AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #1 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg har møtt en mann et par månder. Vi har det utrulig kjekt sammen. Vi lager mat sammen, koser sammen, har lange samtaler etc. Føler virkelig kjemien er der og han gir uttrykk for det samme. Han stiller opp dersom det er noe og er på tilbud siden om det er noe jeg trenger. Han har utrulig mange fine sider. Han gir disse typiske kjæreste vibsene, MEN han gir ikke uttykk for følelsen sine for meg og samtidig er han vag med hva han vil (ha et forhold/vil ha det gøy). Noen som har hatt lignende erfaringer og hva skjedde? Anonymkode: edc2e...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #2 Del Skrevet 4. november 2023 Det høres ut som om du har en flott tid sammen med ham, og det er flott at dere har god kjemi. Når det gjelder hva han vil, kan det være lurt å ha en åpen samtale med ham om deres forventninger og ønsker for forholdet. Kommunikasjon er nøkkelen! Andre mennesker kan ha hatt lignende erfaringer, men hver situasjon er unik. Lykke til! Anonymkode: 80277...c98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ESFP Skrevet 4. november 2023 #3 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): , MEN han gir ikke uttykk for følelsen sine for meg og samtidig er han vag med hva han vil (ha et forhold/vil ha det gøy). Antar du er helt lik ham på det området. Vær tydelig på hva du selv vil for da vil du raskt få et mer tydelig svar på hvor han står. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. november 2023 #4 Del Skrevet 4. november 2023 Har dere hatt sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Del Skrevet 4. november 2023 ESFP skrev (4 timer siden): Antar du er helt lik ham på det området. Vær tydelig på hva du selv vil for da vil du raskt få et mer tydelig svar på hvor han står. Jaa vurdere å ta det opp neste gang vi møtes. Så får jeg se hva han svarer. Anonymkode: edc2e...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #6 Del Skrevet 4. november 2023 WhisperingWind skrev (3 timer siden): Har dere hatt sex? Jaa vi har det. Anonymkode: edc2e...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #7 Del Skrevet 4. november 2023 Du merker når en mann vil noe seriøst med deg, hvis ikke er du bare fucktoy Anonymkode: bbbbf...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. november 2023 #8 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jaa vi har det. Anonymkode: edc2e...1eb Da ville jeg hatt en samtale om det. Hadde spurt han rett ut om hva han følte for meg og hva han ser for seg om oss. Om han føler at dette har en fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #9 Del Skrevet 4. november 2023 Vanlig om dere begge er slik som ikke prater om følelser, mange av de. Jeg er ikke slik. Og hadde tatt praten og spurt for lenge siden. Heldigvis er min kjære helt lik. Vi hadde dype samtaler fra dag 1.💕 Anonymkode: 6d3a9...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #10 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (På 4.11.2023 den 1.50): Jeg har møtt en mann et par månder. Vi har det utrulig kjekt sammen. Vi lager mat sammen, koser sammen, har lange samtaler etc. Føler virkelig kjemien er der og han gir uttrykk for det samme. Han stiller opp dersom det er noe og er på tilbud siden om det er noe jeg trenger. Han har utrulig mange fine sider. Han gir disse typiske kjæreste vibsene, MEN han gir ikke uttykk for følelsen sine for meg og samtidig er han vag med hva han vil (ha et forhold/vil ha det gøy). Noen som har hatt lignende erfaringer og hva skjedde? Anonymkode: edc2e...1eb Jepp! Er du usikker på hva han vil- er han usikker på sine følelser for deg. Er du sikker- er han interessert!!!! Enkelt og greit!!!!! Anonymkode: 8bdf3...522 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå