Gå til innhold

Kan man lære mye om en persons karakter utifra hvordan de kjører bil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke "Kan han/hun lukeparkere?", jeg mener hvordan de oppfører seg mot andre trafikanter.

Eksempel: I dag  kom jeg kjørende ned en sidevei og inn i et midlertidig felt mot en tofelts 80-sone. Altså jeg må ha skikkelig fart for å holde tritt med andre eventuelle biler slik at jeg ikke stopper opp flyten. Dette er aldri et problem. Men det er en ensom bil som kommer på denne veien, og det ser ikke jeg med en gang. Bilen kjører alene i feltet jeg vil inn på (altså i høyre felt). Han kan sakne ned farten og slippe meg inn, eller han kan legge seg i venstre felt og slippe meg inn, men han velger å kjøre fortere. Ok... han kan kjøre foran meg? Nei. Han legger seg omtrent ved siden av meg og følger min fart, og jeg får mindre og mindre vei å kjøre på da jeg må inn i feltet hans før det midlertidige feltet tar slutt. Til slutt måtte jeg bremse ned skikkelig for at han skulle komme foran meg. Jeg har aldri opplevd noe så toskete. Da tenkte jeg "Fyttirakkern han må være et rasshøl." Det er ingen som gjør slikt fordi de er dårlige sjåfører.

Anonymkode: 9ae19...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det tror jeg ikke. Jeg er utålmodig i trafikken. Jeg kjører for fort og jeg blir fort irritert på andre trafikanter. Men jeg er ikke slik i hverdagen med andre mennesker, hverken på jobb eller privat.

Anonymkode: fbc54...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke jeg kan ikke lukeparkere men er jævlig flink til å kjøre Pickup Lastebil Gravemaskin Hjullaster Traktor Bulldoser etc etc etc hva sier det om meg ? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg absolutt si sier en del om hvem man er, ens evne til å samhandle og ta hensyn til andre, og hvordan man tenker, hvor lite som skal til før en tenker bare på seg selv.

Mange egoistiske folk rundt meg kjører kanskje ikke dårlig og aggressivt, men tenker mest på seg og sitt og ser ikke nok ut av bilen. 

Anonymkode: 5365c...9de

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Aner ikke jeg kan ikke lukeparkere men er jævlig flink til å kjøre Pickup Lastebil Gravemaskin Hjullaster Traktor Bulldoser etc etc etc hva sier det om meg ? 😉

Sexy 😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det vil jeg absolutt si sier en del om hvem man er, ens evne til å samhandle og ta hensyn til andre, og hvordan man tenker, hvor lite som skal til før en tenker bare på seg selv.

Mange egoistiske folk rundt meg kjører kanskje ikke dårlig og aggressivt, men tenker mest på seg og sitt og ser ikke nok ut av bilen. 

Hmmm ja... for eksempel hvis noen ligger seg helt opp i ræva på noen som holder fartsgrensen. :o Det er ikke pent. Jeg kan forstå frustrasjon hvis det er to felt og noen blokkerer venstre felt, men jeg har ikke noe sans for slik oppførsel. 

Anonymkode: 9ae19...f14

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...