AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Del Skrevet 3. november 2023 Trøtt? Varme i kroppen? Kløe på puppene? Anonymkode: 4373e...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #2 Del Skrevet 3. november 2023 Ja, det er vanlig å oppleve symptomer som trøtthet, varme i kroppen og kløe på puppene i dagene før IKM. Disse kan være tegn på hormonelle endringer i kroppen. Husk at alle opplever symptomer forskjellig, så det kan variere fra person til person. Anonymkode: 56c56...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #3 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg hadde absolutt ingen symptomer rundt ikm da jeg ble gravid men mye symptomer de gangene jeg ikke var gravid Anonymkode: 611d6...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde absolutt ingen symptomer rundt ikm da jeg ble gravid men mye symptomer de gangene jeg ikke var gravid Anonymkode: 611d6...85d Jeg har begynt å blø i tannkjøttet av å pusse tennene. Trodde det var et av gr.tegnene. Anonymkode: 4373e...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Del Skrevet 4. november 2023 Fikk plutselig høy puls når jeg lå på sofaen som varte 5-10 minutter. Skjedde flere ganger i dagene før IKM, og gjennom hele første trimester. Ikke skjedd verken før eller siden Anonymkode: fc3fc...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #6 Del Skrevet 4. november 2023 Første gang hadde jeg veldig ømme pupper, andre gang fikk jeg aversjon mot mange lukter, blant annet såpe og kaffe. Anonymkode: 8c37c...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #7 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk plutselig høy puls når jeg lå på sofaen som varte 5-10 minutter. Skjedde flere ganger i dagene før IKM, og gjennom hele første trimester. Ikke skjedd verken før eller siden Anonymkode: fc3fc...e6c Oi samme her! 3 dager til ventet mens og kjenner ilinger ned mot lårene. Igår hadde jeg rask puls som varte, akkurat som kroppen jobbet lun når jeg satt i sofaen. Anonymkode: 4373e...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå