AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Del Skrevet 31. oktober 2023 Hvor lenge er man en ung mann/kvinne? Anonymkode: 9631a...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor lenge er man en ung mann/kvinne? Anonymkode: 9631a...b80 Skal jeg gå ut fra hvor lenge jeg har blitt kalt det, så blir jeg fortsatt det i alder 46, håper det slutter snart, fordi det føles mest som en fornermelse. Selv om jeg vet de fleste tenker det var fint sagt Anonymkode: 8f3b8...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #3 Del Skrevet 31. oktober 2023 Til man er 30? Anonymkode: a3067...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Del Skrevet 31. oktober 2023 Jeg fikk ropt "hei, jente" etter meg senest i går (på en butik, hadde glemt vogna mi), er over førti! 😁 Men nei, jeg føler meg som en voksen kvinne/dame, men også ung. Driter litt i alder nå. Er den jeg er og er glad for at jeg fortsatt kan si at jeg skal bli mye eldre. Anonymkode: 256ad...754 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Del Skrevet 31. oktober 2023 Barn 0-17 Ung voksen : 18-29 Godt voksen 30-39 Middelalder 40-60 Gammel 60+ Anonymkode: 1e0ca...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #6 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Barn 0-17 Ung voksen : 18-29 Godt voksen 30-39 Middelalder 40-60 Gammel 60+ Anonymkode: 1e0ca...b02 Når noen sier godt voksen tenker jeg gjerne 70+, hadde ikke falt meg inn at de snakket om en 30-39-åring. Ville heller ikke kalt noen gammel før etter 80+.. Men der er man kanskje forskjellig. Synes man er ung kvinne/mann frem til man ser synlige tegn på aldring. For noen er dette sent 20-år, for andre langt inn i de 40. Anonymkode: a2653...094 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 31. oktober 2023 #7 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når noen sier godt voksen tenker jeg gjerne 70+, hadde ikke falt meg inn at de snakket om en 30-39-åring. Ville heller ikke kalt noen gammel før etter 80+.. Men der er man kanskje forskjellig. Synes man er ung kvinne/mann frem til man ser synlige tegn på aldring. For noen er dette sent 20-år, for andre langt inn i de 40. Anonymkode: a2653...094 Så det går på utseende mener du? Hvis man ser eldre ut er man også mer voksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #8 Del Skrevet 1. november 2023 Fountaine skrev (21 timer siden): Så det går på utseende mener du? Hvis man ser eldre ut er man også mer voksen? Tenker det går på biologisk alder. Og jeg tror biologisk alder ofte har en sammenheng med vaner og tankesett. Min erfaring er at de som ser yngre ut gjerne er mer barnlige, lekne, nysgjerrige, åpne for å eksperimentere, mens de som ser eldre ut ofte er mer rigide i tankegangen, har vanskelig for å endre seg, tenke nytt, endre vaner, den type ting - og dette ser ut til å forplante seg videre til det fysiske. Man blir liksom satt fortere - og det er jo naturens språk på "gammel". Ikke alt er så svart/hvitt. Naturen bryr seg ikke om ordenes eller tallenes definisjonsmakt. Den lever bare sitt liv. Anonymkode: a2653...094 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 1. november 2023 #9 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker det går på biologisk alder. Og jeg tror biologisk alder ofte har en sammenheng med vaner og tankesett. Min erfaring er at de som ser yngre ut gjerne er mer barnlige, lekne, nysgjerrige, åpne for å eksperimentere, mens de som ser eldre ut ofte er mer rigide i tankegangen, har vanskelig for å endre seg, tenke nytt, endre vaner, den type ting - og dette ser ut til å forplante seg videre til det fysiske. Man blir liksom satt fortere - og det er jo naturens språk på "gammel". Ikke alt er så svart/hvitt. Naturen bryr seg ikke om ordenes eller tallenes definisjonsmakt. Den lever bare sitt liv. Anonymkode: a2653...094 Dette er det dummeste jeg har lest på lenge. Utseendet ditt er også din personlighet, eller hva? 😂🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 1. november 2023 #10 Del Skrevet 1. november 2023 Ung til 40 Middelaldrende til 60 Eldre til 80 Gammel over 80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #11 Del Skrevet 1. november 2023 Fountaine skrev (5 minutter siden): Dette er det dummeste jeg har lest på lenge. Utseendet ditt er også din personlighet, eller hva? 😂🤣 Uteseende man ender opp med når man har levd noen år reflekterer absolutt dine livstils-valg som individ så ja, jeg vil si man kan lese en del av menneskers personlighet gjennom måten de ser ut. Anonymkode: a2653...094 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 1. november 2023 #12 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uteseende man ender opp med når man har levd noen år reflekterer absolutt dine livstils-valg som individ så ja, jeg vil si man kan lese en del av menneskers personlighet gjennom måten de ser ut. Anonymkode: a2653...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 1. november 2023 #13 Del Skrevet 1. november 2023 Er det ikke typisk kvinner å tenke på denne måten? At hvordan du ser ut gjenspeiler personligheten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 1. november 2023 #14 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Uteseende man ender opp med når man har levd noen år reflekterer absolutt dine livstils-valg som individ så ja, jeg vil si man kan lese en del av menneskers personlighet gjennom måten de ser ut. Anonymkode: a2653...094 Dette minner litt om fysiognomikk en veldig farlig tankegang,. som mange brukte som unnskyldning til hvorfor man kunne behandle visse gruppe mennesker på grusomme måter. . dette er en foreldre lære fra 1800 tallet, det at det finnes folk i 2023 som har en slik udatert og rasistisk tro som fysiognomikk er skremmende. Man kan ikke se hvordan en person er eller hvordan personligheten til en person er basert på utseende eller hvordan de går kledd. Er mulig fysiognomikk stammer fra før 1800 tallet. Endret 1. november 2023 av Menelaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #15 Del Skrevet 1. november 2023 Fountaine skrev (5 minutter siden): Er det ikke typisk kvinner å tenke på denne måten? At hvordan du ser ut gjenspeiler personligheten din? Du mener at det er ingen ting av det du gjør eller ikke gjør på daglig basis som påvirker hvordan du ser ut? Eller er det det at det du gjør daglig ikke har noe med personligheten din å gjøre? At du lever som en slave i eget liv der du ikke får lov til å gjøre noe av det du hadde valgt å gjøre dersom du var fri? Anonymkode: a2653...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 1. november 2023 #16 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du mener at det er ingen ting av det du gjør eller ikke gjør på daglig basis som påvirker hvordan du ser ut? Eller er det det at det du gjør daglig ikke har noe med personligheten din å gjøre? At du lever som en slave i eget liv der du ikke får lov til å gjøre noe av det du hadde valgt å gjøre dersom du var fri? Anonymkode: a2653...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #17 Del Skrevet 1. november 2023 Menelaos skrev (2 minutter siden): Dette minner litt om fysiognomikk en veldig farlig tankegang,. som mange brukte som unnskyldning til hvorfor man kunne behandle visse gruppe mennesker på grusomme måter. . dette er en foreldre lære fra 1800 tallet, det at det finnes folk i 2023 som har en slik udatert og rasistisk tro som fysiognomikk er skremmende. Man kan ikke se hvordan en person er eller hvordan personligheten til en person er basert på utseende eller hvordan de går kledd. Det er ikke en farlig tankegang dersom man ikke ønsker å ha makt over andre mennesker. Anonymkode: a2653...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 1. november 2023 #18 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke en farlig tankegang dersom man ikke ønsker å ha makt over andre mennesker. Anonymkode: a2653...094 Sant nok, men det er uansett en idiotisk og feilaktig tankegang. Endret 1. november 2023 av Menelaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 1. november 2023 #19 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Hvis man ser ung ut som 40 åring er man også mer barnslig. Hvis man ser gammel ut som 20 åring er man mer voksen enn en 40 åring som ser barnslig ut. Dette er logikken din? Endret 1. november 2023 av Fountaine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. november 2023 #20 Del Skrevet 1. november 2023 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå