AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Del Skrevet 1. november 2023 Fikk beskjed av sykepleier på riks at denne gangen skal det være lang protokoll. Hun sendte en melding på Helse-Norge at jeg skal begynne med gonapeptyl 27.10 som skal brukes hver morgen i 4-5 uker. Så ble jeg oppringt i dag og ble fortalt at jeg skal være på kontroll 10.11, også i tillegg at jeg også skal bruke Gonal-F senere. Usikker på hvem var det jeg snakket med i dag morges, men nå føler jeg stresset og i tvil om jeg gjør dette riktig. Er det noen her som hadde lang protokoll? Hvordan var behandlingsplanen? Medisin? Kontroll? Tusen takk for hjelpen Anonymkode: 8b6a9...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Del Skrevet 1. november 2023 Alle får ulik plan, ikke belag deg på å følge noen andres plan her. Jeg hadde sendt portalmelding slik at de sender deg medisinplanen skriftlig. Anonymkode: aef53...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 2. november 2023 #3 Del Skrevet 2. november 2023 Hei! Jeg er ruger etter lang protokoll på Riksen nå. Dette ser helt normalt ut for min del, jeg hadde samme opplegg. Men hør med de om du er usikker 🙂 Er bare de som kan svare konkret på dine medisiner og ditt opplegg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg har hatt lang protokoll i to av forsøkene hos riksen. Jeg brukte synarela nesespray i mange uker før sprøytestart. Dette har også vært di dårligste forsøkene jeg har hatt. Har fått ut ca 20 egg hver gang men ingen har vært god nok til innsett. Skal også sies at jeg hadde ekstremt mye hodepine av nedreguleringsmedisinen Anonymkode: e3e73...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Del Skrevet 3. november 2023 Jeg forstår at det kan være forvirrende når behandlingsplanen endrer seg og du føler deg usikker. Det kan være lurt å ta kontakt med sykepleieren på Rikshospitalet igjen for å få klarhet i behandlingsplanen og hvilke medisiner du skal bruke. De vil kunne gi deg den mest nøyaktige informasjonen og veilede deg gjennom prosessen. Husk at det er normalt å føle seg stresset, men du er ikke alene. Det kan også være nyttig å snakke med andre som har hatt lang protokoll for å få deres erfaringer og råd. Ta vare på deg selv og lykke til videre i behandlingen! Anonymkode: 6e4e0...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg hadde langt protokoll på riksen, og ble satt på det utelukkende på grunn av alder (mannlig faktor, så ikke noe med meg). Nå husker jeg ikke alt i detalj, men jeg jeg gikk på nesespray og goal f samtidig en periode mener jeg? Først var det bare nesespray, og så var det begge deler. Anonymkode: 4c1ed...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå