AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #41 Del Skrevet 1. november 2023 Innpakket fordi noen ikke er helt gode i hodet og gjør ekle ting. Her gir alle innpakket. Knaskegulrøtter o.l. er en god ide men dessverre alt for dyrt. Anonymkode: f1e1e...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #42 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg ville ALDRI spist godteri som ikke var pakket inn, av samme grunn som jeg ALDRI ville ha spist for eksempel smågodt fra matbutikkene: Det er helt umulig å vite hvem som kan ha vært borti godteriet tidligere... Anonymkode: 2729c...550 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #43 Del Skrevet 1. november 2023 Altså, hvis man absolutt vil kødde med snopet kan man like gjerne sprøyte dritt inn i innpakket godis som løsvekt.. bare nevner det.. Anonymkode: 7e645...9e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 1. november 2023 #44 Del Skrevet 1. november 2023 male32 skrev (13 timer siden): Gi de en pose knaskegulrøtter! Så du mener altså: 16,40 x 70= 1148 kr Du synes ikke det er litt mye? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #45 Del Skrevet 1. november 2023 Vi kjøper kun innpakket og kaster alt som ikke er pakket inn, også smågodt poser folk lager selv Anonymkode: 2dbec...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. november 2023 #46 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Her ble bøtta stappa full. Ikke en eneste ting var uinnpakket 🤩 Anonymkode: 28489...34a Samme her. Bøttene hadde godteri helt opp til kanten, alt var innpakket. Også litt overrasket over at flere hus gav ganske mye godteri. Noen hadde laget små poser formet som gresskar og med svært generøst innhold. Utrolig koselig når noen gjør litt mer ut av det selv om barna er glade for alt de får. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #47 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg synes det må være innpakket, men er litt redd bakterier. Anonymkode: 492c9...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #48 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Altså, hvis man absolutt vil kødde med snopet kan man like gjerne sprøyte dritt inn i innpakket godis som løsvekt.. bare nevner det.. Anonymkode: 7e645...9e5 Så klart. Men jeg personlig er ikke redd psyko mennesker (lar uansett ikke barn ringe på og tigge hos fremmede). Jeg tenker på at folk har forskjellig hygiene. Er ikke alle som vasker hender før de håndterer mat. Jeg kaster ikke det lille hun får av ting som ikke er innpakket, for jeg vil ikke lære min å være nervøs for bakterier og virus. Hun jo rundt om og spiser hos folk og kan bli smittet av diverse så klart.. Men jeg synes likevel at man bør pakke inn. Anonymkode: 492c9...bab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #49 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg ville ALDRI spist godteri som ikke var pakket inn, av samme grunn som jeg ALDRI ville ha spist for eksempel smågodt fra matbutikkene: Det er helt umulig å vite hvem som kan ha vært borti godteriet tidligere... Anonymkode: 2729c...550 Det er et godt råd. Jeg har jobbet i en liten lokalbutikk, og der hadde vi ikke råd til å kaste godteri som burde vært kastet for å si det sånn. Jeg spiser ikke sånt som ligger åpent i butikk, selv om de fleste butikker trolig har bedre rutiner. Anonymkode: 492c9...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå