AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #41 Skrevet 5. november 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Bor på Heimdal og trives veldig godt her. Er innflytter og fikk meg enebolig her til 5 mill og kan enkelt ta tog/buss inn til sentrum. Nært marka er det og. Savner dog sjøutsikt, men man kan vel ikke få alt Kjekt å ha City syd så nære også! Anonymkode: d4ce8...eb2 Når kjøpte du huset ditt? Anonymkode: 25882...7cf
Ametyst88 Skrevet 5. november 2023 #42 Skrevet 5. november 2023 (endret) Ville anbefalt å flytte sør for Tr.heim iforhold til nord. Får mye mer for pengene den veien og du for utkast for pengene senere da det blir mer og mer populært å flytte dit. Nord som Ranheim, Malvik og Stjørdal begynner å bli litt ‘mettet’, og koster en del i forhold til hva du får i Buvika og Børsa. Gode bussmuligheter (med samme pris som om du bor i tr.heim sentrum) og ingen bommer. Slipper all trafikken som er nordover og kommer deg kjapt inn til byen. Har bodd i både Stjørdal, Tr.heim og Buvika og anbefaler Buvika. Rett ved sjøen og marka og 20min til både tr.heim og Orkanger. To busser i timen, flere i rushen. Endret 5. november 2023 av Ametyst88 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #43 Skrevet 6. november 2023 Angelltrøa er fint da. Veldig nært marka, samtidig mulig å komme seg til byen med kollektivtransport på kort tid. Rekkehus her koster mellom 5-6,5 millioner. Eneboliger og tomannsboliger kan du få billigere om de ikke har utbygd kjeller. Barneskolen ligger såpass nært til at ungene slipper å krysse veldig trafikkerte veier. På vinterstid går det skiløyper rett opp i marka, og ved lang nok frost er det egen skøytebane inne på området. Kjøper du rekkehus i øvre del av området har du fantastisk utsikt over fjorden. Det er kort vei til flere matbutikker, og noen minutter i bil til Sirkus shopping. Bomiljøet er variert, med en fin blanding av unge i etableringsfasen, voksne med og uten barn, og pensjonister. Boligmarkedet i dette området er fremdeles godt, så om du ønsker å kjøpe er det lurt å ha finansiering klar. Anonymkode: 3ef6f...5a1 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #44 Skrevet 6. november 2023 Kan også anbefale å se på Strindheim. Det er gåavstand derfra og til vennene dine på Angelltrøa. Dyrere område. Mange av rekkehusene der er en del av Tobb (borettslag), så det kan være vanskelig å få kjøpt mtp forkjøpsrett. Sjekk ev ut om du har storbyfordel dersom du har et medlemskap der du bor i dag. Mye utbygging i området, spesielt fordi det er gamle borettslag der som får store utgifter i årene fremover, og derfor bygger ut for å få råd. Skiløypa jeg snakker om mener jeg begynner rundt Kirkegården på Moholt et sted. Fra området Valentinlyst er det mulig å gå strake veien opp til Estenstadmarka på gangvei/sti. Anonymkode: 3ef6f...5a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #45 Skrevet 6. november 2023 Mange fine plasser i Trondheim. Så lenge du unngår "lille Karachi" i Saupstad/Kolstad så er du trygg. Hvis du er glad i marka er kanskje østsiden av byen best. Der hvor du får kveldssola. Byåsen er oppskrytt. Snøhøl, lite kveldssol og et kuldehøl. Anonymkode: 83c3b...0f2 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #46 Skrevet 6. november 2023 Bari skrev (På 1.11.2023 den 22.24): Ikke flytt til Trondheim. Eiendomsskatt, piggdekkavgift, parkeringsavgift, bilkøer, asfalt, stressa folk etc. Prøv heller Malvik, Melhus, Selbu eller slike steder. Man får mye mer for pengene. Enig i denne tankegangen. Trondheim er et konkursprosjekt, og det merkes på alle desperate avgifter og bomringer og begrensninger, og stor interesse for å hente fremmedkulturelle til byen (for å få offentlig støtte). Bystyret driver en veldig aktiv hets mot bilisme, gjennom sterk prioritering av kollektivtrafikk, og omfattende begrensninger for bilister, i form av fjerning av parkeringsplasser og asfaltering kun av veier som benyttes av buss. (Fryktelig rotete infrastruktur i Trondheim, pga prioritering av kollektivtrafikk og begrensning av fri ferdsel i bil). Nabokommunene vil gi mye mer trivsel og bedre livskvalitet. Malvik ligger bare 10-15 min unna med bil. Anonymkode: 6a6cc...297 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #47 Skrevet 7. november 2023 On 11/5/2023 at 1:19 PM, AnonymBruker said: Når kjøpte du huset ditt? Anonymkode: 25882...7cf I 2021 😊 Anonymkode: d4ce8...eb2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #48 Skrevet 7. november 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: I 2021 😊 Anonymkode: d4ce8...eb2 Jøss, overraskende god pris! Anonymkode: 25882...7cf
XOY Skrevet 7. november 2023 #49 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 1.24): Bor på Heimdal og trives veldig godt her. Er innflytter og fikk meg enebolig her til 5 mill og kan enkelt ta tog/buss inn til sentrum. Nært marka er det og. Savner dog sjøutsikt, men man kan vel ikke få alt Kjekt å ha City syd så nære også! Anonymkode: d4ce8...eb2 Jeg bor også i nærheten av Heimdal. Fint for barna å vokse opp her. Marka har vi rett ut døra. Bussen til byen går jo flere ganger i timen så kollektivtilbudet er bra. Boligprisene her har tatt seg kraftig opp med 6 til 8 mill for en enebolig, og 4 mill for rekkehus med 3 soverom eller mer. Skal du ha enebolig til 5 mill må du ut av bykjernen. Det vil si sørover mot Buvika. Børsa, eller nordover mot Stjørdal. Angeltrøa vet jeg ikke. Men det er bare å sjekke priser på boliger til salgs så finner du ut av hvor du kan sikre til. Lykke til😊
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #50 Skrevet 9. november 2023 XOY skrev (På 8.11.2023 den 0.50): Jeg bor også i nærheten av Heimdal. Fint for barna å vokse opp her. Marka har vi rett ut døra. Bussen til byen går jo flere ganger i timen så kollektivtilbudet er bra. Boligprisene her har tatt seg kraftig opp med 6 til 8 mill for en enebolig, og 4 mill for rekkehus med 3 soverom eller mer. Skal du ha enebolig til 5 mill må du ut av bykjernen. Det vil si sørover mot Buvika. Børsa, eller nordover mot Stjørdal. Angeltrøa vet jeg ikke. Men det er bare å sjekke priser på boliger til salgs så finner du ut av hvor du kan sikre til. Lykke til😊 Angelltrøa har to boliger ute nå, en tomannsbolig og to rekkehus. 4,7 for tomannsboligen, og 6-6,5 for rekkehusene. Anonymkode: 3ef6f...5a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå