AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #21 Del Skrevet 1. november 2023 Fountaine skrev (8 minutter siden): Hvis man ser ung ut som 40 åring er man også mer barnslig. Hvis man ser gammel ut som 20 åring er man mer voksen enn en 40 åring som ser barnslig ut. Dette er logikken din? Ikke barnslig, barnlig (noen som er nysgjerrig, leken, sensitiv, søker å lære, i stadig vekst). Og som jeg skrev tidligere så mener jeg at ting ikke er så svart/hvitt som du legger opp til i din kommentar. For eksempel synes ikke jeg at de fleste mennesker jeg har sett med mye botox ser yngre ut, tvert om, jeg synes de ser eldre ut, de er liksom rigide, krampaktige, holder fast for harde livet. Mens mennesker som kanskje har litt linjer og rynker kan ved første øyekast allikevel se mye yngre ut dersom de har beholdt det barnlige, ikke holder fast ved en viss identitet, men leker med seg selv og den de er. Så dermed kan man fort ende opp med å kalle noen unge dame/unge mann selv om de er i 40-åra og teknisk sett ikke er så unge lenger basert på A4 svart/hvitt-tekning, nettopp fordi deres personlighet, deres personlige valg former deres utseende/hvordan de leses når andre ser på dem. Anonymkode: a2653...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 1. november 2023 #22 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke barnslig, barnlig (noen som er nysgjerrig, leken, sensitiv, søker å lære, i stadig vekst). Og som jeg skrev tidligere så mener jeg at ting ikke er så svart/hvitt som du legger opp til i din kommentar. For eksempel synes ikke jeg at de fleste mennesker jeg har sett med mye botox ser yngre ut, tvert om, jeg synes de ser eldre ut, de er liksom rigide, krampaktige, holder fast for harde livet. Mens mennesker som kanskje har litt linjer og rynker kan ved første øyekast allikevel se mye yngre ut dersom de har beholdt det barnlige, ikke holder fast ved en viss identitet, men leker med seg selv og den de er. Så dermed kan man fort ende opp med å kalle noen unge dame/unge mann selv om de er i 40-åra og teknisk sett ikke er så unge lenger basert på A4 svart/hvitt-tekning, nettopp fordi deres personlighet, deres personlige valg former deres utseende/hvordan de leses når andre ser på dem. Anonymkode: a2653...094 Ok. Visste ikke at det fantes slike mennesker som deg som dømmer mennesker basert på utseende så hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #23 Del Skrevet 1. november 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Barn 0-17 Ung voksen : 18-29 Godt voksen 30-39 Middelalder 40-60 Gammel 60+ Anonymkode: 1e0ca...b02 Hva faen liksom. 😐 Barn: 0-18 Ung voksen: 19-30 Voksen: 31-60 Godt voksen: 60+ Eldre: 80+ Anonymkode: 8a9f3...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #24 Del Skrevet 1. november 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hva faen liksom. 😐 Barn: 0-18 Ung voksen: 19-30 Voksen: 31-60 Godt voksen: 60+ Eldre: 80+ Anonymkode: 8a9f3...b22 Barn 0-12 Ungdom 13-17 Ung voksen 18-25 Voksen 25-30 Godt voksen / gammel 30-40 Eldre 40+ Dette gjelder spesielt for kvinner. Anonymkode: 2d507...dcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #25 Del Skrevet 1. november 2023 Fountaine skrev (11 minutter siden): Ok. Visste ikke at det fantes slike mennesker som deg som dømmer mennesker basert på utseende så hardt. Jeg dømmer de ikke, jeg leser de. For meg er de like flotte som mennesker uansett, jeg aksepterer både lys og mørke som en del av virkeligheten. Utseende sier ingenting om verdien til et menneske selv om samtiden har hjernevasket mange til å tro det. Å lese mennesker gjennom utseende trenger ikke være dømmende, det betyr bare man har øyne som kan se forbi ordene som definerer. Det er ikke feil å være krampe-aktig, der er ikke bedre å være barnlig. Det er valg vi kan ta, måter å leve et liv på. Up to you, up to me. Men jeg skjønner at det sikker er en uvant tankegang for mange siden vi lever i en verden som er veldig overfladisk, hvor mange er ute etter å dømme andre fordi de ønsker å heve seg over de, ta makt, vinne og føle seg mer verdifull. Det er ikke mitt syn. Jeg ønsker ikke å føle meg bedre enn andre. Jeg er bare meg. Anonymkode: a2653...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #26 Del Skrevet 1. november 2023 Barn 0-17 Ung voksen : 18-29 Voksen: 30-49 Godt voksen: 50-69 Gammel: 70+ Anonymkode: 9df96...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #27 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg dømmer de ikke, jeg leser de. For meg er de like flotte som mennesker uansett, jeg aksepterer både lys og mørke som en del av virkeligheten. Utseende sier ingenting om verdien til et menneske selv om samtiden har hjernevasket mange til å tro det. Å lese mennesker gjennom utseende trenger ikke være dømmende, det betyr bare man har øyne som kan se forbi ordene som definerer. Det er ikke feil å være krampe-aktig, der er ikke bedre å være barnlig. Det er valg vi kan ta, måter å leve et liv på. Up to you, up to me. Men jeg skjønner at det sikker er en uvant tankegang for mange siden vi lever i en verden som er veldig overfladisk, hvor mange er ute etter å dømme andre fordi de ønsker å heve seg over de, ta makt, vinne og føle seg mer verdifull. Det er ikke mitt syn. Jeg ønsker ikke å føle meg bedre enn andre. Jeg er bare meg. Anonymkode: a2653...094 Du dømmer dem. Anonymkode: 1e0ca...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #28 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du dømmer dem. Anonymkode: 1e0ca...b02 Hvordan kan jeg dømme hvis jeg ikke innehar noen makt til å endre deres liv eller fjerne deres frihet? Hvis du føler jeg dømmer så er det nok fordi du lar deg definere av andres ord og meninger. Ingen kan egentlig dømme deg hvis du er trygg på deg selv, vet hvem du er og den antatte dommeren faktisk ikke har noen reell makt over deg eller ditt liv.... Da speiler det bare din egen usikkerhet. Og det er ikke noe feil med det altså. Vi er alle usikker fra tid til annen. Anonymkode: a2653...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #29 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg ble kalt smårips i fjor av noen som tok lappen for sikkert 2 timer siden. Jeg er 38😂 Måtte sette meg på huk for jeg holdte på å tisse meg ut av latter 🤣 Men jeg tror dette avhenger av alderen man selv er. Da jeg var 15 var man jo steingammel som 30åring. Nå ser jeg jo på en 30åring som ung:p Gammeltante på 90 synes jo jeg er en ungjente😄 Anonymkode: 5694a...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå