AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #21 Del Skrevet 10. november 2024 Tror de har litt varierende levetid de her, da de står i mye fukt, fett og varme. Vi har det ikke selv, men har laget mat hos en gammel dame hvor komfyrvakta levde sitt eget liv. Hun turte derfor ikke bruke komfyren til slutt stakar. Den gikk litt bedre i orden da jeg skiftet batteri, men den var fortsatt alt for sensitiv. Jeg klarer ikke lage mat sånn i alle fall, så nå har jeg ikke lyst på slik 😆 Anonymkode: d7166...3e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #22 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror de har litt varierende levetid de her, da de står i mye fukt, fett og varme. Vi har det ikke selv, men har laget mat hos en gammel dame hvor komfyrvakta levde sitt eget liv. Hun turte derfor ikke bruke komfyren til slutt stakar. Den gikk litt bedre i orden da jeg skiftet batteri, men den var fortsatt alt for sensitiv. Jeg klarer ikke lage mat sånn i alle fall, så nå har jeg ikke lyst på slik 😆 Anonymkode: d7166...3e1 Når batteriene må skiftes, så er det batteriene som har begrenset levetid. En komfyrvakt er ment til å være vesentlig lengre enn 5 år, og har 5 års reklamasjonsfrist, dersom den går i stykker. Brukerfeil dekkes ikke, selvfølgelig. Å lese bruksanvisninger er alltid en god ting. Anonymkode: c9298...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #23 Del Skrevet 11. november 2024 Så denne gamle tråden dukket opp igjen. Jeg er genuint nysjerring på en ting. Har du fått mellomrommet ditt tilbake? Anonymkode: ffea6...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #24 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Når batteriene må skiftes, så er det batteriene som har begrenset levetid. En komfyrvakt er ment til å være vesentlig lengre enn 5 år, og har 5 års reklamasjonsfrist, dersom den går i stykker. Brukerfeil dekkes ikke, selvfølgelig. Å lese bruksanvisninger er alltid en god ting. Anonymkode: c9298...224 Det står dessverre ingenting der om hva man skal gjøre når komfyrvakten fortsetter å "brumme" også etter at man har trykket på knappen Anonymkode: 756ae...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #25 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så denne gamle tråden dukket opp igjen. Jeg er genuint nysjerring på en ting. Har du fått mellomrommet ditt tilbake? Anonymkode: ffea6...979 N E I Anonymkode: ac41b...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #26 Del Skrevet 12. november 2024 Noen som har peil og kan hjelpe? Anonymkode: 756ae...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #27 Del Skrevet 15. november 2024 Kanskje spør en elektriker? Eller les veiledningen til akkurat din komfyrvakt? Anonymkode: 7b519...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå