AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #61 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Høres påfallende ut at han er så opptatt av akkurat bleieskift. Dersom han hadde hatt et plutselig sug etter å være super-bestefar ville det vel vært mer nærliggende å se for seg at han ville bysset eller matet eller lignende. Akkurat bleieskift er det vel få menn som har noe særlig til overs for. Til og med gubben min som er far til vårt barn har en magisk evne til å være vanvittig opptatt med noe vanvittig nyttig akkurat når poden trenger ny bleie. Bestefedrene er dratt på jakt eller gått ut i «snickarboden» for lengst 😅 Nei. Hold bestefar unna bleieskiftet, han har ikke noe der å gjøre uansett. Anonymkode: aaf42...944 Ja den enkleste løsningen er ofte den beste. Din beskrivelse av menns forhold til bleieskift er "tatt helt på kornet".Hilsen far og morfar. Anonymkode: 02022...cde 4
Handful Skrevet 5. november 2023 #62 Skrevet 5. november 2023 (endret) Barna mine har to nærværende bestefedre som har elsket dem siden de ble født. Ikke en gang har de bedt om å få, eller faktisk skiftet bleie! Det er da tusen andre situasjoner å være en god besteforelder i. Endret 5. november 2023 av Handful 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #63 Skrevet 5. november 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg må si jeg er mildt sagt litt sjokkert over hvor mange som har regler på at besteforeldre eller andre ikke får skifte på babyer. Er det virkelig så normalt med pedofili som det virker som 😳 Anonymkode: bbbef...ef2 Ja, pedofili er svært vanlig. Mye vanligere enn man ønsker å tro. Og det finnes nok en god del kvinner også. Leste et samtaleutdrag mellom to pedofile en gang. De diskuterte at han ene ville ha barn med kjæresten, og om hvorvidt han ville gjøre noe med BABYEN. Ordene "deilig babyf***e" sitter som fastlimt i netthinna og jeg blir kvalm og forbannet hver gang jeg tenker på det. Kjenner litt for mange som har blitt misbrukt av voksne mens de var i barneskolealder eller yngre. Påfallende mange. Og flere av overgrepspersonene kjørte buss, hvor de hadde kontakt med barn hver dag. Anonymkode: 49656...b2e 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #64 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ro ned nå folkens! Man kan ikke drive å automatisk tenke at en mann, en bestefar er en overgriper fordi han viser interesse av å bytte bleie... Både min far og bror og svigerfar var skeptisk til slikt.. Tror ikke min bror turte å holde første mann før hen var nærmere 1 år.. Men det var annerledes med nr 2.. Da byttet alle bleier og holdt baby.. Ja unødvendig av han å bytte rett etter TS, men kjære vene.. Og til de som da skriver bhg er ok, vel.. barn blir utsatt for overgrep i bhg også.. Litt sunn fornuft kommer man veeeeeeldig langt med.. Anonymkode: 2ebf2...a4a Men hvorfor var bestefar så uinteressert i å skifte på eldre bror men nå påfallende interessert i å skifte på jenta. Så mye at han kler av en sovende unge når mor er ute 2 min? Hadde ALDRI latt den mannen være alene med noen av ungene mine. Seksuelle overgrep er vanligere enn man tror og du ser det ikke før du tror det. Anonymkode: 4aa92...a26 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #65 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, pedofili er svært vanlig. Mye vanligere enn man ønsker å tro. Og det finnes nok en god del kvinner også. Leste et samtaleutdrag mellom to pedofile en gang. De diskuterte at han ene ville ha barn med kjæresten, og om hvorvidt han ville gjøre noe med BABYEN. Ordene "deilig babyf***e" sitter som fastlimt i netthinna og jeg blir kvalm og forbannet hver gang jeg tenker på det. Kjenner litt for mange som har blitt misbrukt av voksne mens de var i barneskolealder eller yngre. Påfallende mange. Og flere av overgrepspersonene kjørte buss, hvor de hadde kontakt med barn hver dag. Anonymkode: 49656...b2e Vær obs på alle som har mye kontakt med barn, det være seg trenere i idrett etc, barnehageansatte, besteforeldre osv. Er ikke uvanlig at det er sånne grupper som nevnes i media sommer siktet for overgrep. Samt "familiefar", de kan altså ha egne barn og virke helt normale! Anonymkode: 24076...d6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå