AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #61 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 15.34): Men da går de gjerne etter yngre, virile menn Nettopp ! Yngre virile og opptatte menn ..... mums Anonymkode: 45bf6...a02 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #62 Del Skrevet 1. november 2023 En raus, lyttende og engasjert elsker, vil nok lett kunne føre til følelser fra hennes side. Da kan det bli vanskelig å holde det skjult, samt bevare ekteskapet. Man blir glad i dem man liker å føler seg sett av. Og sex skaper bånd. Det å ikke få følelser er ikke noe man kan bestemme på forhånd. Anonymkode: 56359...4ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #63 Del Skrevet 2. november 2023 Hei ts. Jeg er elskerinne til en opptatt mann og vært det i snart 5 år. Men jeg har aldri møtt noen jeg har hatt det så gildt med noen gang i mitt liv. Vi har god kjemi og jeg stor trives når jeg får en kveld med han. Jeg kunne aldri tenkt meg samboer eller noe sånt. Jeg har vært single i 12 år snart. Det har vært trøblete kan jeg jo si. I og med at jeg ikke visste i begynnelsen at han var opptatt. Jeg ble selvsagt forelsket. Og ble og avvist. Men vi klarte aldri å holde oss fra hverandre. Jeg har vært sjalu på samboeren hans som har alt det jeg ønsker meg, men etterhvert har det å møte han lært meg at livet er ikke svart og hvitt. Det er nyanser og innser at en mann kan faktisk bry seg om en elskerinne og ikke bare hun hjemme. Det går an å være glad i flere mennesker samtidig har jeg innsett. Nå etter flere år føler jeg at jeg har funnet min plass. Jeg. Men han har det jeg ser etter i en mann. Jeg har intet ønske om at han skal bryte opp med familien sin hjemme. Jeg får bare det positive med han. Vi er gode venner og vi hjelper hverandre hvis det skulle butte i mot noe sted. Og jeg vet vi blir aldri kjærester. Han er vel og det nærmeste jeg kan komme en god venn. Jeg har ingen venninner de falt bort for 10-15 år siden. Så jeg dømmer ingen som vil finne seg noen på si selv om alle skriker hvor fælt det er. Det er fordelen ved å holde seg single man slipper og bli bedratt. Hadde jeg skulle vært sammen med han min hadde jeg bedt om åpent forhold for å unngå den biten he he he. Lykke til TS. Anonymkode: db064...0a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:00 #64 Del Skrevet i går, 20:00 Kjære TS, fant du det du søker? Kanskje det er meg. Alt du skriver gir gjenklang hos meg. Gift K41 Anonymkode: 38a45...78a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #65 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 8.35): Hvis du hadde betalt 100 prosent av alt, vasket og laget mat til alle, og kona di gjorde ingenting hjemme, jobbet ikke, og ville ikke ha sex, hadde du gått for lengst. Anonymkode: a8f2a...3c7 Jeg er ikke TS, men har hatt det slik du beskriver i lange perioder, kan ticke av på alt du lister opp, men jeg har ikke forlatt henne. Hun lider av en av de udefinerbare kvinnediagnosene. Så den skråsikre konklusjonen din er feil. Hvorfor velger man å bli, jo veldig mye for å ta vare på den personen som engang var en annen, og som nå ikke vil klare seg uten den deg. Anonymkode: c4975...93a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #66 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 21.15): Jeg har løst det ved helt uforpliktende one night stands når jeg uansett er på jobbreise osv. Da går det ikke ut over tiden med familien min + at det ikke er noe mas i ettertid om flere treff. Anonymkode: 13f22...501 One night stands er spennende og en boost for selvtilliten som kan trengs når partneren din ikke vil ha deg. Men det er ikke strengt tatt god sex (for meg). Anonymkode: 777ea...f02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #67 Del Skrevet 7 timer siden Regner med at 99.99 prosent av alle svar er skrevet av menn. Anonymkode: 1aa22...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7 timer siden #68 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 14.49): For å ta det viktigste først: ja, utroskap er fælt. Jeg er likevel i den situasjonen at å bli værende i forholdet, men med en elskerinne, er bedre enn å bryte opp familien. Det er null sexliv gjennom mange år og ingen utsikter til forbedring og "ny giv". Men vi blir sammen og jeg velger å dekke mine egne behov for å ikke gå helt til grunne selv. Jeg vet hva jeg gjør og står ved valget mitt - du trenger ikke gjøre det. Så. Hvor kan man finne en kvinne (jeg er hetero mann ca 45) i samme situasjon, eller en som kan tenke seg å ha et forhold til noen som aldri vil være annet enn en elsker? En oppmerksom, engasjert, lyttende, empatisk og raus elsker, men aldri en kjæreste. En hemmelig venn, en flørter, en som byr på seg selv - men ikke en sugar daddy. Jeg vil ikke henge meg på 22-åringer som skal ha betalt for "sugardating" eller kjøpe tjenester av dem som selger det. Jeg vil møte noen som vil leke for lekens skyld. Hvor finnes de? Jeg kan ikke gå på Tinder. Victoria Milan er bare tullereklame. Jeg lyser jo "gift familiemann" og kan ikke sjekke på SATS eller Rimi. På jobb kjenner alle alle. Det må da være flere i samme situasjon? Hvor møtes vi? Anonymkode: 2c2bb...e42 Jeg skal ikke dømme deg for det er ikke min stil, men jeg vil få deg til å reflektere over følgende. Liker du å pisse i buksa? Det blir som regel først varmt, så kaldt, og går du med det for lenge kan du faktisk bli syk... Det er ikke bra... Har du tenkt over det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #69 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Regner med at 99.99 prosent av alle svar er skrevet av menn. Anonymkode: 1aa22...b18 Og hva baserer du det på? Anonymkode: c4975...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #70 Del Skrevet 2 timer siden Jeg som kvinne tok kontakt med en gammel flørt og fikk meg elsker på det viset. Fungerer veldig bra og jeg visste at sexen var bra fra før av. Har du ikke ei fra fortiden du kan ta opp kontakten med? Anonymkode: b759b...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #71 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 14.49): For å ta det viktigste først: ja, utroskap er fælt. Jeg er likevel i den situasjonen at å bli værende i forholdet, men med en elskerinne, er bedre enn å bryte opp familien. Det er null sexliv gjennom mange år og ingen utsikter til forbedring og "ny giv". Men vi blir sammen og jeg velger å dekke mine egne behov for å ikke gå helt til grunne selv. Jeg vet hva jeg gjør og står ved valget mitt - du trenger ikke gjøre det. Så. Hvor kan man finne en kvinne (jeg er hetero mann ca 45) i samme situasjon, eller en som kan tenke seg å ha et forhold til noen som aldri vil være annet enn en elsker? En oppmerksom, engasjert, lyttende, empatisk og raus elsker, men aldri en kjæreste. En hemmelig venn, en flørter, en som byr på seg selv - men ikke en sugar daddy. Jeg vil ikke henge meg på 22-åringer som skal ha betalt for "sugardating" eller kjøpe tjenester av dem som selger det. Jeg vil møte noen som vil leke for lekens skyld. Hvor finnes de? Jeg kan ikke gå på Tinder. Victoria Milan er bare tullereklame. Jeg lyser jo "gift familiemann" og kan ikke sjekke på SATS eller Rimi. På jobb kjenner alle alle. Det må da være flere i samme situasjon? Hvor møtes vi? Anonymkode: 2c2bb...e42 Så du vil ha noen som er billig i drift så du kan ha pengene dine for deg selv? Og du prøver med at du er lyttende? Kan du ikke heller leke psykolog som tar betalt i natura? Anonymkode: fcab4...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #72 Del Skrevet 1 time siden Lag en profil på Victoria Milan, kanskje du treffer kona di der også! Anonymkode: 1527a...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #73 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg som kvinne tok kontakt med en gammel flørt og fikk meg elsker på det viset. Fungerer veldig bra og jeg visste at sexen var bra fra før av. Har du ikke ei fra fortiden du kan ta opp kontakten med? Anonymkode: b759b...5ed Nok et eksempel på hvordan fortiden kan ha relevans Anonymkode: bb13d...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #74 Del Skrevet 1 time siden Jeg tror ikke det er så lett å finne noen, selv om det er mulig. Det kryr av opptatte menn på alle datingapper hvertfall. Det som også er vanskelig er at at hun du finner lett kan få følelser. Det er som mange skriver her, man kan ikke bestemme seg på forhånd for å ikke få følelser. Du kan også få følelser, men det er mindre sannsynlig. Du kan også bli oppdaget. Mye bedre hvis du er ærlig med kona og spør om du kan få møte andre. Ikke før henne bak lyset. Det er slemt, hensynsløst og egoistisk. Anonymkode: 44b75...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå