AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg skal i gang med søskenforsøk nå på Ullevål, har et embryo på frys fra forrige gang. Er det noen som vet hvor man havner i køen dersom det ikke lykkes med fryseforsøk og jeg må i gang med helt nytt forsøk med hormoner og alt? Anonymkode: ab43d...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 1. november 2023 #2 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg skal i gang med søskenforsøk nå på Ullevål, har et embryo på frys fra forrige gang. Er det noen som vet hvor man havner i køen dersom det ikke lykkes med fryseforsøk og jeg må i gang med helt nytt forsøk med hormoner og alt? Anonymkode: ab43d...3cf Vi hadde mislykket søskenforsøk med fryst embryo i juni 22, hadde nytt ferskforsøk i november 22. Har ingen erfaring utenfor det dessverre 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Del Skrevet 1. november 2023 Frk.Pøls skrev (6 timer siden): Vi hadde mislykket søskenforsøk med fryst embryo i juni 22, hadde nytt ferskforsøk i november 22. Har ingen erfaring utenfor det dessverre 😅 Ok, takk for svar! Da er det vel litt ventetid. Funket ferskforsøket for dere da? 😊 Anonymkode: ab43d...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 1. november 2023 #4 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ok, takk for svar! Da er det vel litt ventetid. Funket ferskforsøket for dere da? 😊 Anonymkode: ab43d...3cf Er nok det ja... men det er det uansett i denne prosessen. Det verste er at man blir ikke noe mer tålmodig etterhvert som tiden går og man er vant til all ventingen 😅 Nei, dessverre 😕 Hadde neste forsøk i februar, men de ble avbrutt. Men, akkurat nå sitter jeg og ruger! Jeg hadde innsett i går 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #5 Del Skrevet 1. november 2023 Frk.Pøls skrev (2 timer siden): Er nok det ja... men det er det uansett i denne prosessen. Det verste er at man blir ikke noe mer tålmodig etterhvert som tiden går og man er vant til all ventingen 😅 Nei, dessverre 😕 Hadde neste forsøk i februar, men de ble avbrutt. Men, akkurat nå sitter jeg og ruger! Jeg hadde innsett i går 🥰 Så spennende! Krysser fingrene for at det går veien denne gangen ❤️ Jeg har kun et på frys og prøver å ikke ha så høye forventninger, men innerst inne håper jeg jo veldig at det bare skal klaffe med en gang så jeg slipper en lang og tøff prosess igjen 🤞🏻 Anonymkode: ab43d...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 1. november 2023 #6 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Så spennende! Krysser fingrene for at det går veien denne gangen ❤️ Jeg har kun et på frys og prøver å ikke ha så høye forventninger, men innerst inne håper jeg jo veldig at det bare skal klaffe med en gang så jeg slipper en lang og tøff prosess igjen 🤞🏻 Anonymkode: ab43d...3cf Takk! 🥰 Det er alltid en mulighet for at det går bra, det er det ved hvert eneste forsøk 🙂 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Del Skrevet 3. november 2023 Når det gjelder hvor du havner i køen ved Ullevål hvis du må starte et helt nytt forsøk, kan jeg dessverre ikke gi deg en eksakt informasjon. Det beste jeg kan anbefale er å ta kontakt direkte med Ullevål for å få mer informasjon om deres prosedyrer og ventetider. De vil kunne gi deg den mest nøyaktige informasjonen basert på din situasjon. Lykke til med søskenforsøket, og jeg håper alt går bra for deg! Anonymkode: e6a82...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå