Artmo3 Skrevet 4. november 2023 #41 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Men da tipper jeg du beskytter deg med kondom og hopper av i svingen? Eller ikke hat sex med ei du ikke vil ha barn med? Eller sterilisere deg? For prevensjon feiler noen ganger. Er imot de som er uærlige om prevensjonsbruk, vrenger kondomet og stjeler sæd. Men i vanlige tilfeller, så kan graviditet skje, og da er en med på leken. Anonymkode: d4816...30f Vi snakker ikke om feiling her, men en bevisst handling som får store konsekvenser resten av livet, stor forskjell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #42 Del Skrevet 4. november 2023 Ja, men ville ikke tilgitt en dame som tok abort med mitt barn mot min vilje. Anonymkode: 03e44...3e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #43 Del Skrevet 4. november 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja 😀 å ha en arving er jo fint og føre slekten videre 😀 men sånn ble det aldri ☹️ Så trist. ❤️ Anonymkode: a8d14...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #44 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Aldri i verden. Nesten så jeg hadde ønsket å gjøre noen som jeg kom i fengsel for, men hadde nok endt opp å flyttet til utlandet Anonymkode: 71ee7...482 Ville du klart å leve med å nekte å se barnet fremover? Anonymkode: 8da6e...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #45 Del Skrevet 4. november 2023 Uansett om mannen har brukt kondom eller ikke syns jeg det er spesielt å få et barn med en mann som ikke ønsker det. Anonymkode: f91a4...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #46 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke akkurat så gjennomtenkt og lurt å få barn med noen mot deres vilje. Men en mann som har sex med en dame må beskytte seg dersom han ikke ønsker barn. Om hun lyver om å bruke prevensjon er hun kjip, dersom prevensjonen svikter er de uheldige men bør ha en enighet om hva de gjør dersom det skjer . En av mine bestekompiser fikk barn med sin knullevenn(de var altså ikke i noe forhold). Hun trodde han ville bli glad og at de kunne bli sammen. Han håpet på abort, men hun ønsket ikke det. Han respekterte ønsket hennes og hadde jevnlig samvær med babyen, deretter overnattinger og lengre samvær. Like før barnet fylte 2 år døde mammaen brått og min kompis ble aleneforsørger over natta. Nå kunne han ikke tenkt seg livet annerledes. Anonymkode: daeb2...e6f Huff for en historie🥺🥺 Men det er det jeg sier. Man angrer aldri tilslutt. Barna er jo det beste som skjer i livet! Når barnet er 5, 8 , 10 - så tenker man ikke : 'Jeg skulle aldri fått deg'... Anonymkode: 8da6e...f6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #47 Del Skrevet 4. november 2023 Topsi skrev (4 timer siden): Jeg tenker ts burde spesifisere om hen mener kvinner som blir gravid med vilje eller ikke. Ingen mann kan bli sur hvis prevensjonen sviktet Hun hadde glemt ei pille. Men det er jo å lure mannen.. Anonymkode: 8da6e...f6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 4. november 2023 #48 Del Skrevet 4. november 2023 Man er selvsagt fullt klar over at ingen av de metodene er perfekte og at ting kan skje. Det er en del av gamet ... men da er det ikke basert på en løgn. Da er det uflaks. Det stiller seg helt anerledes om hun sier hun går på prevensjon, men ikke gjør det likevel. Det er løgnen man kan ha problemer med å tilgi ... ikke barnet som eventuelt kan komme ut av det. "Ja, jeg går på pilla, "Ja jeg har spiral" "Nei, jeg har ikke poket hull i kondomet" Men klart, det gjelder selvsagt andre veien også: "Ja, jeg er sterilisert" "Nei, jeg har ikke stukket hull i kondomet" Graviditet som resultat av sex. Uflaks Graviditet som resultat av løgn. Veldig krise. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 4. november 2023 #49 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Uansett om mannen har brukt kondom eller ikke syns jeg det er spesielt å få et barn med en mann som ikke ønsker det. Anonymkode: f91a4...a6e Jeg synes det etr spesielt at det kan virke som at enkelte ikke har fulgt med på skolen i det hele tatt, og ikke forstår at om man ikke bruker prevensjon, kan man få barn. Riktig bruk av prevensjon HVER GANG er veldig sikkert. Ikke 100%, men nesten. det kan virke som mange får sjokk over at ubeskyttett samleie kan føre til barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #50 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg har tre barn unnfanget på prevensjon. Første tross kondom, andre på pillen og tredje lurte seg forbi en spiral. Skulle tatt seg ut om jeg ble sur, det er da ikke noe hun kunne forutsett. Anonymkode: f78ba...135 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #51 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For et merkelig spørsmål. «Tilgi» en kvinne som en mann har gjort gravid? Hva i all verden er det å «tilgi», han har jo aktivt deltatt selv. Anonymkode: 17e66...65b Øye som ser det. Som du merker i tråden her. Anonymkode: 8da6e...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 4. november 2023 #52 Del Skrevet 4. november 2023 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #53 Del Skrevet 4. november 2023 https://www.vanguardngr.com/2019/11/woman-who-impregnated-self-with-stolen-semen-from-billionaire-wins-child-support-battle/amp/ Tipper han fyren i denne saken sier nei… Anonymkode: f67de...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 4. november 2023 #54 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså, med ei dere holdt på med. Jeg vet ei venninne av meg datet en mann, hun ble gravid andre gang de hadde sex. Han ble skuffet, sur og redd, noe som er forståelig. Hun fikk panikk selv men valgte å beholde barnet. Idag er de en lykkelig familie på 4. Så man kan av og til si det var meningen? Er det meningen med hver en graviditet? K 41 Anonymkode: 8da6e...f6e Det er da vitterlig to stk om å lage et barn . Blir det samme som å bli «sur « på en mann som bare «kom litt « . Folk som tenker sånn du gjør , burde ikke ha sex i det hele tatt .( fordele skyld ang uønsket graviditet ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #55 Del Skrevet 4. november 2023 Artmo3 skrev (2 timer siden): Vi snakker ikke om feiling her, men en bevisst handling som får store konsekvenser resten av livet, stor forskjell Siden du ikke nevnte det, i motsetning til andre her, så ville jeg bare gjøre deg oppmerksom på det. Anonymkode: d4816...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 4. november 2023 #56 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Siden du ikke nevnte det, i motsetning til andre her, så ville jeg bare gjøre deg oppmerksom på det. Anonymkode: d4816...30f Men det er ikke relevant. Hvis man bevisst prøver å bli gravid, samtidig som man later som man går på prevensjonsmiddel, for å lure mannen, så er man tvers igjennom ett dårlig menneske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #57 Del Skrevet 4. november 2023 Artmo3 skrev (20 minutter siden): Men det er ikke relevant. Hvis man bevisst prøver å bli gravid, samtidig som man later som man går på prevensjonsmiddel, for å lure mannen, så er man tvers igjennom ett dårlig menneske Hva med ei dame som "glemte" pillen, det er noen av de også. Da føler de nok ikke at de narret mannen, fordi "alle" kan glemme...😳 Anonymkode: 8da6e...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 4. november 2023 #58 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hun hadde glemt ei pille. Men det er jo å lure mannen.. Anonymkode: 8da6e...f6e Glemt eller "glemt" er vel det som betyr noe. Læringen er jo å alltid bruke kondom 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. november 2023 #59 Del Skrevet 4. november 2023 Topsi skrev (6 timer siden): Du er ung enda da 😊 35 år begynner og bli i det meste laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #60 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har tre barn unnfanget på prevensjon. Første tross kondom, andre på pillen og tredje lurte seg forbi en spiral. Skulle tatt seg ut om jeg ble sur, det er da ikke noe hun kunne forutsett. Anonymkode: f78ba...135 Så du forlanget ikke abort? Anonymkode: 8da6e...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå