AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #21 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle, som i kona di også. Mitt perspektiv er alle, ditt er deg og du er den som faktisk skal bry deg om henne. Det er opp til henne om hun finner glede i å ha en elsker eller ikke. Gi henne det valget eller tål å bli kalt en bedriten person for å knuse noens hjerte og kaste bort deres lykke. Ekstremt provoserende med så egoistiske følelsesløse folk. Hadde ikke vært noe problem om du visste det var greit for henne. Da har denne samtalen gått sånn her: Hun er klar over at jeg søker elsker, den samtalen har vi hatt og begge er fornøyde med hvordan situasjonen er. Anonymkode: bc119...1b6 Du tar ikke feil, men du har heller ikke rett. Du vet ikke om jeg har hatt den samtalen fordi du ikke har noe med det. Du vet ingenting om dette forholdet annet enn det jeg har skrevet - og jeg har bevisst ikke skrevet om det fordi det er ikke det spørsmålet er. Spørsmålet er ikke om det er riktig å gjøre det - spørsmålet er hvordan. Anonymkode: 2c2bb...e42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #22 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men da går de gjerne etter yngre, virile menn. Anonymkode: a8f2a...3c7 Hvem er det du tror du rammer her? Ts har trolig et libido og en virilitet som passer for en eller annen kvinne, kanskje i samme situasjon som ham selv. Om hun er ti år yngre, eller eldre, er trolig ikke det viktigste for ts. Anonymkode: 86518...6d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #23 Del Skrevet 30. oktober 2023 Blir litt som å søke tips til hvordan lettest stjele penger og slippe unna med det. Anonymkode: 2561e...92d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 30. oktober 2023 #24 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) … Endret 30. oktober 2023 av velociraptor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #25 Del Skrevet 30. oktober 2023 Det foregår stort sett sånn at man treffer noen -for eksempel gjennom jobb- som man forelsket seg i. Som aller helst er i samme situasjon. Anonymkode: 6c1aa...3e9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #26 Del Skrevet 30. oktober 2023 Møter man ikke dem bare på helt "vanlige" måter da? Jeg har vært bortpå min andel opptatte menn (eller, de fleste av dem har forsøkt å være bortpå meg er vel mer riktig å si..), og jeg møter dem på nøyaktig samme steder og på samme måte som single menn. Ingen sjekker på Rimi eller SATS, du møter folk via jobb og venner, på barer og fester. Går du noe ut? Bare å sjekke opp noen på helt vanlig vis. Spander en drink, skru på sjarmen. Få frem tidlig at du er gift. Noen faller fra da, andre ikke. Begynn med forsiktig flørt, dypp tåen i vannet, så vil noen takke for komplimentet men stanse deg litt, imens andre vil vise interesse. Det er akkurat som å sjekke opp single, hadde du hatt draget som singel så har du draget som gift også. Noen har jo prinsipper og vil takke nei, men noen har ingen skrupler og er kanskje ute etter noe uforpliktende. Det har da ikke noe å si om det lyser "gift familiemann" av deg, du må jo være ærlig på det uansett, du må jo finne en kvinne som synes det er helt greit, kanskje til og med spennende. At du er gift er jo hele premisset for å ha en elskerinne i utgangspunktet, det er jo bare noe du må eie uansett hvilket fora du velger for å finne noen å ligge med. Ellers har jeg jo snoket litt på sexfora på nettet, der var det nok av utro menn som søkte. Hvor mange de fant vet jeg ikke da, det er jo det som er det egentlige spørsmålet.. for det florerer av menn på disse sidene. Anonymkode: def9a...5c7 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #27 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hva faen er det som gjør at du gidder å være der?🤨 «barna»? «Økonomien»? Anonymkode: 3c6c5...636 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #28 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Victoria Milan er helt fint det. Har flere bekjente som har funnet seg elsker der. Er du mann eller kvinne ? For oss menn er VM helt bortkastet. Anonymkode: 45bf6...a02 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #29 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er du mann eller kvinne ? For oss menn er VM helt bortkastet. Anonymkode: 45bf6...a02 Har du andre forslag til steder eller plattformer? Anonymkode: 2c2bb...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #30 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, det er det ikke i denne familien. Men jeg forventer ikke at du vet det, så jeg spurte ikke om dette er det riktige å gjøre. Hvis du ikke kan svare på det jeg faktisk spurte om, så velg å svare et annet sted. Anonymkode: 2c2bb...e42 Så kona di mener at det er det beste for familien også? Hadde kona di følt det var greit ville du nok skrevet det i HI… Du må takle litt motgang når du spør om råd til hvordan bedra og svike et annet menneske. Jeg har selv blitt utsatt for utroskap, og gjett hva? Jeg ville heller ha ønsket at vi oppløste familien fremfor å bli utsatt for noe så vondt og ødeleggende. Anonymkode: dc64a...ee8 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 30. oktober 2023 #31 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Få deg en dukke eller en fleshlight! Så slipper du og få stemplet som løs horebukk/horkarl og den evnt elskerrinnen din slipper å få rykte som en løssluppen tispe med løpetid!! Endret 30. oktober 2023 av Anciol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #32 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For å ta det viktigste først: ja, utroskap er fælt. Jeg er likevel i den situasjonen at å bli værende i forholdet, men med en elskerinne, er bedre enn å bryte opp familien. Det er null sexliv gjennom mange år og ingen utsikter til forbedring og "ny giv". Men vi blir sammen og jeg velger å dekke mine egne behov for å ikke gå helt til grunne selv. Jeg vet hva jeg gjør og står ved valget mitt - du trenger ikke gjøre det. Så. Hvor kan man finne en kvinne (jeg er hetero mann ca 45) i samme situasjon, eller en som kan tenke seg å ha et forhold til noen som aldri vil være annet enn en elsker? En oppmerksom, engasjert, lyttende, empatisk og raus elsker, men aldri en kjæreste. En hemmelig venn, en flørter, en som byr på seg selv - men ikke en sugar daddy. Jeg vil ikke henge meg på 22-åringer som skal ha betalt for "sugardating" eller kjøpe tjenester av dem som selger det. Jeg vil møte noen som vil leke for lekens skyld. Hvor finnes de? Jeg kan ikke gå på Tinder. Victoria Milan er bare tullereklame. Jeg lyser jo "gift familiemann" og kan ikke sjekke på SATS eller Rimi. På jobb kjenner alle alle. Det må da være flere i samme situasjon? Hvor møtes vi? Anonymkode: 2c2bb...e42 Her får du mye dritt, det er uunngåelig, men du trenger ikke ta det så tungt. Livet går videre hver dag, og du har bare ett, så da må man spille med de kortene man har. Jeg har forståelse for valget ditt, regner med at du nøye har vurdert fordeler, ulemper og risiko. Har du vurdert cupido club? Det er veldig mange menn der, og mye rart, men der kan du være anonym i en tidlig fase. Du må investere litt i profiltekst og være litt på hugget. Jeg har møtt et par veldig fine fyrer der, der premisset har vært elsker over tid, ikke kjæreste eller sugardaddy. Anonymkode: 9049b...2e7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #33 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her får du mye dritt, det er uunngåelig, men du trenger ikke ta det så tungt. Livet går videre hver dag, og du har bare ett, så da må man spille med de kortene man har. Jeg har forståelse for valget ditt, regner med at du nøye har vurdert fordeler, ulemper og risiko. Har du vurdert cupido club? Det er veldig mange menn der, og mye rart, men der kan du være anonym i en tidlig fase. Du må investere litt i profiltekst og være litt på hugget. Jeg har møtt et par veldig fine fyrer der, der premisset har vært elsker over tid, ikke kjæreste eller sugardaddy. Anonymkode: 9049b...2e7 Hva er vitsen med å være i et forhold da? Anonymkode: 8548c...6dd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #34 Del Skrevet 30. oktober 2023 Skjønner deg godt jeg. Er i samme situasjon selv. Dame 46. Anonymkode: dff07...664 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #35 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du mann eller kvinne ? For oss menn er VM helt bortkastet. Anonymkode: 45bf6...a02 Hvis du tror det er en godtebutikk ja. Men for hver kvinne som møter noen der, så er det også en mann. De ti som står uten, kan ha hatt uflaks, kan ikke kommunisere, eller har bare en dårlig profil. Akkurat som Tinder faktisk. Det er flere falske profiler på VM, men se på det som en iq-test. Anonymkode: 86518...6d1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GråFliser Skrevet 30. oktober 2023 #36 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skjønner deg godt jeg. Er i samme situasjon selv. Dame 46. Anonymkode: dff07...664 Jeg tror vi er mange som har det slik. Og basert på en del av svarene her, er det lett å skjønne hvorfor omtrent ingen sier det høyt. Mann 45. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #37 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg har en kompis som hadde en elskerinne. "Alle" visste om det, tror også kona visste innerst inne. Hun var psykisk syk (tunge depresjoner blant annet) og trengte tryggheten og de faste rammene som de hadde skapt sammen som en familie for å i det hele tatt klare livet. Jeg dømte kompisen for forholdet til elskerinnen, helt til jeg møtte kona hans. Da forstod jeg hvorfor han ikke gikk og hvorfor han hadde en elskerinne. Han også gjorde alt i huset, tok seg av barna i alle år, mens kona gjorde sitt beste i sine gode perioder. Etter at ungene ble store og flyttet ut, ba hun om skilsmisse og han flyttet ut. Han er fortsatt ekskona sin største støtte, men nå på en annen måte enn tidligere. Han har ikke hovedansvaret for henne lengre. 55 år var han da han flyttet fra henne. Anonymkode: bfff2...8a7 2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #38 Del Skrevet 30. oktober 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er faktisk bedre å bryte opp familien din… Anonymkode: 8548c...6dd Nei, det er det ikke. Det er monogami som er umoralsk. Hvorfor bryte opp familien bare fordi man av en eller annen grunn mener man ikke kan gjøre noe fysisk med andre? Idiotisk Anonymkode: 917db...ecf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #39 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du kjenner ikke meg, om det faktisk er jeg som vasker og lager mat til alle, eller om jeg betaler 0% eller 100% av regningene og lån og bil og alt. Du vet ingenting om hva slags ønsker min kone har, eller hva som er bakgrunnen for at vi er der vi er i dag. Du vet ikke hva jeg unner kona mi å gjøre. Eller hva slags forhold vi har. Faktisk vet du ingenting annet enn det du fantaserer i hodet ditt. Og ingenting av det ser ut til å stemme. Kan du kanskje la være å svare på mitt spørsmål, basert kun på dine feilaktige forutinntatte meninger om hva som er "typisk"? Anonymkode: 2c2bb...e42 Du har nå et usedvanlig stoort behov for å forsvare dette. Anonymkode: 9e650...d45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #40 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du tar ikke feil, men du har heller ikke rett. Du vet ikke om jeg har hatt den samtalen fordi du ikke har noe med det. Du vet ingenting om dette forholdet annet enn det jeg har skrevet - og jeg har bevisst ikke skrevet om det fordi det er ikke det spørsmålet er. Spørsmålet er ikke om det er riktig å gjøre det - spørsmålet er hvordan. Anonymkode: 2c2bb...e42 Forsvarstalen fortsetter. Anonymkode: 9e650...d45 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå