AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #121 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, jøss, prøv å få fokuset over på at han er en dårlig omsorgsperson etter den introen der, hvor du tilsynelatende fryder deg over tanken på å fortelle dine barn om noe sånt. Anonymkode: d471e...9c7 Jeg hadde meldt han til barnevernet for å være så sexavhengig at han velger å sette sine egen sexlyst over barnets behov. At jeg er redd han skal bruke tid på å eunke når barnet er hos han istedenfor å bruke tid sammen med barnet. Hadde også saksøkt han for tapt barndom. Laget et helvette i 18år. Lykke til ts! Anonymkode: d0ab1...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #122 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Prøv å argumentere for at det er værre å fortelle om pappas fæle handlinger, enn det er å gjøre selve handlingen. Dette ødelegger potentiselt hele livet til barnet. Det er ingen som vil være enig med deg 😌 Anonymkode: d0ab1...4db Jeg ser ingen vits i å argumentere. Her inne er de fleste uenig med min livsstil, og hører ikke på argumenter. Dere får bare holde på, jeg har gitt opp. I virkeligheten er det en del mennesker som mener nøyaktig det samme som meg. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg hadde meldt han til barnevernet for å være så sexavhengig at han velger å sette sine egen sexlyst over barnets behov. At jeg er redd han skal bruke tid på å eunke når barnet er hos han istedenfor å bruke tid sammen med barnet. Hadde også saksøkt han for tapt barndom. Laget et helvette i 18år. Lykke til ts! Anonymkode: d0ab1...4db Nå snakker vi! Hadde du meldt bekymring til barnevernet og sagt noe sånt, så hadde du muligens mistet omsorgen på sikt. Barnevernet har nemlig noen muligheter som vi andre mangler Anonymkode: d471e...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #123 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ser ingen vits i å argumentere. Her inne er de fleste uenig med min livsstil, og hører ikke på argumenter. Dere får bare holde på, jeg har gitt opp. I virkeligheten er det en del mennesker som mener nøyaktig det samme som meg. Nå snakker vi! Hadde du meldt bekymring til barnevernet og sagt noe sånt, så hadde du muligens mistet omsorgen på sikt. Barnevernet har nemlig noen muligheter som vi andre mangler Anonymkode: d471e...9c7 Det hadde jeg ikke, siden du ikke kan avvise påstandene når jeg legger frem ditt utroskap. Det er nemlig en mulighet for at påstandene er sanne. Anonymkode: d0ab1...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #124 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det hadde jeg ikke, siden du ikke kan avvise påstandene når jeg legger frem ditt utroskap. Det er nemlig en mulighet for at påstandene er sanne. Anonymkode: d0ab1...4db Det handler ikke om sannhet eller ikke. Anonymkode: d471e...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #125 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det handler ikke om sannhet eller ikke. Anonymkode: d471e...9c7 Det er det det gjør. Dersom man er bekymret siden faren er uvøren og kun tenker på egen penis, er det en berettiget bekymring. Det er ingen grunn for at jeg skulle ha mistet omsorgen. Du derimot… Anonymkode: d0ab1...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #126 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det handler ikke om sannhet eller ikke. Anonymkode: d471e...9c7 Det som hadde blitt sagt var at du runket hele tiden i vårt forhold å at du til og med kunne snike deg unna på do i familieselskaper for å tilfredsstille deg selv. At jeg er redd for at du har kjøpt prostituerte og at tankene dine er på sex hele tiden. Hadde sagt at årsaken til ditt utroskap var din sexavhengighet og at når forholdet nå er slutt er jeg bekymret. Hadde fortalt at vi hadde sex opptil 3 ganger for dag, men dette var ikke nok for deg. Anonymkode: d0ab1...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #127 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det handler ikke om sannhet eller ikke. Anonymkode: d471e...9c7 Vi får bare krysse fingrene for at jeg ikke er din kone å at hun er snillere enn meg 😀😀 Anonymkode: d0ab1...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #128 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde fortalt barnet hva du har gjort dersom det kom frem ☺️ Anonymkode: d0ab1...4db Jeg forstår at noen kan gjøre det i sinne og frustrasjon, men jeg kan ikke forstå at noen tenker at det er en god ide. Anonymkode: 777ea...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #129 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg forstår at noen kan gjøre det i sinne og frustrasjon, men jeg kan ikke forstå at noen tenker at det er en god ide. Anonymkode: 777ea...f02 Jeg kan ikke forstå at noen tenker at utroskap er en god ide. Det er vel det som er det sykeste her. Anonymkode: d0ab1...4db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #130 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg forstår at noen kan gjøre det i sinne og frustrasjon, men jeg kan ikke forstå at noen tenker at det er en god ide. Anonymkode: 777ea...f02 Jeg har en enda bedre ide. Hva med at kona hans , når hun finner det ut, knuller kompisen eller kollegaen til ts. Anonymkode: d0ab1...4db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #131 Del Skrevet 23. desember 2024 Nonstop1 skrev (1 time siden): Det du skriver her er jo helt ok. Før lærte nok mødre døtrene sine at det var viktig at de ga mannen det de ville ha, fordi det å holde på han ble ansett som viktigere enn noe annet. Nå læres ikke døtre dette lenger. Fordi det er viktigere at døtrene våre lever liv de har det godt i, enn at de holder på en mann de vemmes av. Ingen skal ha sex de ikke ønsker. Men da er og forblir brudd det redelige. Å leve i ett forhold fylt av bedrag er mye værre enn å leve som singel. Vi prøvet å lære sønnene våre hvordan man skal opptre mot en kvinne. Men «vi» lærer døtrene våre å være selvstendige og tenke på seg selv. Det er en «bug» i dagens kultur. I et forhold så er begge parter ansvarlige for at forholdet fungerer godt. Nært alle menn og veldig mange kvinner ønsker at et forhold skal inneholde kyss, klemmer, gode ord og sex. Når noen (spesielt kvinner) plutselig mister lysten på sex, ikke tenner på mannen, flykter inn i instagram, later som at alt er bra, nekter å snakke om det, ikke ser noe behov for å vedlikeholde egen seksualitet, så er det viktig å holde dem ansvarlig (for kvinner er også voksne mennesker, eller hva?). «Ved å gjøre dette så får du enten en utro partner eller samlivsbrudd. Det er noe du har påført deg selv». Anonymkode: 777ea...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #132 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har en enda bedre ide. Hva med at kona hans , når hun finner det ut, knuller kompisen eller kollegaen til ts. Anonymkode: d0ab1...4db Det er et mye bedre alternativ enn å dra inn ungene i alle fall. Anonymkode: 777ea...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #133 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er et mye bedre alternativ enn å dra inn ungene i alle fall. Anonymkode: 777ea...f02 Jeg tenkte selvsagt i tillegg til alt det andre. Kan kanskje la være å fortelle barnet om utroskapen, men heller lage mye drama hele tiden. I tillegg til å dra inn offentlige instanser selvfølgelig. Bare være skikkelig ufyselig. Jeg hadde koset meg med det etter han hadde såret meg så mye. Det ville blitt en hyggelig hobby Anonymkode: d0ab1...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #134 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Vi får bare krysse fingrene for at jeg ikke er din kone å at hun er snillere enn meg 😀😀 Anonymkode: d0ab1...4db Jeg har en mann. Han er bra. Og normal Anonymkode: d471e...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #135 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vi prøvet å lære sønnene våre hvordan man skal opptre mot en kvinne. Men «vi» lærer døtrene våre å være selvstendige og tenke på seg selv. Det er en «bug» i dagens kultur. I et forhold så er begge parter ansvarlige for at forholdet fungerer godt. Nært alle menn og veldig mange kvinner ønsker at et forhold skal inneholde kyss, klemmer, gode ord og sex. Når noen (spesielt kvinner) plutselig mister lysten på sex, ikke tenner på mannen, flykter inn i instagram, later som at alt er bra, nekter å snakke om det, ikke ser noe behov for å vedlikeholde egen seksualitet, så er det viktig å holde dem ansvarlig (for kvinner er også voksne mennesker, eller hva?). «Ved å gjøre dette så får du enten en utro partner eller samlivsbrudd. Det er noe du har påført deg selv». Anonymkode: 777ea...f02 Men vi som oppfører oss sånn som dere etterlyser, vi velger andre menn enn dere. Anonymkode: d471e...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #136 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er et mye bedre alternativ enn å dra inn ungene i alle fall. Anonymkode: 777ea...f02 Akkurat… Anonymkode: d471e...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #137 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 14.49): For å ta det viktigste først: ja, utroskap er fælt. Jeg er likevel i den situasjonen at å bli værende i forholdet, men med en elskerinne, er bedre enn å bryte opp familien. Det er null sexliv gjennom mange år og ingen utsikter til forbedring og "ny giv". Men vi blir sammen og jeg velger å dekke mine egne behov for å ikke gå helt til grunne selv. Jeg vet hva jeg gjør og står ved valget mitt - du trenger ikke gjøre det. Så. Hvor kan man finne en kvinne (jeg er hetero mann ca 45) i samme situasjon, eller en som kan tenke seg å ha et forhold til noen som aldri vil være annet enn en elsker? En oppmerksom, engasjert, lyttende, empatisk og raus elsker, men aldri en kjæreste. En hemmelig venn, en flørter, en som byr på seg selv - men ikke en sugar daddy. Jeg vil ikke henge meg på 22-åringer som skal ha betalt for "sugardating" eller kjøpe tjenester av dem som selger det. Jeg vil møte noen som vil leke for lekens skyld. Hvor finnes de? Jeg kan ikke gå på Tinder. Victoria Milan er bare tullereklame. Jeg lyser jo "gift familiemann" og kan ikke sjekke på SATS eller Rimi. På jobb kjenner alle alle. Det må da være flere i samme situasjon? Hvor møtes vi? Anonymkode: 2c2bb...e42 Vil si at du ligger veldig dårlig an når det gjelder å ha en affære, hvis du ikke per nå har en kvinne som er aktuell og villig. De fleste kvinner på din alder foretrekker langt yngre elskere når det kun er snakk om sex. Har en enslig venninne i midten av 40-årene og for tiden holder hun på med en topptrent player på 35 år. Menn generelt er vanvittig mye kåtere enn damer. Jeg tenker at enten så får du betale for en menneskelig tømmestasjon, ellers får du initiere samlivsbrudd og prøve lykken med en annen. Men husk at det blir et salig kaos med dine, mine og våre barn. Hadde lett betalt for jevnlig tømming i stedet. Anonymkode: e4868...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #138 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det som hadde blitt sagt var at du runket hele tiden i vårt forhold å at du til og med kunne snike deg unna på do i familieselskaper for å tilfredsstille deg selv. At jeg er redd for at du har kjøpt prostituerte og at tankene dine er på sex hele tiden. Hadde sagt at årsaken til ditt utroskap var din sexavhengighet og at når forholdet nå er slutt er jeg bekymret. Hadde fortalt at vi hadde sex opptil 3 ganger for dag, men dette var ikke nok for deg. Anonymkode: d0ab1...4db Er dere et par som krangler her inne? Anonymkode: b9b8c...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #139 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Både utroskap og åpent forhold er vel oppskrift på «rør». Det det koker ned til er at gode, kjærlige forhold hvor begge føler seg trygg og ivaretatt er det stort sett alle ønsker seg. Når forholdet skranter og ikke lar seg reparere så burde samlivsbrudd være det første man vurderer. Veldig ofte er nok det det beste. I noen tilfeller så er det vanskelig. Kanskje partneren din er syk. Kanskje barna er syk eller har spesielle behov. Kanskje det å ha daglig omgang med barna er veldig viktig for deg. Kanskje det å selge huset nå vil være en økonomisk krise (eller krise for barna). Det jeg pålegger meg selv og forventer av partneren er at han/hun prøver. At vi spør hverandre hvordan man har det. At man er til stede og prøver å møte hverandre. At man er et «lag» mot resten av verden, kan betro seg og vise svakhet. At man finner en måte å være fysisk på som begge kan leve med. Gjør man det så er utroskap utilgivelig (og uforståelig). I motsatt fall så har (minst en av) dere allerede gitt opp og da er det ikke en ukrenkelig union men to mennesker som bor sammen, og da tenker jeg utroskap er tilgivelig - også om det er partneren min som er utro. Anonymkode: 777ea...f02 Enig. Ved planlagt utroskap har folk gitt opp. Og da kan man like gjerne si fra at det er planen og høre om vedkommende partner er ok med platonisk samboerskap der begge har frihet til å treffe andre. Anonymkode: b9b8c...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 23. desember 2024 #140 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi prøvet å lære sønnene våre hvordan man skal opptre mot en kvinne. Men «vi» lærer døtrene våre å være selvstendige og tenke på seg selv. Det er en «bug» i dagens kultur. I et forhold så er begge parter ansvarlige for at forholdet fungerer godt. Nært alle menn og veldig mange kvinner ønsker at et forhold skal inneholde kyss, klemmer, gode ord og sex. Når noen (spesielt kvinner) plutselig mister lysten på sex, ikke tenner på mannen, flykter inn i instagram, later som at alt er bra, nekter å snakke om det, ikke ser noe behov for å vedlikeholde egen seksualitet, så er det viktig å holde dem ansvarlig (for kvinner er også voksne mennesker, eller hva?). «Ved å gjøre dette så får du enten en utro partner eller samlivsbrudd. Det er noe du har påført deg selv». Anonymkode: 777ea...f02 Mulig du oppdrar dine barn sånn. Vi gjør det ikke. Vi lærer både sønn og datter hvordan de skal behandle andre godt, også det motsatte kjønn og fremtidig partner. Begge blir samtidig lært at deres kropp er deres. Vi lærer dem selvrespekt, og at ingen har rett til å behandle dem dårlig, akkurat som de ikke har rett til å behandle andre dårlig. Så enkelt og så vanskelig. Jeg synes selvstendighet er en viktig egenskap ja. Hvordan tenker du du skal holde en dame som ikke vil ha sex ansvarlig? Som med alt annet i ett parforhold står man igjen med alternativ 1) en av partene ofrer seg og velger å leve på tross av egne behov med alt det medfører, 2) en av partene jobber for å endre egne behov slik at de passer den andres (noen ganger går det, andre ikke), 3) det blir slutt. En utro partner er en dårlig person. (Åpne forhold er noe helt annet, da er man ikke utro). En partner man skiller seg fra kan være en veldig fin person, de bare passet ikke sammen. Man velger selv hva man vil være. Men jeg har null respekt for noen som gjør det til vane å være uærlig og bedra andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå