AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #81 Del Skrevet 5. november 2023 3 hours ago, Traktor said: Hvorfor skal ikke det samme gjelde for kvinner? «Ulykker skjer både menn og kvinner» skrev jeg. Det er er av grunnene til at vi har abort. En mann kan ikke tvinge en kvinne til å ta abort. Anonymkode: 564ee...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #82 Del Skrevet 5. november 2023 19 hours ago, AnonymBruker said: Uansett om mannen har brukt kondom eller ikke syns jeg det er spesielt å få et barn med en mann som ikke ønsker det. Anonymkode: f91a4...a6e Prevansjon kan svikte. Dette er ikke noe kvinnen kan styre. Uønskede og uplanlate graviditeter skjer. Ikke alle klarer å gjennomføre en abort, selv om graviditeten var uønsket. Det er ikke slik at kvinnen velger selv når en uønsket graviditet skal oppstå. Om en mann ønsker å sikre seg 100% må han avstå fra sex. Rimelig spesielt å være gammel nok til å ha sex men ikke vite at det kan føre til graviditet... Anonymkode: 97c26...d09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 5. november 2023 #83 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Men hvor vanlig er det å bruke kondom etter 3år i forholdt, når hun forteller at hun tar prevensjon. hvor mange menn ville da sagt, nei vent litt .. bruker kondom i tillegg for sikkerhetsskyld .. ? Anonymkode: 89c98...3fd Da er det bare å avslutte forholdet når det ikke er noe tillit der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 5. november 2023 #84 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Huff for en historie🥺🥺 Men det er det jeg sier. Man angrer aldri tilslutt. Barna er jo det beste som skjer i livet! Når barnet er 5, 8 , 10 - så tenker man ikke : 'Jeg skulle aldri fått deg'... Anonymkode: 8da6e...f6e Jo det er mange som angrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 5. november 2023 #85 Del Skrevet 5. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): I utgangspunktet er det to stk som har "skylden" for et svangerskap. Menn har en tendens til å se ting fra sin side, og tar lettere på det at e abort er det beste. Kvinnen derimot har veldig mange ting å ta hensyn til og følser rundt en abort. Det er de som får traumene rundt det, større følse om at det mangler et barn, større følse iht å drepe barnet sitt osv. Så jeg mener menn som har ubeskyttet sex, de må rett og slett bare akesptere det valget kvinnen tar. Å si at dama sa hun gikk på piller. Den holder ikke som unskyldning. Jeg måtte en gang, fordi det var stor risiko å dø, ved å føre det frem. Alikevel sliter jeg med valget jeg måtte ta 30år senere. Selv om jeg vet at det også var riktig valg. Jeg fikk også da vite at med komplikasjonene jeg hadde var risikoen stor for å få handikappet barn senere, eller få samme risiko. Og det sto ganske klart for meg , at om jeg skulle få en slik beskjed, eller om neste svangerskap kunne gi samme risiko som første gangen. Så er ikke abort et alternativ for meg. Da tar jeg heller risikoen. Og ingen mann hadde kunne ta det fra meg, eller be meg om å ta et slikt valg igjen. Dog har jeg alltid beskyttet meg, da jeg ikke kan ta hormonell behandling. Pga tåler ikke. Alikevel har jeg ikke fått flere barn enn ønsket. Heldig var jeg at begge var friske. Så vim du ikke bli far, ja da beskytter du deg frem til du er klar. Det er faktisk et enkelere valg, en å stå i et valg om å ta en abort eller ikke. Abort er IKKE en form for prevensjon. Har du lest historier om kjemisk abort? Da dropper du ikke dongen, og forlanger at kvinnen skal stå i det. Du har lov å si du ikke ønsker det. Men velger hun å beholde. Da må du som henne ta anvar for resultatet av den kvelden du droppet dong under sex Anonymkode: bffe6...531 Jeg forstår ikke hvorfor du siterer meg her. Jeg ser ikke sammenhengen. Jeg svarer på en overromantosering av svangerskap. Du svarer på andre ting. ps: følelse og følelser. Endret 5. november 2023 av Rotemor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #86 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 0.25): Hun sier hun glemte pilla. Men det å glemme bør være like ille som å si at du gått på piller uten å gjøre det. Man skal ikke glemme pillene! Anonymkode: 8da6e...f6e Herregud, voks opp før du har mer sex. Eller ta ansvar og klipp strengen og bruk kondom. Anonymkode: fb668...b92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #87 Del Skrevet 6. november 2023 Anonyme-meg skrev (14 timer siden): Jo det er mange som angrer. På at barna kom til? Det er vel ytterst få. Barna er jo alt for de fleste! Anonymkode: 8da6e...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #88 Del Skrevet 6. november 2023 Vet ikke. Jeg kjenner en fyr som ble ufrivillig far for noen år siden. Han elsker ungen sin og kaller henne for tidenes lykketreff, men han vil aldri tilgi eller stole på barnemor igjen. Handler nok for han om at han ser på det som mangel på respekt og at han aldri kommer til å stole på henne igjen. Anonymkode: d3238...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 6. november 2023 #89 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): På at barna kom til? Det er vel ytterst få. Barna er jo alt for de fleste! Anonymkode: 8da6e...f6e Har du noen statestikk/kilder på det. Er du klar over hvor tabu det er å snakke om at man angrer på at man har fått barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #90 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke. Jeg kjenner en fyr som ble ufrivillig far for noen år siden. Han elsker ungen sin og kaller henne for tidenes lykketreff, men han vil aldri tilgi eller stole på barnemor igjen. Handler nok for han om at han ser på det som mangel på respekt og at han aldri kommer til å stole på henne igjen. Anonymkode: d3238...5d0 Han stoler ikke på henne fordi hun muligens ufrivillig selv også ble gravid?? Stakars dame. Aner du hvor mange som blir gravid med for eksempel Cerazette? Anonymkode: 8da6e...f6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #91 Del Skrevet 6. november 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke. Jeg kjenner en fyr som ble ufrivillig far for noen år siden. Han elsker ungen sin og kaller henne for tidenes lykketreff, men han vil aldri tilgi eller stole på barnemor igjen. Handler nok for han om at han ser på det som mangel på respekt og at han aldri kommer til å stole på henne igjen. Anonymkode: d3238...5d0 Ble han voldtatt? Stjal hun sæden hans mens han sov? Hvordan rent praktisk kommer mannens sæd ufrivillig inn i kvinnen rent praktisk? Anonymkode: 97c26...d09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #92 Del Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ble han voldtatt? Stjal hun sæden hans mens han sov? Hvordan rent praktisk kommer mannens sæd ufrivillig inn i kvinnen rent praktisk? Anonymkode: 97c26...d09 Mange menn som tømmer seg på stasjoner uten å ta rede for konsekvensene det følger. Anonymkode: 8da6e...f6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #93 Del Skrevet 7. november 2023 Feil forum... Anonymkode: 22fd7...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå