Gå til innhold

Hva het klassens mest populære da du vokste opp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hege var en av de. Barneskolen, 90-tallet. Morsomt hvordan det navnet går igjen 🙂

Anonymkode: 845fc...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest populære?

Kan ikke huske det var bare en, noen gang, det var grupper (og da blir det så mange navn at det blir gjenkjennelig). 

Fra barneskolen handlet det mest om sport og hvem som hadde kabel-tv, etterhver Nintendo, hvem som var kristne, hvem som ikke var det, hvem som bodde i de største nabolagene. På ungdomsskolen så ble det dermed -de kuleste av de kristne, de kuleste av håndballspillerne og fotballspillerne, de kuleste musikerne, og de som bodde på det mest befolkede området hadde allerede bestemt at de var kulest, osv.

På VGS var det enda mindre slik, de som så absolutt husket seg selv som veldig kule fra ungdomsskolen, tvang det litt på andre, men folk kom jo fra forskjellige steder. Det var lettere for alle. 

Og på tredjeåret var det lett å se at det hadde blitt lov å ha personlighet. 

Ble verre igjen på høgskolen, da tidligere "kule" som også var mobbere, kanskje hadde blitt underernært på vgs. 

Jeg kunne ramset opp navn, men det hadde blitt så avslørende og så mange at det funker dårlig tror jeg. 

Anonymkode: 77430...af9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina slutten av 80 tallet.  Traff henne for noen år siden. Fikk sjokk hvor lubben å ulekker hun hadde blitt. Siden hun kom i pels i 9. klasse og lekte sexy.

Anonymkode: 50d83...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Liljerød said:

"Larsa" (Lars Kristian) (sent 90-tall)

Lars Kristian Eriksen ?

Anonymkode: 4c194...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mest populære?

Kan ikke huske det var bare en, noen gang, det var grupper (og da blir det så mange navn at det blir gjenkjennelig). 

Fra barneskolen handlet det mest om sport og hvem som hadde kabel-tv, etterhver Nintendo, hvem som var kristne, hvem som ikke var det, hvem som bodde i de største nabolagene. På ungdomsskolen så ble det dermed -de kuleste av de kristne, de kuleste av håndballspillerne og fotballspillerne, de kuleste musikerne, og de som bodde på det mest befolkede området hadde allerede bestemt at de var kulest, osv.

På VGS var det enda mindre slik, de som så absolutt husket seg selv som veldig kule fra ungdomsskolen, tvang det litt på andre, men folk kom jo fra forskjellige steder. Det var lettere for alle. 

Og på tredjeåret var det lett å se at det hadde blitt lov å ha personlighet. 

Ble verre igjen på høgskolen, da tidligere "kule" som også var mobbere, kanskje hadde blitt underernært på vgs. 

Jeg kunne ramset opp navn, men det hadde blitt så avslørende og så mange at det funker dårlig tror jeg. 

Anonymkode: 77430...af9

Bomma på spørsmålet, kanskje?

Anonymkode: b4889...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barneskolen : Marie og Fredrik

Ungdomskolen : Ada og Anders

Videregående : Kine og Kjetil 

90/00 tallet

Anonymkode: 45f07...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mer en gjeng, men vil si på barne og ungdomsskolen fra tidlig 90 tallet og til 2000 var nok Ingrid mest populær og Thomas av guttene. 

Videregående var det mer diffust, men jeg ser for meg hun som var veldig pen og populær, men kommer ikke på navnet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barne- og ungdomsskolen (slutten av 70-tallet til midten av 80-tallet: Bente, Unni, Geir-Tore

Videregående (slutten av 80-tallet): Ingeborg, Bente, Jan Erik

Anonymkode: c3999...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90-tallet:

Gutten(e) het Thomas

Jentene: Kathinka, Jane og Christina

Anonymkode: bc20e...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...