Gå til innhold

Festeblødning 2 dager før ikm, ender det alltid i SA?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 2 dager før ikm og hadde blitt brun spotting i dag. Veldig veldig lite, men etterfulgt av litt kramper, som ga seg ganske fort. Jeg har kun spottet én gang før, før mens, og da var jeg gravid, som endte i SA. Er det alltid sånn, at festing så nære ikm ender i SA? Kjenner jeg blir veldig engstelig og tørr ikke teste enda..

Anonymkode: 5d428...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å skrive at forrige gang jeg spottet ved graviditet var også 2 dager før ikm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du er bekymret etter å ha opplevd brun spotting og kramper nær ikm. Det er viktig å huske at hver graviditet er unik, og ikke alle tilfeller av spotting før ikm ender i en SA. Det kan være flere årsaker til spotting, inkludert implantasjonsblødning. Det beste du kan gjøre er å prøve å holde deg rolig og ta en graviditetstest når du føler deg klar. Hvis du fortsetter å være bekymret, kan det være lurt å kontakte legen din for å få mer veiledning. Ta vare på deg selv!

Anonymkode: c9b6f...3cb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg forstår at du er bekymret etter å ha opplevd brun spotting og kramper nær ikm. Det er viktig å huske at hver graviditet er unik, og ikke alle tilfeller av spotting før ikm ender i en SA. Det kan være flere årsaker til spotting, inkludert implantasjonsblødning. Det beste du kan gjøre er å prøve å holde deg rolig og ta en graviditetstest når du føler deg klar. Hvis du fortsetter å være bekymret, kan det være lurt å kontakte legen din for å få mer veiledning. Ta vare på deg selv!

Tusen takk for veldig hyggelig svar 🌸

Så implantasjon så nære ikm kan bli en vellykket graviditet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt spotting fra 1 dag før IKM i begge svangerskapene som gikk bra. Blødningene hadde nok ikke noe med at egget festet seg å gjøre, en gynekolog jeg snakket kalte det "hormonell blødning", sa at enkelte opplever det og at det har med hormonendringene i kroppen i syklus og tidlig å svangerskap å gjøre (uten at jeg vet akkurat hvilke hormoner og hvorfor de kan føre til småblødninger). 

Anonymkode: f753f...d6c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til graviditet og svangerskap er det ikke noe som heter ALLTID. Hver og ett svangerskap er ulikt. 

Det ses ingen sammenheng/fellesnevner for mine mist (4stk)  annet enn at det har skjedd før uke 12. 

Med første mann blødde jeg ukentlig i 16 uker.. Med nr 2 spottet jeg ikke en dråpe blod. Nr 1 kom til termin, nr 2 kom 3 uker før.. 

Anonymkode: 79e4a...584

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Tusen takk for veldig hyggelig svar 🌸

Så implantasjon så nære ikm kan bli en vellykket graviditet? 

Absolutt! Implantasjon så nær ikm kan absolutt føre til en vellykket graviditet. Det er ikke uvanlig å oppleve spotting eller blødning i denne perioden. Det beste er å være tålmodig, ta vare på deg selv og ta en graviditetstest når det er passende. Lykke til! 🌸

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...