Gå til innhold

Kan noen overbevise meg om at det er et liv etter døden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Skrotten lever i alle fall videre som insekt-føde....     

Anonymkode: 793e0...a7c

Vi gjenfødes som insekter. Viktigere er vi ikke. Vi som liksom har ansvaret for å ivareta klima og jordkloden blir etter døden degradert til insekter. Verdt å merke seg. Selv tidligere NATO-sektetærer og USA’s presidenter kravler og kryper i dag rundt som mikroskopiske insekter.

Anonymkode: a6df5...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver eneste gang  noen dør i min familie så stopper kjøkkenklokken i huset til min mor. Den klokken har hengt opp det kjøkkenet i 4 generasjoner. Klokken står stille 1t. 

Den stopper aldri ved andre anledninger, aldri ett problem med klokken. Men når noen dør stopper den. 

Min far døde for 4 år siden. Jeg var på sykehuset med han da han døde, min mor var hjemme. Når jeg ringte henne, sa hun før jeg fikk sagt noe, han er død sant?  Klokken på kjøkkenet hadde stoppet. 

Min farmor hadde en liten roseplante i stuevinduet. Den får en ekstra forgrening med blomst hver gang noen i familien er gravid.. Den visner vekk når barnet er født. 

Hvis jeg tenker mye på en av mine besteforeldre eller min far, eller snakker om dem eller sånt så kan jeg kjenne lukten av dem som om de skulle sitte levende vedsiden av meg. 

Jeg tror ikke nødvendigvis det er ett liv etter døden.. Men jeg tror enkelte energier blir igjen rundt oss. Ikke alle, men noen. Også tror jeg ikke alle kanskje er mottakelig for å oppdage/merke/innse eller tro på slikt og dermed opplever de det ikke. 

Anonymkode: 563e3...e21

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd mye unaturlig helt siden jeg var liten unge, det har følgt meg opp igjennom hele livet og jeg er overbevist om at her er mer mellom himmel og jord enn kva vi ser med det blotte øyet. At vi kan føle det, høre det eller en sjelden gang sjå. Jeg og mange i slekten har opplevd nærvær av min mormor, vi føler hun går å passer på oss. Og det er greit de, men jeg var bare barnet når hun døde og har igrunn ikke så sterkt forhold til ho.

Jeg har mistet andre som har betydd alt for meg, min tante og min kjæreste. Men de har jeg aldri følt slikt nærvær av, så tenker det er bare slik at noen reiser videre, og andre henger igjen i et slags energi-avtrykk. 

Tenk om vi kunne fått bestemt hvem som kan henge igjen etter døden🥹

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 17.13):

Hei

Jeg er veldig opptatt av om vi lever videre etter vår død. Jeg har lest mye om tema,  alle "bevis" og argumenter er dårlige.  Jeg har lest at sjeler lever i en annen dimmensjon på størrelse med en knappnål, at de alltid hører hva du sier og at man kan snakke med de ved å benytte tankekraft.  Syneske sier de får "stemmer" i hodet, at det første bilde eller tanken de får inn er "sjeler" , som kommuniserer med de ( ofte en forklaring de har). jeg kan jo også få inn tanker og bilder, men det er jo hjernen min som fungerer normalt.. 
Dette er ekstermt tynn suppe.. Hvordan og hvorfor klarer folk å kjøpe disse forklaringene? Jeg har selv mistet mange og skulle gjerne pratet med de, har ikke fått et eneste tegn, ingenting. Selv om jeg er åpen for at det kan være mer mellom himmel og jord.

Er det noen som har en historie å dele som er alt for god til å være sann? som ikke de har funnet en eneste logisk eller vitenskaplig forklaring på? Jeg er ydmyk med deres tanker og opplevelser, ikke ute etter å kverrulere :) Tar hjertelig i mot ideer og tanker dere har om temaet :)

Årsaken til at jeg er veldig opptatt av tematikken er fordi jeg har mistet begge foreldrene  mine, jeg er i 20 årene, er mange år siden de begge forlot livet, og har stusset på at jeg, som deres barn, ikke har fått et eneste tegn på at de følger med.

Anonymkode: a15d0...db5

Søk på NDE på you tube og lytt til folk som har vært over på den andre siden. Lytt til flere så vil du se mange har sett og opplevd mye det samme. Jeg kan love deg det er et liv etter livet på jorden. Jeg har snakket med og hatt besøk av foreldrene mine, mormor og onkel + andre åndsfrender fra andre siden. 
Gå inn på you tube og lytt! 😉

Anonymkode: 1ff74...1a3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste som kan overbevise deg om å tro er deg selv. Vi var på alternativ messe. Ungdomen mln har ingen tro på religion, livet etter døden osv. En slektning som sto han veldig nær gikk bort. Han fikk en klarsynt til å lese han. Den klarsynte klarte å lese veldig nøyaktige detaljer, noe som ikke er generelt for andre. Blant annet hvem som var tilstede på dødsleiet, hvor de sto i forhold til hverandre osv. og mange beskjeder som var veldig relevant. Om du ikke tror på slikt, så kan du dukke opp på en alternativ messe fks og kjøpe en reading om beskjeder fra avdøde folk som står deg nær, så kan du se om du begynner å tro på det  

Anonymkode: f2845...dca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 19.10):

ts her!

Er mer forklaringene jeg sliter med å kjøpe, tenker da på teoriene til synske osv. Historier om opplevde hendelser hører jeg gjerne :)

Du vet at synske er en gruppe av veldig forskjellige mennesker? Kjenner flere. Så vet ikke hva du mener med teoriene til de synske? De har forskjellige livssyn og spiritualitet som oss andre. 

Anonymkode: e472f...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så mange galakser, stjerner og bare det å tenke på at universet kanskje ikke har noe ende. Så nekter jeg å tro at alt er helt svart når det er over. Det må finnes noe som vi ikke vet der ute

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 19.10):

ts her!

Er mer forklaringene jeg sliter med å kjøpe, tenker da på teoriene til synske osv. Historier om opplevde hendelser hører jeg gjerne :)

Jeg tror absolutt at det finnes «noe» utenfor vår verden, hva man skal kalle det vet jeg ikke - himmelen / en annen dimensjon - spiller heller ingen rolle. Eller kanskje vi er simuleringen, og dette utenfor er «virkeligheten»? Uansett er vi avskilt av en eller annen grunn, og dermed umulig for noen av oss å bevise dette. Jeg har ikke tatt et bevisst valg om å tro dette, for meg oppleves det bare som mest logisk - og dermed tror jeg mest på det uten å helt kunne forklare hvorfor, om du skjønner hva jeg mener? 😊 Jeg har selv opplevd mange småepisoder med avdøde slektninger, og hørt historier fra sindige folk jeg stoler på om fylgjer/vardøger/varsler/ spøkelser - men alle disse kan selvfølgelig avfeies som innbilning / hallusinasjoner / misforståelser dersom man vil, jeg har ikke håndfaste bevis. Jeg tror du må følge magefølelsen din, og hvis du tror må du tillate deg dette selv om du ikke kan logisk forklare det. 

Anonymkode: 83d00...88e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...