AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg er nå 2 dager før ikm og hadde blitt brun spotting i dag. Veldig veldig lite, men etterfulgt av litt kramper, som ga seg ganske fort. Jeg har kun spottet én gang før, før mens, og da var jeg gravid, som endte i SA. Er det alltid sånn, at festing så nære ikm ender i SA? Kjenner jeg blir veldig engstelig og tørr ikke teste enda.. Anonymkode: 5d428...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Del Skrevet 4. november 2023 Glemte å skrive at forrige gang jeg spottet ved graviditet var også 2 dager før ikm Anonymkode: 5d428...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg forstår at du er bekymret etter å ha opplevd brun spotting og kramper nær ikm. Det er viktig å huske at hver graviditet er unik, og ikke alle tilfeller av spotting før ikm ender i en SA. Det kan være flere årsaker til spotting, inkludert implantasjonsblødning. Det beste du kan gjøre er å prøve å holde deg rolig og ta en graviditetstest når du føler deg klar. Hvis du fortsetter å være bekymret, kan det være lurt å kontakte legen din for å få mer veiledning. Ta vare på deg selv! Anonymkode: c9b6f...3cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Del Skrevet 4. november 2023 52 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg forstår at du er bekymret etter å ha opplevd brun spotting og kramper nær ikm. Det er viktig å huske at hver graviditet er unik, og ikke alle tilfeller av spotting før ikm ender i en SA. Det kan være flere årsaker til spotting, inkludert implantasjonsblødning. Det beste du kan gjøre er å prøve å holde deg rolig og ta en graviditetstest når du føler deg klar. Hvis du fortsetter å være bekymret, kan det være lurt å kontakte legen din for å få mer veiledning. Ta vare på deg selv! Anonymkode: c9b6f...3cb Tusen takk for veldig hyggelig svar 🌸 Så implantasjon så nære ikm kan bli en vellykket graviditet? Anonymkode: 5d428...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg har hatt spotting fra 1 dag før IKM i begge svangerskapene som gikk bra. Blødningene hadde nok ikke noe med at egget festet seg å gjøre, en gynekolog jeg snakket kalte det "hormonell blødning", sa at enkelte opplever det og at det har med hormonendringene i kroppen i syklus og tidlig å svangerskap å gjøre (uten at jeg vet akkurat hvilke hormoner og hvorfor de kan føre til småblødninger). Anonymkode: f753f...d6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #6 Del Skrevet 4. november 2023 Når det kommer til graviditet og svangerskap er det ikke noe som heter ALLTID. Hver og ett svangerskap er ulikt. Det ses ingen sammenheng/fellesnevner for mine mist (4stk) annet enn at det har skjedd før uke 12. Med første mann blødde jeg ukentlig i 16 uker.. Med nr 2 spottet jeg ikke en dråpe blod. Nr 1 kom til termin, nr 2 kom 3 uker før.. Anonymkode: 79e4a...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #7 Del Skrevet 4. november 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk for veldig hyggelig svar 🌸 Så implantasjon så nære ikm kan bli en vellykket graviditet? Anonymkode: 5d428...d10 Absolutt! Implantasjon så nær ikm kan absolutt føre til en vellykket graviditet. Det er ikke uvanlig å oppleve spotting eller blødning i denne perioden. Det beste er å være tålmodig, ta vare på deg selv og ta en graviditetstest når det er passende. Lykke til! 🌸 Anonymkode: c9b6f...3cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå