AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #21 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg er 31 og har ditchet foundation. Det fremhever rynker og porer. Nå bruker jeg kun concealer eller litt bb cream der jeg trenger det, ved behov. Veldig få trenger heldekkende foundation for å få fin hud. Anonymkode: 2b137...02a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. november 2023 #22 Del Skrevet 2. november 2023 Ser du skriver at du bruker mattende foundation. Tror huden din vil ha bedre av en fuktighetsgivende/glowy foundation ,istedenfor. En mattende vil ofte legge seg mer i linjene og fremheve de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. november 2023 #23 Del Skrevet 2. november 2023 Syns forøvrig huden din ser helt nydelig ut❤️ Kanskje den heller litt mer mot tørr,men mulig det er den mattende foundationen som gjør det ? Gi den rikelig med fukt,morgen og kveld. Og ikke minst, spesielt før sminke. Et godt hudpleiegrunnlag er veldig gunstig for å få optimalt resultat. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #24 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja jeg vet at huden min er solskadet🥲men jeg ser ikke på langt nær så fæl ut uten foundation. Er huden min for tørr eller hva gjør at den ender opp med å se slik ut? Hva slags foundation bør jeg gå før? Har brukt fuktighetsgivende primer under her. Anonymkode: 84137...5b0 En god Primer, consealer og pudder. Foundation kan ha lett for å legge seg i visdomslinjene Anonymkode: de7fb...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #25 Del Skrevet 2. november 2023 Bruk heller en fuktighetsgivende skin tint. Jeg bruker en fra Chanel som gir et veldig fint og naturlig resultat. Om man ønsker en rimeligere variant så har Camilla Phil noe lignende. Det er som et slags serum med foundation dråper inn i. Anonymkode: 6fdab...f31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaug Olsen Skrevet 2. november 2023 #26 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg er en eldre kvinne som vet hva jeg snakker om. Du bør gå for high end produkter som Clarins, Chanel eller annet. I tillegg til dette kan jeg anbefale hyaluronsyre serum med c-vitamin fra Cosmica. Når du skal trene ute, solkrem med høy faktor. Etter som man eldes, mer trening, mindre sigaretter og alkohol enn før. Du vil bli mer sexy med årene, dersom du følger min oppskrift. Selv er jeg snart 46, og uimotståelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. november 2023 #27 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja jeg vet at huden min er solskadet🥲men jeg ser ikke på langt nær så fæl ut uten foundation. Er huden min for tørr eller hva gjør at den ender opp med å se slik ut? Hva slags foundation bør jeg gå før? Har brukt fuktighetsgivende primer under her. Anonymkode: 84137...5b0 Ser iallefall at underlaget + basen er for dekkende/tørr for deg. Begynn med hudpleien først - eksfoliering og nok fukt og fett. Prøv så for eksempel L’Oréal sin skintint (serum foundation). Påfør med fingrene. Eller CCcream (Lumene sin tror jeg blir for tørr for deg, prøv Erborian istedet). IT Vosmetics synes jeg er kjip, men. Om du orker duft i produkter så er Erborian nokså overlegen på tørre flekker og partier osv. Har ikke prøvd Fenty sin nye Eaze stick, men den hadde jeg og testet i butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. november 2023 #28 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En god Primer, consealer og pudder. Foundation kan ha lett for å legge seg i visdomslinjene Anonymkode: de7fb...a7f Pudder? Nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #29 Del Skrevet 2. november 2023 Prøv med Erborian! Påfør med fingrene. Ikke bruk primer, men dagkrem med fukt under. Du vil få et helt annet resultat ☺️ Anonymkode: 2b34f...a98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #30 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg hadde samme problemet. Gikk over til en fundation som ikke var mattende, og begynte med primer. Enn så lenge er Dior Skin Glow og Chanel Les Beiges klare favoritter. Anonymkode: 519e2...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juni123 Skrevet 2. november 2023 #31 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg anbefaler IT sin CC-cream. Fukt svampen før du har på. Denne er god og dekkende - samtidig som den er lett på huden. Jeg har også rødhet i ansiktet som jeg gjerne vil ha dekket til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 2. november 2023 #32 Del Skrevet 2. november 2023 Bruk en farget dagkrem i stedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 2. november 2023 #33 Del Skrevet 2. november 2023 Farget dagkrem eller bb-cream. dekkende concealer der du trenger ekstra dekk. Bruk krem blush/bronzer. Tynt lag med settingpulver Avslutte med settingspray. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #34 Del Skrevet 2. november 2023 Du har åpenbart veldig fin hud TS! Hadde jeg hadde så fin hud hadde jeg droppet foundation helt! Anonymkode: d24ca...b25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 2. november 2023 #35 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er det ikke vanlig å bruke foundation? Eller litt dekkende kremer ala bb-cream? Jeg er ikke i midten av 30-årene enda en gang 🥵 Anonymkode: 84137...5b0 Bruker det nærmest aldri, fokuserer heller på å holde huden fuktet, sunn og klar/ren i seg selv. Ikke meningen å være kjip, men sånn du har sminket deg nå ser huden din eldre ut enn min på over 40 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #36 Del Skrevet 2. november 2023 Dropp mattende og heldekkende foundation, bruk en som gir fukt! Og alltid fukt huden godt før sminke, heller masse fukt enn primer. Dropp pudder, bruk settingspray Anonymkode: 16a23...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #37 Del Skrevet 2. november 2023 Du er gammel. Hvorfor skal du lyve for deg selv og omverdenen? Anonymkode: e0d08...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #38 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg er 40år og ser yngre ut med rett type foundation. Har litt tørr hud. Anonymkode: e9455...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #39 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 40år og ser yngre ut med rett type foundation. Har litt tørr hud. Anonymkode: e9455...124 https://www.blivakker.no/product/3276051?utm_campaign=pmax-zombie-google&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwkY2qBhBDEiwAoQXK5ePgZStUF4k5WpzOLp04HOyKTmIZ2kliKSGRjg8EPHIm4UiRGESq0xoCXxsQAvD_BwE Anbefaler denne SÅ sterkt. Og superbillig. 🙏Hilsen hun på 40. Anonymkode: e9455...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #40 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du er gammel. Hvorfor skal du lyve for deg selv og omverdenen? Anonymkode: e0d08...469 Jeg bruker ikke foundation for å se yngre ut da.. vil bare se ut som alderen min. Anonymkode: 84137...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå