget

Sliter med å finne jeans som sitter. Ender noen ganger opp i barneavdelinger... :oops:

Noen som har tips til ei jente på 164cm, som bruker str. 34-36 eller 27 tommer i bukser? Liker bukser som er kroppsnære, ikke for hoftelave, men heller ikke høyt opp i midjen. Vil da ikke gazze, som min sønn sier.

Foretrekker en liten sleng, ikke for mye. Kan ikke ha for mye detaljer nederst på buksa, den må uansett legges opp.

Hjææælp!!

Lisa-Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med bukser som til slutt ikke sitter. De vider seg ut og blir for store. Kjøpte ei bukse i dag på Bik Bok. Stram oppe og videre nede. Ta en titt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner ikke med at dette egentlig er så interessant, men....

*sjekker merkelappen*

.... her står det "7 for all mankind". Tror faktisk jeg har flere av samme merke. Artig navn ihvertfall. :D

Er ikke så veldig merke-orientert, - kjøper det jeg liker og som passer meg.

Tips til dere som sliter med at jeansen fort mister fasongen: ikke bruk skyllemiddel når den vaskes!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasongen min? Litt latino :ler: Baken og puppene er fyldige (les: str. M, ikke fete), og jeg har ganske slanke bein (ikke lange, er 167 cm jeg). Kroppen ellers=slank og valkefri. Lårene går IKKE sammen oppe ved skrittet, så jeg slipper den gnissingen mange klager over at ødelegger jeansen :wink:

Et annet tips er å ikke tromle jeansen. Det ødelegger og krymper stoffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor finner jeg jeans som har 30 i lengde...er ikke så pent når man skal legge opp en sånn bukse. Har lett og lett, men finner altså ikke bukser i benlengde 30. Hjelp!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bredest over hoftene, og har smal midje, dvs at 85% av alle bukser jeg prøver er for trang over rompa/hoftene også får jeg en stor 'lomme' som står ut bak på ryggen.

Var nettopp å kjøpte meg nye jeans, den gamle slageren Levis 501. Utrolig digg med en bukse som er rett i beina etter at jeg bare har hatt bukser med boot cut og sleng de siste åra.

Har en Levis 525 (tror det er 525, den har i allefall strech) også, men den ble jo bare supervid første gang jeg bruker den etter vask. :x

Ellers finner jeg iblandt bukser litt her og litt der, C-girl, vero moda, diesel ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...