AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Del Skrevet 1. november 2023 Er nå 5 uker siden jeg slutta på disse pillene. Fremdeles ikke fått mensen. Noen som vet om det er vanlig. Lurer på om jeg kan være gravid eller om mensen snart er på vei😂 når fikk dere igjen mensen etter pilleslutt Anonymkode: 0c5a4...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 1. november 2023 #2 Del Skrevet 1. november 2023 For noen kan det ta 1mnd...eller 6 mnd...tar tid for hormoner å komme i balanse..oh så kommer det an på din egen syklus for du eventuelt begynte på pillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Del Skrevet 1. november 2023 Sofakona skrev (2 minutter siden): For noen kan det ta 1mnd...eller 6 mnd...tar tid for hormoner å komme i balanse..oh så kommer det an på din egen syklus for du eventuelt begynte på pillen Jeg pleier å ha syklus på rundt 30 dager Anonymkode: 0c5a4...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Del Skrevet 1. november 2023 Fikk aldri tilbake før jeg fekk positiv test. lykke til! Anonymkode: 01805...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #5 Del Skrevet 1. november 2023 Kom i gjenge igjen i løpet av en måneds tid. Husk at halveringstiden for disse medikamentene er svært kort, så du burde ikke vente i månedsvis og tenke at det er normalt. Anonymkode: 24eb4...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #6 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg fikk blødninger innen en uke etter slutt, derimot tok det noen måneder før ting stabiliserte seg å ble normal syklus 😊 Anonymkode: d705a...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7 Del Skrevet 7. november 2023 Hadde småblødninger på de hele tiden jeg, så det passet ikke for meg. Anonymkode: 483b8...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #8 Del Skrevet 8. november 2023 6 uker etter. Men er visst normalt å måtte vente i opptil 3 mnd😳 Anonymkode: 0c5a4...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2023 #9 Del Skrevet 8. november 2023 Fikk aldri igjen mensen. Måtte ha medikamenter for å sette i gang kroppen. Fikk dette etter å ha ventet 1,5 år på at mensen skulle komme tilbake Anonymkode: 2cdee...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå