Helene90 Skrevet 5. november 2023 #21 Del Skrevet 5. november 2023 lotte123 skrev (På 4.11.2023 den 13.58): Hmm, har det egentlig det? Har hele tiden hørt at det ikke er min feil.. Usikker på bmi, men trener og er aktiv. Drikker av og til alkohol, men stopper jo med en gang jeg finner ut jeg er gravid, som er veldig tidlig.. Det er ABSOLUTT IKKE din feil på noe måte ❤️ Ikke hør på dem som kommer med slike uniformerte svar og feil informasjon. De aller fleste SA/MA som skjer, skjer pga genetiske feil ved embryoet - så alvorlige feil at det ikke var liv laga og levedyktig. Det er ikke noe kjekt å oppleve, ikke noe man ønsker andre å gå igjennom og ufattelig sørgelig. Har selv hatt 2 MA, 2 SA og 1 exu. Det er ikke min skyld, det er ikke noe jeg kan gjøre for å hindre at det skjer. Det er dessverre naturens gang 💔 En gyn vil nok ta en generell sjekk for å utelukke at det er noe fysiologisk hos deg som gjør at du har opplevd dette. Utover det er det jo ulike typer medikamentell støtte de kan hjelpe til med. Hjelpen man får er veldig individuell og tilpasset deg og din situasjon ❤️ Masse lykke til 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 5. november 2023 Forfatter #22 Del Skrevet 5. november 2023 Helene90 skrev (1 time siden): Det er ABSOLUTT IKKE din feil på noe måte ❤️ Ikke hør på dem som kommer med slike uniformerte svar og feil informasjon. De aller fleste SA/MA som skjer, skjer pga genetiske feil ved embryoet - så alvorlige feil at det ikke var liv laga og levedyktig. Det er ikke noe kjekt å oppleve, ikke noe man ønsker andre å gå igjennom og ufattelig sørgelig. Har selv hatt 2 MA, 2 SA og 1 exu. Det er ikke min skyld, det er ikke noe jeg kan gjøre for å hindre at det skjer. Det er dessverre naturens gang 💔 En gyn vil nok ta en generell sjekk for å utelukke at det er noe fysiologisk hos deg som gjør at du har opplevd dette. Utover det er det jo ulike typer medikamentell støtte de kan hjelpe til med. Hjelpen man får er veldig individuell og tilpasset deg og din situasjon ❤️ Masse lykke til 🌹 Takk! Ordnet det seg for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 5. november 2023 #23 Del Skrevet 5. november 2023 lotte123 skrev (Akkurat nå): Takk! Ordnet det seg for deg? Vi er prøvere fremdeles ❤️ Nylig MA for kun ett par uker siden 🌹Men vi gir ikke opp håpet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 5. november 2023 Forfatter #24 Del Skrevet 5. november 2023 Helene90 skrev (2 minutter siden): Vi er prøvere fremdeles ❤️ Nylig MA for kun ett par uker siden 🌹Men vi gir ikke opp håpet enda. Off❤️❤️ har dere fått noe hjelp? Hadde nettopp besøk av ei venninne som sa hun var gravid. Ble så sjalu og det trigga skikkelig, selv om jeg er glad på hennes vegne.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 5. november 2023 #25 Del Skrevet 5. november 2023 lotte123 skrev (Akkurat nå): Off❤️❤️ har dere fått noe hjelp? Hadde nettopp besøk av ei venninne som sa hun var gravid. Ble så sjalu og det trigga skikkelig, selv om jeg er glad på hennes vegne.. Ja vi får hjelp i form av IVF nå. Vi har vært prøvere en stund kan man si 💔 Jeg kjenner den følelsen.. Min bestevenninne fant ut hun var gravid mens jeg gikk igjennom min exu. Her skulle jeg fjerne et fullt levende fosteranlegg fordi det vokste feil sted.. Mens hun hadde knapt sluttet på prevensjon 🙈 Veldig glad på hennes vegne, men samtidig var det noe skikkelig dritt...! Det er fullt lov å kjenne på sjalusi og andre såre følelser ❤️ Og lov å ta seg litt tid til å summe seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå