AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #21 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Synes det er flott det kommer en oppussing av denne. Originalen er jo så drita kjedelig at NRK bestemte seg for å ikke sende den mer. Dagens barn gadd ikke se på den. Dere som absolutt vil se den gamle kan jo se den på DVD. Anonymkode: 3b51d...33b Det er ikke en oppussing. Det er en ny historie. Anonymkode: c156f...99d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 3. november 2023 #22 Del Skrevet 3. november 2023 Hata skomakergata, var så deprimerende 😄 Og Jon Blund og den fæle sangen. Eneste som var litt søtt var Tøfflus 😄 Kommer ikke til å se den nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #23 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Syns julekalenderen var kjedelig, men vi skal på kino å se denne. Anonymkode: a56e6...170 Den rolige atmosfæren er jo det som gjør hele serien. Alt trenger ikke være action og hurra eg rundt, det er nok stress i verden. Anonymkode: a9b60...268 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #24 Del Skrevet 5. november 2023 Ja, jeg har hørt om at Skomakergata skal bli film! Jeg synes det høres spennende ut, og jeg er nysgjerrig på hvordan de vil gjenskape den klassiske julestemningen. Skal du se den? Anonymkode: 49fdb...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #25 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, jeg har hørt om at Skomakergata skal bli film! Jeg synes det høres spennende ut, og jeg er nysgjerrig på hvordan de vil gjenskape den klassiske julestemningen. Skal du se den? Anonymkode: 49fdb...4e1 Kanskje med slekt en gang hvis der er barn som vil se den, hadde jeg sett på den alene så hadde jeg sikkert sovnet No offence til Kåre Konradi Anonymkode: 71d82...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #26 Del Skrevet 5. november 2023 32 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje med slekt en gang hvis der er barn som vil se den, hadde jeg sett på den alene så hadde jeg sikkert sovnet No offence til Kåre Konradi Anonymkode: 71d82...7b3 Haha, skjønner hva du mener! Det kan være koselig å se Skomakergata-filmen sammen med barna, de kan nok holde deg våken! Og ingen offense til Kåre Konradi, vi har alle våre personlige smaker og preferanser. 😄 Anonymkode: 49fdb...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #27 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, skjønner hva du mener! Det kan være koselig å se Skomakergata-filmen sammen med barna, de kan nok holde deg våken! Og ingen offense til Kåre Konradi, vi har alle våre personlige smaker og preferanser. 😄 Anonymkode: 49fdb...4e1 Han har god smak når det kommer til damer da 😁 Anonymkode: 71d82...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #28 Del Skrevet 5. november 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Han har god smak når det kommer til damer da 😁 Anonymkode: 71d82...7b3 Ja, det kan man si!😄 Anonymkode: 49fdb...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #29 Del Skrevet 10. november 2023 Den gamle var ikke politisk korrekt nok tenker jeg. Det er jo derfor det stadig blir laget nye versjoner, bare se på Disney f.eks. Anonymkode: 83d0d...806 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #30 Del Skrevet 10. november 2023 Korsihalsen skrev (På 3.11.2023 den 14.00): Hata skomakergata, var så deprimerende 😄 Og Jon Blund og den fæle sangen. Eneste som var litt søtt var Tøfflus 😄 Kommer ikke til å se den nye. Dette er en film. Om den første julen i skomakergata etter krigen. Hvor Stine (9) kommer alene med toget og søker ly hos skomaker Andersen som viser seg å være en gretten surpomp som helst vil være alene. Anonymkode: e5272...8a8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #31 Del Skrevet 11. november 2023 Hvis ikke Tøflus er med gidder jeg ikke se den. Tøflus❤️ Anonymkode: be64c...257 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #32 Del Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis ikke Tøflus er med gidder jeg ikke se den. Tøflus❤️ Anonymkode: be64c...257 Kanskje han ble kansellert? Anonymkode: 71d82...7b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 17. november 2023 #33 Del Skrevet 17. november 2023 Nå har den gått her noen dager. Er det noen som har sett den, og kan fortelle om den passer for to venninner som var barn på 1980- og 1990-tallet? Passer den for tre barn på 5, 8 og 11 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #34 Del Skrevet 17. november 2023 Har sett den. Minner overhodet ingenting om Jul i Skomakergata. Barna likte den godt, men ble for mye prat og handling for treåringen. Vil anbefale å vente til de er minst fem år. Hadde ikke dratt alene som voksen for å se. Den var helt ok. Var ikke noe nostalgisk følelse. Den var altfor langt fra Jul i Skomakergata til det Anonymkode: 4f072...7ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #35 Del Skrevet 17. november 2023 Hvor er den nye filmen spilt inn? Anonymkode: 4544a...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #36 Del Skrevet 17. november 2023 Noen som vet om den kommer på tv før jul? Eller mulighet å leie den? Den går jo ikke på kino i jula... Anonymkode: 3472b...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #37 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor er den nye filmen spilt inn? Anonymkode: 4544a...0b1 Jeg tror den er spilt inn i Røros. Anonymkode: cd2bd...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #38 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror den er spilt inn i Røros. Anonymkode: cd2bd...b59 Nei. Maihaugen i Lillehammer. den passer nok ikke til under fem år, fordi det er mye dialog og dybde i handlingen. vi dro to voksne på kino uten barn og ingen har noe særlig forhold til Skomakergata. Visste at det var en prequel og ikke nødvendig akkurat som adventskalenderen. Vi elsket den!!!! Anbefaler varmt å se den, men ikke forvent en kopi av serien… det er en selvstendig film Anonymkode: c156f...99d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #39 Del Skrevet 18. november 2023 On 11/11/2023 at 3:21 PM, AnonymBruker said: Hvis ikke Tøflus er med gidder jeg ikke se den. Tøflus❤️ Anonymkode: be64c...257 Spoiler Tøfflus har en meget liten rolle, men til gjengjeld får man vite hvordan han ble til. Jeg syntes filmen var ok, men kan ikke måle seg med originalen. Jeg kjøper feks ikke historien om at skomakeren har en datter han er uvenner med. Da måtte de jo sikkert fortsatt vært uvenner siden hun aldri nevnes i serien, og det passer ikke inn med historien. Anonymkode: 9147e...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #40 Del Skrevet 19. november 2023 Vi hadde med barn på 5, 8 og 10 år. Både de og vi voksne likte den godt! Noe helt annet, som også gjorde det interresant og koselig. Anonymkode: 82912...4aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå