AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #21 Skrevet 4. november 2023 Altså, hvis han vil forgripe seg på babyen finnes det vel muligheter som ikke innebærer bleieskift også... Anonymkode: 4b543...eed
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #22 Skrevet 4. november 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: En overgriper er ikke så frampå med det å ville bytte bleier, de holder seg som oftest tilbake for å ikke bli tatt. Og griper muligheten når ingen er rundt. Anonymkode: dd25f...0ee Litt sånn som bestefaren gjorde nå? Anonymkode: b7a1d...da1 8 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #23 Skrevet 4. november 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: En overgriper er ikke så frampå med det å ville bytte bleier, de holder seg som oftest tilbake for å ikke bli tatt. Og griper muligheten når ingen er rundt. Anonymkode: dd25f...0ee Det varierer. Anonymkode: df144...dbc 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #24 Skrevet 4. november 2023 En mannlig kollega sa en gang at bleieskift/kveldsstell var veldig koselig å gjøre. Og jeg har aldri tenkt at han var pedofili av den grunn. Fikk bestefaren anledning til å bytte bleier på sine egne barn? Det kan jo være at han nå ønsker å være veldig til stede som bestefar. Hadde han hatt skumle hensikter, så tror jeg at han hadde skjult dette mye mye mer. Om bestemor hadde villet bytte bleier, ville du reagert likedan? Bestemor her har alltid tatt bleieskift med glede, og ofte tilbydd seg å skifte. Jeg har aldri reagert på det. Anonymkode: 8a96c...824 3
Sofakona Skrevet 4. november 2023 #25 Skrevet 4. november 2023 Så nå får bestefar ( bestemor) aldri passe dine barn? Du vet at om han er pedofil har han nok gort det med sønnen din å...
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #26 Skrevet 4. november 2023 Æææ! Faens creepy greier! Får skikkelig pedo vibber her. Hadde aldri latt ungen min være rundt han igjen. Anonymkode: 319f1...11d 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #27 Skrevet 4. november 2023 Sofakona skrev (15 minutter siden): Så nå får bestefar ( bestemor) aldri passe dine barn? Du vet at om han er pedofil har han nok gort det med sønnen din å... Du vet at pedofil å har kjønnspreferanser sant.. en pedofil homse går for guttebarn mens en pedo hetrofil mann går for jentunger Anonymkode: f8626...259 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #28 Skrevet 4. november 2023 Jeg må si jeg er mildt sagt litt sjokkert over hvor mange som har regler på at besteforeldre eller andre ikke får skifte på babyer. Er det virkelig så normalt med pedofili som det virker som 😳 Anonymkode: bbbef...ef2 6
Sofakona Skrevet 4. november 2023 #29 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du vet at pedofil å har kjønnspreferanser sant.. en pedofil homse går for guttebarn mens en pedo hetrofil mann går for jentunger Anonymkode: f8626...259 Så en hetro fil mann går aldri til gutter..dummeste jeg har hørt. Så bare homser går etter gutter 😂🤦
LillaGorilla<3 Skrevet 4. november 2023 #30 Skrevet 4. november 2023 Du ser det ikke før du tror det. 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #31 Skrevet 4. november 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg må si jeg er mildt sagt litt sjokkert over hvor mange som har regler på at besteforeldre eller andre ikke får skifte på babyer. Er det virkelig så normalt med pedofili som det virker som 😳 Anonymkode: bbbef...ef2 Veldig vanlig virker det som. Anonymkode: 319f1...11d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #32 Skrevet 4. november 2023 Han skiftet bleie på ditt barn uten tillatelse! Det er ikke normalt. Barn trenger forutsigbarhet og trygghet. At en bestefar plutselig skifter bleie på henne, uten at du er tilstede, synes ikke jeg er til barnets beste. Det har kun vært fem stykker som har fått lov til å skifte på mine barn. Barna vet hvem dette gjelder. Det er kun barnas far som har skiftet, resten er kvinnelige familiemedlemmer, meg selv og fast barnehagepersonale. I dag kan mine barn navn på alle kroppsdeler, er dyktige å si i fra ved ubehag og vet at vokse mennesker ikke har lov til å gjøre at barn får det vondt. De vet også at voksne ikke har lov til å leke med barn sine kroppsdeler. De er 4 og 6 år. Vi har snakket masse om kropp, grenser og tillit siden de var baby. Dette bidrar til å forhindre overgrep. Jeg har til og med vært i kontakt med Stine Sofies Stiftelse for tips og råd, fordi dette er min største frykt. Det er fakta at mest overgrep skjer i nær familie, deretter i barnehage og skole. Jeg har for øvrig aldri fått forespørsel om at noen vil skifte bleie på mitt barn heller. Til og med ikke av min egen mor som jobber med barn og som jeg stoler 100 % på. Dette er det jeg som har spurt om, altså om hun vil og kan. Da har hun spørt barna: "Er det ok at jeg skifter på deg?" Babyen kan faktisk kommunisere, selv om de ikke har ordene! Om min far eller samboer sin far hadde tatt seg disse frihetene, hadde jeg virkelig begynt å lure på hva som foregikk. Dette er ikke greit! Anonymkode: 74ce1...262 6 3
Januar2 Skrevet 4. november 2023 #33 Skrevet 4. november 2023 (endret) Både barnas far, mormor, farmor og oldemor har skiftet på mine jenter, de har blitt skiftet på av onkler, tanter, til og med av barnehage ansatte, helt naturlig Endret 4. november 2023 av Januar2 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #34 Skrevet 5. november 2023 Slik du beskriver hendelsen ts, så synes jeg noe skurrer. Tenker du bør holde øynene åpne. Jeg tror faktisk jeg ville lagt ut ei felle. Latt han få tro at han er alene med jenta et par minutter, men stå like bak døra med telefonen (videoopptak) klar. Enhver mistenkelig handling hadde kommet på film, og jeg ville så klart brutt inn før noe som helst faktisk ville skjedd. Men, da hadde jeg i det minste VISST. Anonymkode: d5f58...227 9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #35 Skrevet 5. november 2023 Hvis han ville forgripe seg på henne så ville han vel ikke gjort det når han visste du skulle komme tilbake hvert øyeblikk? Jeg regner med han bare stiller seg i rekker bak alle andre besteforeldre som ikke vil høre på reglene dine, og mener at når han har sagt han vil skifte bleie så skal han også få lov til det. Ønsker dere ikke det, så er det helt greit å nekte han, men du trenger ikke antyde han er pedofil likevel. Anonymkode: 96d04...ced 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #36 Skrevet 5. november 2023 La bestefar få prøve å bytte bleier med deg til stedet og passe på. Det er vel en ny opplevelse for ham å få bytte bleie på en liten jente siden de bare har hatt gutter da. Anonymkode: 6ede1...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #37 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): La bestefar få prøve å bytte bleier med deg til stedet og passe på. Det er vel en ny opplevelse for ham å få bytte bleie på en liten jente siden de bare har hatt gutter da. Anonymkode: 6ede1...b0c Hva er det som skal oppleves spesielt med det? Anonymkode: d0f15...371 5
navlelo Skrevet 5. november 2023 #38 Skrevet 5. november 2023 Jeg hørte ofte fra svigermor hvor mye hun gleda seg til å stelle baby men aldri fra svigerfar. Jeg synes det er rart å skulle ville ta av klær på baby når det er nettopp blitt skiftet. Det er privat uansett og foreldre bør gjøre dette med mindre ett spørsmål er satt. Ikke la disse dinosaurene kjøre over deg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #39 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Slik du beskriver hendelsen ts, så synes jeg noe skurrer. Tenker du bør holde øynene åpne. Jeg tror faktisk jeg ville lagt ut ei felle. Latt han få tro at han er alene med jenta et par minutter, men stå like bak døra med telefonen (videoopptak) klar. Enhver mistenkelig handling hadde kommet på film, og jeg ville så klart brutt inn før noe som helst faktisk ville skjedd. Men, da hadde jeg i det minste VISST. Anonymkode: d5f58...227 Et overvåkningskamera med lyd, koster rundt 400kr på Clas ohlson. Anbefaler å sette opp dette skjult ved mistanke. Anonymkode: 6f209...2dc 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #40 Skrevet 5. november 2023 Høres jo suspekt ut. Men ville ikke umiddelbart tenkt pedofil. Hvis han ønsker å skifte bleie, si at han kan gjøre det mens mamma eller pappa er tilstede fordi dere vil forsøke å minimere stress for babyen deres. Ny forskning elns.. Overvåkingskamera er jo en god ide, men da må nesten stelle plassen ut i fra badet. Anonymkode: ff014...3d9 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå