Gå til innhold

Kondom kvinnens beste venn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kvinne, kan du være enig i påstanden eller ikke?

-Slippe farer og ubehag med hormoner og fremmedlegemer i kroppen (spiral)

- Stabil psyke

-Slippe sølet

-beskyttelse mot kjønnssykdommer

- pluss andre ting?

Anonymkode: abe14...543

• Liker 5
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mtp kondomen og det andre som nevnes her er konklusjonen at pikken er nok kvinnens beste venn.

Anonymkode: 443ca...9a9

• Nyttig 2
Skrevet

Aldri i verden om jeg går tilbake til kondom, da dropper jeg heller sex 

Anonymkode: 3a3a3...01b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er mann og synes det bare skulle mangle at vi bruker kondom slik at kvinnen slipper å proppe kroppen full av medisiner.

Anonymkode: d4932...c0c

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Hater kondom, det lugger 

Anonymkode: 9b379...a66

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hater kondom, det lugger 

Anonymkode: 9b379...a66

Det kan kome av latexallergi. Prøv latexfrie og sjå om det er betre (aberet med dei er prisen, dårlegare utval av storleikar og vanskelegare å få tak i)

• Liker 1
Skrevet

Slippe søl er jeg enig i. Det er veldig praktisk.

Jeg har aldri hatt problemer med hormonprevensjon eller spiral, og jeg er i et fast forhold, så argumentene om hormoner, psyke, fremmedlegemer og kjønssykdommer er "NA" for meg.

Anonymkode: fe76c...844

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Mtp kondomen og det andre som nevnes her er konklusjonen at pikken er nok kvinnens beste venn.

Tror du ja.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg er mann og synes det bare skulle mangle at vi bruker kondom slik at kvinnen slipper å proppe kroppen full av medisiner.

Anonymkode: d4932...c0c

Skulle ønske alle menn var som deg.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg sluttet på p piller for 6 mnd siden, går aldri tilbake. Hva er vits med p piller når det nærmest gjør meg aseksuell...? 😅

Anonymkode: 3d86f...740

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Aldri i verden om jeg går tilbake til kondom, da dropper jeg heller sex 

Anonymkode: 3a3a3...01b

Mens jeg dropper sex uten kondom😊

Anonymkode: 524ae...d2a

• Liker 1
Skrevet

Kondom fungerer veldig bra for oss :) Slipper sølet med å komme inni også, samleiet varer jo ikke så lenge. Pleier å suge han godt først, så da er det ikke mange min med penetrering. Jeg får lett orgasme pga tykk pikk.

Spiral har jeg vurdert, men liker ikke tanken på å ha noe inni meg på den måten. Bivirkninger etc.

Anonymkode: 7104b...1a9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

For min del ja.

Har ikke hatt sex på mange år, og innser det kan bli enda lenger før det blir siden jeg ikke går/vil gå på prevensjon og så mange hater kondom. Blir jo flaut å spørre om det, men ønsker ikke abort eller kjønnsykdommer heller. 

Anonymkode: c7012...0d3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, jeg har aldri skjønt denne motstanden mot kondom. Jeg syns det sæd-sølet er mye mer stress. Man kjenner litt mer uten kondom, men ikke så mye at det er viktig. Jeg er uansett veldig følsom i skjeden og kommer lett. Han holder lenger med kondom, som igjen betyr at jeg rekker å komme mange ganger før samleiet er over. Bare vinn-vinn.

Anonymkode: 0bc64...710

• Liker 2
Skrevet
Adrenalina1 skrev (1 time siden):

Tror du ja.

Ikke så mye å tro da en ser alt styret kvinner gjør seg for å få pikk. Alt i HI dreier seg om det.

Skrevet

Blir kondom på meg fremover. Selv om jeg går på P piller. 

Orker ikke frykten for hpv virus

Anonymkode: 71f4b...713

Skrevet

Spiral er det beste som noen gang har skjedd meg ihvertfall. Stabilt humør, høy sexlyst og null mens.

Anonymkode: 94e45...2b6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Blir kondom på meg fremover. Selv om jeg går på P piller. 

Orker ikke frykten for hpv virus

Anonymkode: 71f4b...713

Litt på siden, men er du ikke vaksinert? Det første kullet som fikk vaksinen var 25 år i fjor og tallene viser at det rett og slett var 0 tilfeller av kreft blant denne gruppen. Vaksinen virker tydeligvis. 

• Nyttig 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg har aldri skjønt denne motstanden mot kondom. Jeg syns det sæd-sølet er mye mer stress. Man kjenner litt mer uten kondom, men ikke så mye at det er viktig. Jeg er uansett veldig følsom i skjeden og kommer lett. Han holder lenger med kondom, som igjen betyr at jeg rekker å komme mange ganger før samleiet er over. Bare vinn-vinn.

Men du tilhører nok definitivt et lite mindretall, sånn i forhold til nytelse og orgasmer....Mannen/ mennene du har sex med er heldige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...