AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #421 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er et kommende barn. Som da ikke har noen rettigheter og ingen bryr seg om det. Anonymkode: db143...c38 Fosteret har ingen rettigheter, nei. Anonymkode: 6b08a...b23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #422 Del Skrevet 8. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Endret litt på innlegget ditt. Anonymkode: 6b08a...b23 Du glemte "Og mannen kan i etterkant ta ansvar ved å ta juridisk abort". Det er ikke et argument å bare redigere andres innlegg. Anonymkode: db143...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. november 2023 #423 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du glemte "Og mannen kan i etterkant ta ansvar ved å ta juridisk abort". Det er ikke et argument å bare redigere andres innlegg. Anonymkode: db143...c38 hvordan er det å ta ansvar? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #424 Del Skrevet 8. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Fosteret har ingen rettigheter, nei. Anonymkode: 6b08a...b23 Så det er greit at mor ikke bryr seg om rettighetene til et kommende barn og faktisk tar livet av det. Det er ikke greit at far ikke bryr seg om rettighetene til barnet ved å ikke vedkjenne seg farskap. Dobbelmoral lenge leve. Anonymkode: db143...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #425 Del Skrevet 8. november 2023 Just now, Maleficenta said: hvordan er det å ta ansvar? På samme måte som kvinnen tar ansvar ved å ta abort. Anonymkode: db143...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. november 2023 #426 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det er greit at mor ikke bryr seg om rettighetene til et kommende barn og faktisk tar livet av det. Det er ikke greit at far ikke bryr seg om rettighetene til barnet ved å ikke vedkjenne seg farskap. Dobbelmoral lenge leve. Anonymkode: db143...c38 så dust argumentasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #427 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor ble "barns rettigheter" av da kvinnen tok abort? Anonymkode: db143...c38 Du kan ikke sidestille en liten ert med en levende kvinners rettigheter. Anonymkode: 2b3e4...e18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #428 Del Skrevet 8. november 2023 Just now, Maleficenta said: så dust argumentasjon Det er ingen argumentasjon i det hele tatt. Har du noe konstruktivt å komme med? Anonymkode: db143...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #429 Del Skrevet 8. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Du kan ikke sidestille en liten ert med en levende kvinners rettigheter. Anonymkode: 2b3e4...e18 Jeg sidestiller det kommende barnet med barnets rettigheter. Anonymkode: db143...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. november 2023 #430 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingen argumentasjon i det hele tatt. Har du noe konstruktivt å komme med? Anonymkode: db143...c38 antiabort kommentarer kan du spare deg for all den tid du syns det er greit å stikkeav fra barnet sitt. Abort helt helt tidlig i et svangerskap kan overhode ikke sammenlignes med det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #431 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så det er greit at mor ikke bryr seg om rettighetene til et kommende barn og faktisk tar livet av det. Det er ikke greit at far ikke bryr seg om rettighetene til barnet ved å ikke vedkjenne seg farskap. Dobbelmoral lenge leve. Anonymkode: db143...c38 Så lenge far ikke kan gå gravid, så er han på andre rekke beklager. Om det var menn som gikk gravide, og kvinner ikke. Er det kvinner som har stått på andre rekke. Det er to ekstremt ulike roller som overhode ikke setter menns kropp i en ekstrem posisjon. Anonymkode: 2b3e4...e18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #432 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sidestiller det kommende barnet med barnets rettigheter. Anonymkode: db143...c38 Det er ikke noe kommende barn om mor ikke vil, sånn er det bare. Om så kleshengeren må taes i bruk. Anonymkode: 2b3e4...e18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #433 Del Skrevet 8. november 2023 Just now, Maleficenta said: antiabort kommentarer kan du spare deg for all den tid du syns det er greit å stikkeav fra barnet sitt. Abort helt helt tidlig i et svangerskap kan overhode ikke sammenlignes med det Du kan ikke fortelle meg hva jeg kan "spare meg" for, jeg har like mye rett til å si min mening som alle andre. Vet ikke hva som er verst, jeg. Ta livet av et kommende barn eller stikke av fra et barn. Noen ganger kan begge deler være det beste, noen ganger er det bare ansvarsfraskrivelse. Men jeg synes det er dobbeltmoral at det ene er greit og det andre ikke. Anonymkode: db143...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #434 Del Skrevet 8. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så lenge far ikke kan gå gravid, så er han på andre rekke beklager. Om det var menn som gikk gravide, og kvinner ikke. Er det kvinner som har stått på andre rekke. Det er to ekstremt ulike roller som overhode ikke setter menns kropp i en ekstrem posisjon. Anonymkode: 2b3e4...e18 Og siden far ikke kan ta medisinsk abort så kan han få alternativet juridisk abort. Anonymkode: db143...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #435 Del Skrevet 8. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke noe kommende barn om mor ikke vil, sånn er det bare. Om så kleshengeren må taes i bruk. Anonymkode: 2b3e4...e18 Jo, det er et kommende barn, frem til det blir abortert. Anonymkode: db143...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. november 2023 #436 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan ikke fortelle meg hva jeg kan "spare meg" for, jeg har like mye rett til å si min mening som alle andre. Vet ikke hva som er verst, jeg. Ta livet av et kommende barn eller stikke av fra et barn. Noen ganger kan begge deler være det beste, noen ganger er det bare ansvarsfraskrivelse. Men jeg synes det er dobbeltmoral at det ene er greit og det andre ikke. Anonymkode: db143...c38 det andre er selvsagt verst. Kan føre til psykiske problemer hele livet å vite at man er forlatt. Et 12 uker gammelt foster har ikke blitt et menneske engang og som jeg har nevnt mange ganger, aner ikke at det noensinne har eksistert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 8. november 2023 #437 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og siden far ikke kan ta medisinsk abort så kan han få alternativet juridisk abort. Anonymkode: db143...c38 nei for da fratar man barnets juridiske rettighet til å få vite om sitt opphav Endret 8. november 2023 av Maleficenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #438 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og siden far ikke kan ta medisinsk abort så kan han få alternativet juridisk abort. Anonymkode: db143...c38 Ikke om han var med på leken. Om han er dum som et brød og ikke beskytter seg, blir det som det blir. Det er lett å tro på en kondom, begynn med det idag. Anonymkode: 2b3e4...e18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #439 Del Skrevet 8. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke om han var med på leken. Om han er dum som et brød og ikke beskytter seg, blir det som det blir. Det er lett å tro på en kondom, begynn med det idag. Anonymkode: 2b3e4...e18 Tre* Anonymkode: 2b3e4...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #440 Del Skrevet 8. november 2023 Just now, Maleficenta said: det andre er selvsagt verst. Kan føre til psykiske problemer hele livet å vite at man er forlatt. Et 12 uker gammelt foster har ikke blitt et menneske engang og som jeg har nevnt mange ganger, aner ikke at det noensinne har eksistert. Vi kan ikke vite hva som er verst av å bli fratatt muligheten for et liv og det å potensielt få et liv med psykiske problemer. Noen kvinner tar abort fordi de ikke er i stand til å ta seg av et barn og de tenker at barnet vil få det verre hos dem enn om de aldri eksisterte. På samme måte kan noen menn tenke det samme, at de ikke er i stand til å ta seg av et barn og at barnet vil få det bedre uten dem i livet. Anonymkode: db143...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå