AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Nye drikkevarer som lanseres er i aller største grad sukkerfrie. Svaret på hvorfor er enkelt. Det er markedet som styrer. De jeg ønsker en kommentar fra her er de som foretrekker sukker fremfor sukkererstatning. Hvorfor foretrekker du sukkerholdige drikkevarer? Her er mine begrunnelser: 1. Smaken. Smaken av aspartam og andre sukkerfrie alternativer er rett og slett ikke god. 2. Bivirkninger. Jeg har igjennom flere forsøk funnet ut at sukkerfrie produkter ikke fungerer så bra i min kropp. Vi snakker bivirkninger som smaksforstyrrelser, oftere syk og mye hodepine. Anonymkode: 91451...5eb 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Har ikke noe annen formening enn utelukkende smak. Folk kan si hva de vil og det stemmer kanskje for de selv at de ikke smsker så stor forskjell men det er enorm stor forskjell på sukkerholdig drikke og sukkerfri. Det smaker ikke noe godt med sukkerfri leskedrikk. Så jeg er ikke i stuss hva jeg selv velger. Anonymkode: 715f6...d19 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 Cola med sukker😍 Anonymkode: cfb9b...581
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Aspartam og annen slik dritt smaker kunstig, ekkelt og kaldt. Sukker er det som gjelder. Jeg er heller ikke interessert i å putte i meg den falske dritten, den er ikke bra for kroppen (og det er ikke sukker heller, men det er velkjent hva bivirkningene er). Anonymkode: eca38...473 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 Smaken. Pluss at jeg blir dårlig i magen av disse søtningsmidlene. Anonymkode: 5d9b3...1ec 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 Jeg liker ikke smaken av kunstige søtningsmidler. Tuller ikke når jeg sier at smaken kan henge ved i to dager etterpå. Kjøper sjelden leskedrikker, men når jeg først gjør det skal det være med sukker, hvis ikke er det ingen nytelse i det. Anonymkode: 7c00d...d2c 2
Mt3 Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 Liker ikke ettersmaken fra andre søtningsmiddel enn sukker, og drikker annet enn vann så sjelden at jeg unner meg sukkerholdig drikke de få gangene i måneden/året det skjer. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 Jeg kan ikke fordra smaken av kunstige søtningsmiddel. Men jeg er ikke akkurat en stor pådriver for sukkerholdige drikker, jeg drikker brus omtrent 2 ganger i måneden... Anonymkode: 3ad92...801 1
Hensatt Skrevet 3. november 2023 #9 Skrevet 3. november 2023 Savner Gøy-saft. Appelsin og fruktsmak (champagne)
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #11 Skrevet 3. november 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan ikke fordra smaken av kunstige søtningsmiddel. Men jeg er ikke akkurat en stor pådriver for sukkerholdige drikker, jeg drikker brus omtrent 2 ganger i måneden... Anonymkode: 3ad92...801 Samme her. Anonymkode: 7852c...b12 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #12 Skrevet 3. november 2023 Får veldig vondt i hodet hvis jeg drikker noe med kunstige søtningsmidler.. og det er jo snart i ALT🤬 Anonymkode: 01176...86c 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #13 Skrevet 4. november 2023 Jeg forstår at du foretrekker sukkerholdige drikkevarer av flere grunner. Smaken og bivirkningene du opplever med sukkerfrie alternativer kan være avgjørende faktorer. Hver person har forskjellige preferanser og reaksjoner på ulike ingredienser. Det er viktig å lytte til kroppen sin og velge det som fungerer best for deg. Anonymkode: 50099...9a5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå