AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg kjedet meg litt i dag og spilte Hey billionaire i noen timer. Så fikk jeg melding om at jeg kunne få utbetalt 2000 dollar innen 6 dager til PayPal kontoen. Har prøvd å google litt men får opp så mange forskjellige erfaringer. Har noen virkelig fått utbetalt penger derfra? Har liten tro på det og jeg spilte jo bare for gøy og tidsfordriv. Anonymkode: 0fbfa...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Del Skrevet 5. november 2023 Nei du vil ikke få penger, appen fungere slik at de som har laget den tjener penger på at du ser annonser og det siste du må gjøre er å gi fra deg PayPal eller annen privat informasjon. "The truth is no, Hey! Billionaire does not pay , it is just an app that is there for you to see ads and the creator can profit from it, but you will never receive anything. The game has no purpose of helping anyone, everything is a simple lie for those who stand out and can get a larger community. It is best to delete the game, so you will have free space for one that you at least liked or an online game to earn money that really works." https://appspaying.me/hey-billionaire-a-game-that-pays-review/ Anonymkode: 67cf5...f2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #3 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei du vil ikke få penger, appen fungere slik at de som har laget den tjener penger på at du ser annonser og det siste du må gjøre er å gi fra deg PayPal eller annen privat informasjon. "The truth is no, Hey! Billionaire does not pay , it is just an app that is there for you to see ads and the creator can profit from it, but you will never receive anything. The game has no purpose of helping anyone, everything is a simple lie for those who stand out and can get a larger community. It is best to delete the game, so you will have free space for one that you at least liked or an online game to earn money that really works." https://appspaying.me/hey-billionaire-a-game-that-pays-review/ Anonymkode: 67cf5...f2a Aha jeg forstår. Jeg ble bare i går kveld informert om at de faktisk hadde betalt ut til en spiller jeg kom i kontakt med. Men det virker for godt til å være sant, men skjer det så skjer det og det hadde jo vært en bra julegave😅 Jeg ser mye reklame for alle disse spillene som man kan tjene penger på. Er virkelig alt bare lureri? Jeg elsker å spille så å kunne tjene penger på noe jeg liker hadde jo vært supert😁 Anonymkode: 0fbfa...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #4 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Aha jeg forstår. Jeg ble bare i går kveld informert om at de faktisk hadde betalt ut til en spiller jeg kom i kontakt med. Men det virker for godt til å være sant, men skjer det så skjer det og det hadde jo vært en bra julegave😅 Jeg ser mye reklame for alle disse spillene som man kan tjene penger på. Er virkelig alt bare lureri? Jeg elsker å spille så å kunne tjene penger på noe jeg liker hadde jo vært supert😁 Anonymkode: 0fbfa...47b Virker det for godt til å være sant så er det som regel det. Nei, du tjener ikke penger på å spille. Anonymkode: 375e0...1d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå