Sydvesta Orkana Skrevet 1. november 2023 #41 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dette er ikke et problem, men heller en usikkerhet. Og det må jo være innafor å lufte sånn at man kan få tips og råd? Vi har ingen konflikt. Jeg heller mot bildekalender, noe jeg _ikke_ hadde tenkt på selv! TS Anonymkode: 270c1...15f Tips: Har selv mottatt bildekalender noen ganger- koselige bilder, MEN de kom aldri i bruk på veggen 🙈. Har ikke noen plass til dette, så de har ligget fremme til "gjennomsyn". Har tatt vare på bildene da. Skulle ønske vi hadde fått disse bildene i form av bildebøker ( fra samme plass kalenderne ble bestilt). Bøker ville vært både mere praktisk og varige minner.
AnonymBruker 42 Skrevet 1. november 2023 #42 Skrevet 1. november 2023 lillevill skrev (Akkurat nå): Det var et gneldrende svar til gneldring om at TS gneldret og var så "himla" negativ. Derfor ordbruket. Det har jo ingenting med spørsmålet du stilte meg å gjøre, men det er greit det, altså 😅
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #43 Skrevet 1. november 2023 Gi henne en skikkelig feit dildo, så hun kan få ut litt frustrasjon og bli i litt bedre humør. Anonymkode: 08b46...b69
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #44 Skrevet 1. november 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Året før vi treftes ga han ei sag og var strålende fornøyd med det😂 Anonymkode: 270c1...15f For f-cks sake, TS, du har spolert hva kunne vært en fantastisk føljeton. Hva hadde han funnet på året etter sagen!? En høvelbenk, akvariefisk (ekskl. akvarium), busskort til random fylke... Det får vi aldri vite. 😭 Anonymkode: 69cda...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #45 Skrevet 1. november 2023 Jeg pleier å gi en fin julepose med julesjokolader, duftlys, servietter, vin, en god trøffelolje, bilde av barna etc. fyll posen opp med masse deilig luksuriøst julshit som kan spises og brukes! Anonymkode: 586bc...8e9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #46 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (På 31.10.2023 den 22.08): Svigermor sender meg melding én gang i året, når jeg har bursdag. Ellers er de innom hver 4-5 måned et par timer for å hilse på barnebarn. Hu er ekstremt kritisk, og mener at om det ikke er merkevare av noe slag så er det enten; «kjøpt på salg», eller bare en «vareprøve» som noen har raska med seg. Hva i ALL verden skal vi finne på? Bare fordi hu er så kritisk og prismessig forlangende knyter det seg inni meg.. jeg har ikke lyst til å bruke mye mer penger på henne enn egen mor og svigerfar (med ny kone). tips og triks? Anonymkode: 270c1...15f Kjøp en pose med varer med priset ned med lapp merket med datosalg og si siden du er så fokusert på salgsvarer værsågod.. Neida.. Gi et julekort, det holder mer enn nok til voksne mennesker. Si at dere har slutta og kjøpe til de voksne og dropp de voksne, whats the point. Det er jo ungene som skal få gaver og selvfølgelige enslige barnløse søsken. Anonymkode: 68f68...64b
Ikke Kjent Skrevet 2. november 2023 #47 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (På 31.10.2023 den 22.08): Svigermor sender meg melding én gang i året, når jeg har bursdag. Ellers er de innom hver 4-5 måned et par timer for å hilse på barnebarn. Hu er ekstremt kritisk, og mener at om det ikke er merkevare av noe slag så er det enten; «kjøpt på salg», eller bare en «vareprøve» som noen har raska med seg. Hva i ALL verden skal vi finne på? Bare fordi hu er så kritisk og prismessig forlangende knyter det seg inni meg.. jeg har ikke lyst til å bruke mye mer penger på henne enn egen mor og svigerfar (med ny kone). tips og triks? Anonymkode: 270c1...15f Hva mannen din gir sin mor er ditt problem. Det er hans. Hun er tydeligvis vrien i forhold til gaver og da hadde jeg gitt han beskjed om at han får ta seg av den delen. Eller så hadde jeg kjøpt i samme prisklasse til alle foreldre og gitt beskjed om at de fikk likt i forhold til sum så det ikke ble forskjell. Hadde en i familien som aldri var fornøyd samme hva en gav. Enten det var dyrt eller ei. Hun byttet alltid. Så da gav vi opp..Vi kjøpte det vi mente var ok (hun sa aldri hva hun ønsket seg og gjorde hun det så var det galt det også) og så fikk hun bare bytte i vei etterpå. Personlig så hadde jeg bedt mannen min ta seg av gaven til sin mor i din situasjon. Om han velger å kjøpe en sag så er det opp til ham. Orker ikke slike utakknemlige folk jeg. En kan ikke forvente rådyre gaver mener jeg. Folk har tross alt flere de skal handle gaver til og om alle skulle fått rådyre gaver så blir det ikke mye igjen å leve for. Det blir heller ikke rettferdig ovenfor andre om en får dyr/rådyr gave og de ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #48 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (På 31.10.2023 den 22.09): En geit. Eller julepynt fra Bymisjonen. Anonymkode: 08a6c...957 Hva skal hun med en geit? Bymisjonen selger vel bare gamle ting som gjerne er skadet. Hadde jeg fått noe slikt, hadde jeg kastet det i søpla Anonymkode: f44c1...6ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå