Irak Skrevet 23. desember 2024 #141 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Prøv å argumentere for at det er værre å fortelle om pappas fæle handlinger, enn det er å gjøre selve handlingen. Dette ødelegger potentiselt hele livet til barnet. Det er ingen som vil være enig med deg 😌 Anonymkode: d0ab1...4db Barna har faktisk rett på å få lov til å være barn! Det er stor forskjell på hvordan barnet kan håndtere et brudd. Om begge foreldrene klarer å oppføre seg, og ikke krangle så er mye gjort. Det finnes lykkelige skilsmisser og brudd også. Ikke mange av dem. Ikke nok med at barnet skal måtte håndtere at foreldrene går fra hverandre, så vil den ene forelderen frarøve de en forelder.... Det er egoistisk å være utro, dog er det enda mer egoistisk å blande inn barna i dette. Det kan faktisk skade barna for livet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #142 Del Skrevet 23. desember 2024 Irak skrev (1 time siden): Barna har faktisk rett på å få lov til å være barn! Det er stor forskjell på hvordan barnet kan håndtere et brudd. Om begge foreldrene klarer å oppføre seg, og ikke krangle så er mye gjort. Det finnes lykkelige skilsmisser og brudd også. Ikke mange av dem. Ikke nok med at barnet skal måtte håndtere at foreldrene går fra hverandre, så vil den ene forelderen frarøve de en forelder.... Det er egoistisk å være utro, dog er det enda mer egoistisk å blande inn barna i dette. Det kan faktisk skade barna for livet... Mange små og litt større steder hvor ryktene går fort og barn får vite ting. Noen barn kan også oppdag meldinger på telefon, noe som skjedde hos oss, det var veldig ubehagelig. Derfor er det beste å kommunisere med partner om hvorfor man vurderer utroskap og evt. brudd eller mulige løsninger. Altså før det går så langt at hele bygda vet noe partner ikke vet… Anonymkode: b9b8c...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #143 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men vi som oppfører oss sånn som dere etterlyser, vi velger andre menn enn dere. Anonymkode: d471e...9c7 Jeg er veldig glad over ikke å ha valgt deg. Anonymkode: 777ea...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #144 Del Skrevet 24. desember 2024 Nonstop1 skrev (11 timer siden): Mulig du oppdrar dine barn sånn. Vi gjør det ikke. Vi lærer både sønn og datter hvordan de skal behandle andre godt, Jeg mener «vi» som samfunn. Sitat Jeg synes selvstendighet er en viktig egenskap ja. Nettopp Sitat Hvordan tenker du du skal holde en dame som ikke vil ha sex ansvarlig? På samme måte som en mann som ikke lengre vil kysse partneren sin. «Er noe galt? Kan vi snakke om det? Hvorfor har du forandret deg? Kan jeg gjøre noe for at det blir enklere for deg å møte meg på mine behov? Har du vurdert om det er et medisinsk problem? Forstår du at dette gjør meg til en dårligere partner?» Anonymkode: 777ea...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå