Gå til innhold

Rein antisemittisme hos politiker


Trubadur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Snøvott said:

At stokk konservative, muslimske krefter fikk overbevist resten av verden om at «islamofobi» i det hele tatt er en ting (i praksis å være kritisk til noe som helst ved islam) er til å grine av. Er jo uansett ikke rart at FN oppretter sånne «viktige» dager, når mange av medlemslandene er muslimske land. 

FN er en dårlig vits. Jeg vet ikke hvem kom først med ordet "islamofobi" men det var genialt, hvis man tør å si noe som helst imot Islam, man er litt mental ustabil... 🙄

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Toppfjell skrev (3 minutter siden):

Ifølge Joar Melciov har muslimske barn har drevet og pisket et jødisk barn i Oslo. Ble sagt på dagsrevyen 21 i kveld. 

Joav. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppfjell skrev (7 minutter siden):

Ifølge Joar Melciov har muslimske barn har drevet og pisket et jødisk barn i Oslo. Ble sagt på dagsrevyen 21 i kveld. 

Fy faen! Enkelte mennesker oppfører seg som udyr. 

  • Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, paprikaskrue said:

Hvorfor har enkelte så mye i mot jødiske mennesker? Jeg forstår ikke.

ingen vet... av og til, jeg tenker : misunnelse. De har so mange berømte folk, så mange nobel pris, etc.. De har gitt mye til verden men det er ikke alle som er takknemlig .. :(

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøvott skrev (1 time siden):

Disse universitetene var jo arnestedet for utbredelsen av kritisk raseteori, så akkurat den biten lar jeg meg dessverre ikke overraske over. 

Hva har CRT med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (4 minutter siden):

Hva har CRT med saken å gjøre?

Ikke noe med Israel/Palestina direkte, men det viser jo at disse universitetene har miljøer som en god stund har satt følelser over fornuft 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snøvott skrev (1 minutt siden):

Ikke noe med Israel/Palestina direkte, men det viser jo at disse universitetene har miljøer som en god stund har satt følelser over fornuft 

CRT er ikke følelser over fornuft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Trubadur said:

Nei, de kastet ham ut og godt er det. 

Jeg lurer mer på hvor det kommer fra. 
Jeg håper og tror det ikke er flere med disse meningene i Rødt. 

Det er over alt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Trubadur said:

Ja, håper det blir ikke som Dagestan, har du lest : I den russiske republikken Dagestan stormet en mobb flyplassen på jakt etter jøder og israelere som de mente befant seg på et fly. De ropte «Gud er størst» på arabisk og noen bar palestinske flagg. Dagestan har hovedsakelig muslimsk befolkning, men det har bodd jøder i området siden førislamsk tid. Nå er fremtiden for Dagestans lille jødiske minoritet høyst usikker.

Ren galskap

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (1 minutt siden):

Ja, håper det blir ikke som Dagestan, har du lest : I den russiske republikken Dagestan stormet en mobb flyplassen på jakt etter jøder og israelere som de mente befant seg på et fly. De ropte «Gud er størst» på arabisk og noen bar palestinske flagg. Dagestan har hovedsakelig muslimsk befolkning, men det har bodd jøder i området siden førislamsk tid. Nå er fremtiden for Dagestans lille jødiske minoritet høyst usikker.

Ren galskap

Når ballen først har begynt å rulle og folk ikke klarer å styre hatet sitt lenger, så skal det fort svært lite til før vi får det samme her.  Å være jøde og norsk nå må fortone seg som et mareritt, spesielt for familier med barn. 

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snøvott skrev (3 minutter siden):

Når ballen først har begynt å rulle og folk ikke klarer å styre hatet sitt lenger, så skal det fort svært lite til før vi får det samme her.  Å være jøde og norsk nå må fortone seg som et mareritt, spesielt for familier med barn. 

Ja. Se hva DMT skriver hvis du ikke allerede har sett det. Til og med Lars Gule tar avstand fra antisemittisme, da har det gått langt. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trubadur skrev (2 minutter siden):

Til og med Lars Gule tar avstand fra antisemittisme, da har det gått langt. 

Når til og med Lars Gule rykker ut, da er det ikke småtterier, nei

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en ganske ukjent politiker som ble ekskludert med én gang. Det finnes sprø enkeltpersoner i alle litt store organisasjoner. Spørsmålet er hvordan de håndterer det.

Rødt håndterte det bra. Jeg digger ikke akkurat Rødt, men rett skal være rett.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for hatefulle innlegg, brukerangrep, brukerdebatt, latterliggjøring, nedsettende innlegg, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Topsi said:

Det var VG, Dagbladet er ikke mye å skryte av i denne sammenheng lenger

oh ! Ja ! 🙂Nei, Dagbladet er dritt, de har vært på lang tid egentlig, online det er ren tabloid på de sin sida

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...